Now showing items 1-20 of 38

  • Analýza abstraktních syntaktických stromů pro podporu výuky jazyka Python 

    Fáber, Jakub
    Cieľom tejto práce je vytvorenie analyzátora za účelom kontroly programových riešení v jazyku Pythonu a navrhovanie ich zlepšení z hľadiska kvality a čistoty kódu. Pre najlepšie výsledky sa využíva kombinácia statickej a ...
  • Aplikace pro sledování a vykazování výkonů 

    Šlapák, Jiří
    Tématem této bakalářské práce je management vývoje softwaru, vykazování a sledování práce vývojářů. Základními ideologiemi pro tuto práci jsou agilní metodiky Scrum, Kanban a jejich kombinace - tzv. Scrumban. Výsledkem ...
  • Arimaa 

    Kanis, Martin
    Arimaa je desková hra s jednoduchými pravidly. Je jednoduchá pro lidi, ale zároveň složitá pro počítače.Cílem této bakalářské práce je seznámit se s metodami, které se využívají při hraní her s využitím umělé inteligence. ...
  • Automatická podpora tvorby dokumentace projektů 

    Vosáhlo, Daniel
    Cílem této práce je vytvořit program, který bude automaticky vytvářet zvolenou úroveň dokumentace z informačního systému pro podporu vědy a výzkumu a umožňovat uživatelský zásah do ní. Zvolený problém jsem vyřešil vytvořením ...
  • Automatické navrhování klíčových slov 

    Šimara, Svatopluk
    Tato práce se zabývá automatickým návrhem klíčových slov českým dokumentům. Pro jejich návrh je využito čistě statistických metod. K analýze jsou použity diplomové a jiné závěrečné práce. Statistické metody jsou na vybraných ...
  • Automatické vyhodnocování studentských projektů v Pythonu 

    Kyseľ, Juraj
    Táto práca sa zameriava na automatické vyhodnocovanie študentských kódov v programovacom jazyku Python. Dôraz je predovšetkým kladený na spätnú väzbu, ktorá má študentov usmerniť v správnych praktikách písania pythonovského ...
  • Automaticky aktualizovaná bibliografie 

    Valo, Boris
    Tato práce se zabývá vývojem aplikace pro automaticky aktualizovanou bibliografii. V dnešní době spousty uživatelů internetu potřebují vyhledávat informace, obzvláště je toto důležité v souborech vědeckých publikací a ...
  • Automaticky aktualizovaný webový portál 

    Staněk, Petr
    Tato bakalářská práce se věnuje návrhu a implementaci automaticky aktualizovaného webového portálu, který řeší nedostatky portálů plněných obsahem lidmi. Dále předkládá srovnání existujících vědeckých portálů, rozebírá ...
  • Automatický systém pro hraní hry Starcraft 

    Skácel, Dalibor
    Tato práce se zaměřuje na principy umělé inteligence použité v počítačových hrách a jejich demonstraci za pomoci implementovaného automatického systému pro hraní hry Starcraft. Tento systém využívá technik, jako jsou: ...
  • Chytrý obojek 

    Kožušník, Adam
    Práce se zabývá problematikou inteligentního obojku pro psa. Cílem je návrh a vytvoření aplikace pro monitorování pohybu psa s vhodným grafickým uživatelským rozhraním. Pro snímání pohybu je využito zařízení SensorTag od ...
  • Editor anotací pro CMS 

    Macháček, Jakub
    Tato bakalářská práce analyzuje možnosti tvorby rozšíření pro WYSIWYG editory a problematiku anotování elektronických materiálů. Dále se zabývá návrhem a implementací základu editoru anotací, který bude díky svým širokým ...
  • Formát XML pro značkování slovníků 

    Vavrečan, Lukáš
    Bakalářská práce se zabývá zpracováním elektronických slovníků ve formátě LMF, jejich analýzou a převodem do jednotné podoby. Cílem je vytvořit systém, který díky hromadným změnám ulehčí strojové zpracování slovníků. ...
  • Generátor vědeckých webových portálů 

    Pekarovič, Peter
    Tato práce se zabývá implementací vědeckého webového portálu s možností automatického vytváření obsahu portálu.  Popisuje možnosti využití upozorňovacích služeb a získávaní publikací pomocí těchto služeb, analýzu klíčových ...
  • Generátor vědeckých webových portálů 

    Mertel, Ján
    Bakalářská práce se věnuje problematice automatickýho přidávání relevantních článků z nejakého úložistě, přičemž rešpektuje vymezený cílený záměr webového portálu. Jako součást práce je podpora personalizace portálu dle ...
  • Generování validačních schémat pro XML 

    Hložek, Bohuslav
    Projekt se zabývá analýzou XML LMF slovníku. Je tvořeno schéma pro schematron a XML s popisem hodnot atributů. Projekt je zpracován v jazyce Python 3.4.
  • Herní portál v Cloudu 

    Rozsypálek, Václav
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací herního portálu v cloudu pro jednoho vybraného  poskytovatele Platformy jako služby (PaaS). Stěžejní částí této práce je výběr vhodných technologií a jejich využití v ...
  • Herní portál v Cloudu 

    Pečínka, Zdeněk
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou herního portálu v Cloudu navrženého pro zvoleného poskytovatele PaaS. Informuje o možnostech, jež nabízí cloudové počítání. Shrnuje výhody a nevýhody poskytovatelů PaaS. Věnuje se ...
  • Inkrementální stahování webu pomocí systému Bubing 

    Ondřej, Karel
    Tato bakalářská práce se zabývá úpravou systému BUbiNG pro takzvané inkrementální stahování. V práci jsou dále popsány hlavní problémy spojené s inkrementálním stahováním internetu a využití dalších open-source systémů pro ...
  • Inteligentní systém pro účast v soutěži SSCAI 

    Horázný, Václav
    V této práci se zabývám vytvořením umělé inteligence tak, aby splňovala podmínky pro uvedení do soutěže SSCAI Tournament. Obsahuje charakteristiku a herní mechaniky hry Starcraft: Brood War, popis pravidel zmíněné soutěže ...
  • Klasifikace dokumentů podle tématu 

    Marek, Tomáš
    Tato práce se zabývá problematikou klasifikace textových dokumentů, a to především metodami klasifikace textu. Hlavním cílem této práce je rozebrat dva algoritmy pro klasifikaci dokumentů, implementovat je a následně ...