Now showing items 1-20 of 29

  • 3D rekonstrukce pohybu lidského těla (MOCAP) 

    Černák, František
    Tato práce řeší rozpoznávaní značek v obrazu, zachytávání pohybu a jeho následné převedení do 3D souřadnic a 3D rekonstrukci. Zvolený problém byl vyřešen sestavením stereo kamerového systému, detekci značek na pohybujícím ...
  • Automatická tvorba efektu světelného meče 

    Vagner, Ondřej
    Efekt světelného meče patří pravděpodobně k nejznámějším filmovým efektů. Jeho vytváření je často velmi časově náročné. Tato práce si klade za cíl automatizaci procesu tvorby efektu světelného meče ve videosekvenci. Klíčovými ...
  • Čtečka Braillova písma 

    Mezírka, Martin
    Tato bakalářská práce se zabývá problematikou převodu naskenovaného Braillova dokumentu na text. Nejprve se zaměřuje na samotné Braillovo písmo a princip skenerů. Dále představuje návrh možného způsobu rozpoznávání Braillových ...
  • Detekce gest pro sensor Kinect 

    Zapletal, Filip
    Tato práce popisuje způsoby získání dat o poloze jednotlivých částí těla za pomoci různých technologií, se zvláštním zaměřením na Kinect. Na základě těchto poznatků je pak navržena a implementována knihovna sloužící k ...
  • Distribuovaný rendering na platformě WebGL 

    Svačina, Lukáš
    Bakalářská práce se zabývá studiem a aplikací možností moderních webových prohlížečů z pohledu 3D grafiky a distribuce dat. Jsou využity mnohé technologie nového standardu HTML5, jako je například technologie WebGL pro ...
  • Generátor křížovek 

    Pohner, Martin
    Tato bakalářská práce řeší vývoj webové aplikace pro generování švédských křížovek. Je zde popsána a vysvětlena technologie Silverlight od firmy Microsoft, ve které je aplikace vyvíjena, návrh uživatelského rozhraní a ...
  • Identifikace pohybu v prostoru 

    Šolony, Marek
    Táto práca sa zaoberá identifikáciou pohybu v priestore a jeho rekonštrukciou do 3D priestoru. Navrhuje optický systém na zaznamenávanie pohybu špeciálnych značiek markerov umiestnených na žudskom tele pomocou páru kamier. ...
  • Lokalizace objektů v prostoru 

    Šolony, Marek
    V mnoha oblastech výzkumu se z důvodu relativní finanční nenáročnosti stále více využívají systémy virtuální reality (VR). Tyto systémy umožňují zobrazovat data a zkoumat virtuální světy. Složitější situace nastává tehdy, ...
  • Měření výkonnosti grafického akcelerátoru 

    Dvořák, Milan
    Tato práce se zabývá měřením výkonnosti grafických akcelerátorů. Popisuje vlastnosti současných grafických akcelerátorů a existující řešení měření jejich výkonu. Navrhuje vlastní metodiku pro měření výkonu a popisuje způsob ...
  • Mikroblog pro týmy 

    Krutiš, Tomáš
    Tato diplomová práce se zaměřuje na vytvoření mikroblogovací služby pro týmy. Práce popisuje průzkum a analýzu současných mikroblogovacích služeb a nalezení jejich silných a slabých stránek. Na základě analýzy je navržena ...
  • Modul pro Orchard CMS 

    Mecháček, Ondrej
    Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením nového modulu pro Orchard CMS. Nový modul vychází z původního modulu Media pro správu souborů, který podporuje jenom velmi omezené množství typů souborů. Dílo bylo vytvořeno ...
  • Online LaTeX editor 

    Sokol, Miroslav
    Tato práce si kladla za cíl, vytvořit takový editor jazyka LaTeX, který by obstál po boku již existujících řešení. Nabídnout uživateli základ běžný pro editory tohoto typu a navíc přidat funkce, jež z něj udělají unikátní ...
  • Oprava lichoběžníkového zkreslení projektoru (keystoning problem) 

    Vrzal, Radek
    Tato práce se zabývá problémem lichobežníkového  zkreslení projektoru. Jsou zde popsány příčiny vzniku a  také různé metody korekce tohoto jevu. Cílem práce bylo  vytvořit aplikaci, která pomocí webkamery připojené k ...
  • Ovládání počítače pohybem laserového ukazovátka po projekčním plátně 

    Pavlín, Václav
    Tato bakalářská práce pojednává o návrhu a implementaci sytému pro ovládání počítače pohybem laserového ukazovátka po projekčním plátně. Pomocí laserového ukazovátka je možné nahradit ovládání počítače myší. Systém umožňuje ...
  • Pokročilé poznámky pro Android 

    Máca, Michal
    Tato práce se zabývá návrhem a implementací aplikace pro práci s poznámkami na operačním systému Android. Aplikace využívá senzory mobilní platformy pro pokročilejší funkce. Úvodní část práce se zabývá teoretickými informacemi ...
  • Procedurálně generované město 

    Panáček, Petr
    Tato práce se zabývá problematikou procedurálně generovaného města. Jsou zde rozebrány jednotlivé kroky vytváření města. Těmito kroky jsou generování silnic, hledání minimálních cyklů uvnitř grafu tvořeného sítí silnic, ...
  • Procedurální generování města 

    Hájíček, Lukáš
    Tato práce se zabývá procedurálním generováním měst. Jsou v~ní definovány jednotlivé etapy vývoje města a existující metody sloužící k~jejich provedení. Dále jsou popsány postupy vycházející z~uvedených a použité při ...
  • Rozšířená realita pro výuku hry na klavír/klávesy 

    Suchánek, Jan
    Tato bakalářská práce se věnuje tématu rozšířené reality a jejímu využití pro výuku hry na klavír nebo klávesy. Je popsán návrh a implementace prototypu výukového systému, složeného z projektoru, počítače a kamery, který ...
  • "Sci-Fi" hudební knihovna 

    Holas, Jan
    Tato bakalářská práce se zabývá počítačovým viděním jako možností pro interakci člověka s počítačem. Je zde popsána implementace hudební knihovny a přehrávače, který je ovládaný ukazováním CD krabiček hudebních alb a ...
  • Softwarová klávesnice pro Android 

    Šilhan, Jan
    Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením originální softwarové klávesnice určenou pro platformu Android. První část se zabývá současnými klávesnicemi na trhu a objasní v čem je moje klávesnice jedinečná. V další kapitole ...