Now showing items 1-20 of 25

  • Android vs Bada 

    Obořil, Radek
    Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním mobilních platforem Samsung bada a Google Android, a to zejména z hlediska vývoje nativních aplikací. Srovnávány jsou možnosti nativních aplikací, vývojové nástroje a podpora grafiky ...
  • Aplikace pro návrh a simulaci ohňostrojů 

    Floryán, Kamil
    Tato diplomová práce popisuje návrh a implementaci částicového systému a uživatelského rozhraní aplikace pro návrh a simulaci ohňostrojů. Vizualizace využívá grafický framework XNA a shaderovací jazyk HLSL. Práce také ...
  • Aplikace procházení rozsáhlou 3D krajinou 

    Panáček, Petr
    V oblasti počítačové grafiky se často setkáváme s vykreslováním velmi rozsáhlé krajiny. I přes výkony dnešních počítačů se jedná o velmi náročné výpočty. Jsou proto vyvíjeny algoritmy, které snižují úroveň detailu a ...
  • Automatické generování okrajové plochy kraniálního implantátu 

    Hrdý, Libor
    Tato práce se zabývá problematikou automatického generování okrajové plochy kraniálního implantátu. Je zde popsán postup tvorby 3D modelu tkání a následně je rozebrána problematika kraniálního implantátu. Dále dokument ...
  • Automatické generování výškové mapy z GPS záznamů 

    Dušek, Jan
    Tato práce se zabývá automatickým generováním výškové mapy z GPS záznamů. Je používána metoda interpolace do pravidelné mřížky, konkrétně je používána Clough-Tocher metoda pro vygenerování hladkého C^1 povrchu. V rámci ...
  • Game for Mobile Devices Using Sensors 

    Müllerová, Věra
    This BSc Thesis was performed during a study stay at the RheinMain University of Applied Sciences in Wiesbaden. This BSc Thesis concerns itself with a design and implementation of a game named 'Android Orienteering' for ...
  • Generátor vizitek 

    Mudrík, Richard
    Cílem této bakalářské práce je vytvoření nástroje pro tvorbu vizitek. Na začátku je uvedeno, co vůbec vizitka je a jaké zákonitosti platí při její tvorbě. Dále budou analyzovány jiţ existující nástroje. Jádrem práce bude ...
  • Generování procedurálních terénů 

    Petlan, Michael
    Tato bakalářská práce se věnuje problematice algoritmů náhodného generování výškových map. Popisuje základní teoretické poznatky a rozvíjí je o využití L-systémů pro vytváření říční sítě. V rámci práce byla implementována ...
  • Hra s prvky rozšířené reality pro platformu Android 

    Pösel, Robert
    Tato práce se zabývá návrhem a implementací frameworku pro geolokační hry na platformě Android. Jeho použití je následně demonstrováno na ukázkové aplikaci. V tomto textu jsou také popsány některé geolokační hry a možnosti ...
  • Implementace algoritmu LoD terénu 

    Radil, Přemek
    Tato práce pojednává o implementaci algoritmu pro LoD vizualizaci terénu Seamless Patches for GPU-Based Terrain Rendering jako rozšíření knihovny Coin3D. Prezentuje postupy, za pomoci kterých tento algoritmus zobrazuje ...
  • Implementace poštovního klienta pro mobilní platformu OpenMoko 

    Krátký, Pavel
    Openmoko je revoluční mobilní linuxová platforma s rozšiřující se vývojářskou komunitou. Cílem práce je vytvořit uživatelsky přívětivého poštovního klienta v jazyce Java a analyzovat problematiku vývoje aplikací na této ...
  • Mobilní aplikace pro mapování OpenStreetMap v terénu 

    Tesař, Miroslav
    Tato diplomová práce se zabývá tvorbou aplikace pro mobilní zařízení určené k mapování OpenStreetMap v terénu. V rámci teoretického úvodu je popsán projekt OpenStreetMap a způsoby sběru dat. Jsou zde popsána specifika ...
  • Mobilní aplikace využívající GPS modul 

    Blatný, Petr
    Tato bakalářská práce se zabývá popisem návrhu a tvorby mobilní aplikace využívající GPS modul. Touto aplikací je lokalizační hra, kde hráčovým úkolem je projít za co nejkratší čas na mapě zobrazené body. Jako cílová mobilní ...
  • Modernizace GIS systému GRASS 

    Bartoň, Radek
    Geografický informační systém GRASS se stal za 26 let své existence standardem na poli modelování geografických jevů. Jeho vnitřní struktura však odpovídá době jeho vzniku. Tato práce chce navrhnout možnou podobu modernizace ...
  • Multiplayer hra pro platformu Android 

    Martinák, Andrej
    Tato bakalářská práce se věnuje problematice vývoje real-time mobilních her pro více hráčů na platformě Android. První kapitoly se zabívají analýzou a možnostmi vývoje aplikací na této platformě. Následuje popis různých ...
  • Nefotorealistické zobrazování 

    Žilák, Jaroslav
    Ústředním cílem této práce je kromě úvodu do problematiky nefotorealistického zobrazování, poskytnutí návrhu a možného řešení realizace systému, který toto zobrazování umožňuje ve formě obrazového post-processingu. Popisuje ...
  • Realistické zobrazení 3D krajiny 

    Wilczák, Martin
    Tato práce zkoumá a popisuje metody používané pro realistické zobrazení 3D krajiny v reálném čase. Krajinou je zde myšlen terén, obloha s různými atmosférickými jevy, vodní plochy a vegetace. U každé dílčí části jsou ...
  • Realistické zobrazení krajiny v počítačových hrách 

    Jozefov, David
    Tato bakalářská práce se zabývá základy vykreslování krajiny v počítačových hrách. Vysvětluje základní principy tvorby počítačové grafiky a jednotlivě implementaci tří částí krajiny - terénu, vodní hladiny a oblohy. ...
  • Renderování rozsáhlého terénu 

    Marušič, Martin
    Tato práce pojednává o renderování rozsáhlého terénu. V první části je popsána teorie renderování terénu a konkrétních LOD technik. Dále jsou v této části stručně popsány tři zajímavé moderní algoritmy. Hlavní důraz je ...
  • Rozpoznávání textu v obraze 

    Juřica, Dalibor
    Tento dokument projednává oblast počítačového vidění s tématikou schopnosti vidění textu v obraze. Pro vyhledání textových oblastí je za pomocí předzpracování waveletovou transformací vypočtena energie jednotlivých pixelů, ...