Now showing items 1-20 of 269

  • 3D browser fotografií 

    Horváth, Zsolt
    Dnešní prohlížeče fotek již nejsou jen obyčejnými prohlížeči. Pravidelně se objevují inovace jako například sdílení fotek na internetu, sociálních sítích nebo jejich zobrazení v 3D. Naším cílem bylo vyzkoušet nové, ještě ...
  • 3D monitor pomocí detekce pozice hlavy 

    Zivčák, Jan
    S vývojem možností zpracování obrazu, stereoskopického zobrazení, cen webových kamer a výkonu počítačů vyvstala možnost jak znásobit zážitek uživatele během práce s 3D programy. Z obrazu z webové kamery lze odhadnout polohu ...
  • 3D Object Rendering into Real Environments Using Mobile Devices 

    Švehla, Ján
    Tato bakalářská práce je zaměřená na problémy vyskytující se při tvorbě aplikace pro mobilní zařízení využívající rozšířenou realitu. Jako vyvíjená aplikace byla zvolena jednoduchá strategická hra. Tato práce provede čtenáře ...
  • 3D rozhraní pro webové stránky 

    Klepárník, Petr
    Tato práce diskutuje možnosti vytváření 3D webových stránek. Zaměřuje se především na akcelerované vykreslování 3D scény v reálném čase ve webovém prohlížeči s využitím webové grafické knihovny WebGL. Dále se zabývá návrhem ...
  • 3D uživatelská rozhraní 

    Hradečný, Tomáš
    Bakalářská práce se zabývá 3D uživatelskými rozhraními. Jsou v ní představeny některé existující přístupy k těmto rozhraním. Dále uvádí různé druhy vstupních a výstupních zařízení sloužících pro interakci člověka s počítačem. ...
  • 3D video browser 

    Míchal, Vít
    Cílem tohoto projektu je navrhnout a vytvořit aplikaci pro vizualizaci vzájemně propojených video dat. Vizualizace probíhá ve 3D prostoru a snaží se využít jeho výhody (např. vnímání hloubky). V tomto dokumentu je obsaženo ...
  • 3D výuková aplikace s využitím hloubkových senzorů 

    Zubrik, Tomáš
    Táto práca sa zaoberá vytvorením interaktívneho výukového systému, ktorý využitím hĺbkového senzora a projektora vykresľuje interaktívnu topografickú mapu na povrch piesku. Pri realizácii sa vychádzalo z existujúceho ...
  • A Relation/Topic-Based Visualisation to Aid Exploratory Search in Large Collections 

    Herrmannová, Drahomíra
    Tato diplomová práce byla vypracována na pracovní praxi/stáži na The Open University, Milton Keynes, UK. V posledních letech bylo vyvinuto mnoho nových přístupů a metod k vizualizaci a prohlížení obsahu kolekcí dokumentů. ...
  • Accelerated Graphical User Interfaces 

    Navrátil, Ladislav
    Tato práce je zaměřena na multiplatformní grafická uživatelské rozhraní a jejich hardwarovou akceleraci. Popisuje, co to uživatelské rozhraní jsou a srovnává nástroje na jejich tvorbu  a způsoby jejich realizace. Hlavním ...
  • Akustická detekce dronů pomocí mikrofonního pole 

    Múčka, Milan
    Táto práca sa zaoberá metódami pre akustickú lokalizáciu elektrických multikoptér pomocou mikrofónneho poľa zloženého z niekoľkých mikrofónov v určitej vzdialenosti. V práci sú hlavne vysvetlené metódy lokalizácie a detekcie ...
  • Algoritmické generování estetických rytmických sekvencí 

    Mahnert, Jakub
    Cílem projektu je navrhnout a implementovat systém, který se snaží potvrdit, nebo vyloučit domněnku, že je možné generovat unikátní rytmické sekvence, které člověk vnímá jako estetické. V práci je potom navržen a implementován ...
  • Analýza algoritmů booleovských operací nad obecnými polygony 

    Daněk, Tomáš
    Tato diplomová práce se zabývá algoritmy pro booleovské operace nad obecnými polygony. Mezi booleovské operace se řadí např. průnik, sjednocení nebo rozdíl. Obecný polygon může být např. sebeprotínající s otvorem. Pravděpodobně ...
  • Analýza senzorických dat pro pokročilé uživatelské rozhraní 

    Chmiel, Filip
    Práce se zabývá tvorbou uživatelského rozhraní založeného na více vstupních signálech, tedy multimodálním rozhraním. Za tímto účelem nejprve rozebírá výhody daného přístupu ke komunikaci s přístroji. Dále práce obsahuje ...
  • Anotace obrazu a videa formou hry 

    Skowronek, Ondřej
    Tato práce se zabývá problémem získávání anotací k obrazu a videím. Tento problém řeší za pomocí crowdsourcingové přístupu. Pro řešení tohoto problému byly v práci navrženy a implementovány crowdsourcingové hry pro získávání ...
  • Aplikace na Android pro rozvoj předškolních dětí 

    Prokop, Martin
    Cílem bakalářské práce bylo navrhnout a implementovat aplikaci na Android pro rozvoj paměti předškolních dětí. Aplikace využívá sluchové paměti dětí. Jsou použity zvuky zvířat, které si musí dítě zapamatovat a následně ...
  • Aplikace pro hodnocení kvality pokrmů na Android 

    Tomešek, Jan
      Tato práce se zabývá návrhem, implementací a testováním mobilní aplikace, která představuje součást vznikající služby pro hodnocení kvality pokrmů ve stravovacích zařízeních, přičemž hodnocení pocházejí přímo od strávníků. ...
  • Aplikace pro hodnocení kvality pokrmů na iOS 

    Bobák, Petr
    V této práci se zabývám tvorbou aplikace pro mobilní platformu iOS, která je součástí studentského projektu zabývajícího se hodnocením kvality pokrmů ve stravovacích zařízeních. Popisuji cestu aplikace od návrhu přes ...
  • Aplikace pro moderní sportovní trénink s využitím senzorických dat a pozičního systému 

    Ondruch, Jan
    Práce se zabývá tvorbou webové aplikace pro moderní sportovní trénink. Aplikace využívá poziční data a data tepové frekvence ze systému určování polohy v reálném čase. Hlavním cílem je návrh a tvorba systému, který tato ...
  • Aplikace pro vizualizaci animovaných 3D objektů s využitím rozšířené reality na iOS 

    Minárik, Martin
    Cieľom tejto práce je vytvorenie aplikácie pre vizualizáciu animovaných 3-D objektov za pomoci rozšírenej reality na zariadeniach s operačným systémom iOS. Práca demonštruje, ako načítať objekt pre zobrazenie v rozšírenej ...
  • Aplikace pro vyhledávání a porovnávání produktů na iPad 

    Jašíček, Petr
    Cílem bakalářské práce je navrhnout grafické uživatelské rozhraní mobilní aplikace na zařízení iPad, která bude sloužit obchodníkům firmy GÜDEL a.s. pro zlepšení efektivity prodeje planetových převodovek. Návrh aplikace ...