Browsing by Author "Chalupský, Vladimír"
Now showing items 1-20 of 243
-
The Analysis of Current Level of Communication of a Contributory Organization and Proposals for Increasing of its Effectiveness
Dvořáčková, KristýnaDiplomová práce se zabývá současnou komunikační strategií Lipky, školského zařízení pro environmentální vzdělávání, a možnostech zlepšení této strategie zvláště s ohledem na oblast zahradního vzdělávání. Teoretická část ... -
Analýza digitální strategie společnosti Geox S.p.A na německém trhu a návrhy na její zdokonalení
Pejchal, LubomírPochopení digitální transformace společností v segmentu Business-to-Customer, to je hlavní smysl teoretické části této práce. Konkrétně, jak je touto transformací ovlivněno vytváření business modelu a digitální strategie ... -
Analýza marketingových aktivit a navržení nové marketingové strategie cestovní kanceláře Sailtime
Janáčková, LenkaTahle práce se zabývá sestavením návrhu marketingové strategie pro cestovní kancelář. Konkrétními doporučeními forem propagace se má stát marketingová strategie úspěšnější, má přinést majiteli firmy vyšší zisky a také ... -
Analýza marketingových aktivit a návrh na jejich změnu ve vybraném podniku
Němcová, MarieCílem diplomové práce je provést marketingové analýzy společnosti WELLE J.N.K. s.r.o. a následně navrhnout změny v marketingové komunikační strategii a tím zajistit další rozvoj firmy. Důraz byl kladen na analýzu současného ... -
Analýza nákupního chování spotřebitele
Vrabcová, EvaBakalářská práce se zabývá analýzou chování zákazníků při nákupu uzeniny v supermarketu Albert a specializované prodejně Procházka. V práci jsou zkoumány faktory, které spotřebitele ovlivňují při nákupu, nalezneme zde také ... -
Analýza povědomí o realitních kancelářích na našem trhu
Peťa, TomášDiplomová práce je zaměřena na oblast realitních kanceláří. Zabývá se analýzou povědomí o realitních kancelářích s přímým zacílením na realitní společnost Gaute a.s. Zjišťuje aktuální situaci na trhu s realitami a spokojenost ... -
Analýza spokojenosti zákazníků
Matějka, MichalTato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti a loajality zákazníků společnosti GiTy, a.s. Teoretická část se věnuje problematice spokojenosti a loajality zákazníků a jejich zjišťováním. Dále se zabývá marketinkovým ... -
Analýza spokojenosti zákazníků
Holínková, JitkaTato bakalářská práce je zaměřena na výzkum spokojenosti zákazníků, protože spokojenost zákazníka je jedním z hlavních faktorů dlouhodobé úspěšnosti firem na trhu. Výzkum je proveden u vybrané společnosti UNEX a. s. a ... -
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Navrátilová, PetraDiplomová práce se zabývá problematikou marketingového výzkumu, konkrétně marketingového výzkumu spokojenosti zákazníků. Analýza spokojenosti zákazníků je zaměřena na dva důležité segmenty - na konečného zákazníka a na ... -
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Zajková, DagmarDiplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně pro firmu TEWECO GROUP s.r.o., která poskytuje připojení k síti internet v hodonínském okrese. Teoretická část popisuje problematiku ... -
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Matejková, MonikaDiplomová práca sa zaoberá analýzou spokojnosti zákazníkov so zameraním na kvalitu služieb finančného sprostredkovania a finančného poradenstva. Cieľom práce je na základe získaných teoretických poznatkov o spokojnosti ... -
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Rytina, DanielBakalářská práse se soustředí na zjištění analýzy spokojenosti zákazníků v oblasti služeb. Konkrétně se pak jedná o služby spojené s mytím vozidel. Tato práce je zpracována ve firmě Auto-Profi a rovněž zahrnuje návrh na ... -
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Dědoch, LukášBakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků. Cílem práce je zjistit aktuální spokojenost zákazníků kadeřnického salónu Creative v Prostějově a na základě zjištěných údajů navrhnout kroky pro zvýšení její úrovně. -
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na její zvýšení
Cajzlová, NikolBakalářská práce je zaměřena na problematiku výzkum spokojenosti zákazníků společnosti All Inclusive Estates s.r.o. Teoretická část popisuje problematiku marketingového výzkumu. Praktická část analyzuje spokojenost zákazníků ... -
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Jánošíková, GabrielaTato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků, která se zaměřuje na průmyslovou firmu OLZA, spol. s. r. o. Pomocí dotazníku bude zjištěna současná spokojenost zákazníků a získané informace budou analyzovány ... -
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Andrýsková, JanaTato práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků a komunikačních nástrojů úklidové společnosti BEDNÁŘ-UH, s.r.o. Pomocí dotazníku bude zjištěna současná spokojenost zákazníků a předloženy návrhy na její zvýšení. ... -
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Dydek, MichalMoje bakalářská práce pojednává o problematice měření a analýzy spokojenosti zákazníků ve společnosti Spedice-Future s.r.o., která je zaměřena na logistickou a dopravní podporu dalším společnostem. Práce vychází z dostupných ... -
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Dydek, MichalMoje bakalářská práce pojednává o problematice měření a analýzy spokojenosti zákazníků ve společnosti Spedice-Future s.r.o., která je zaměřena na logistickou a dopravní podporu dalším společnostem. Práce vychází z dostupných ... -
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Řezníček, MichalBakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně pro společnost FPO s.r.o.. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy. V analytické části je firma popsána a ... -
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Kopáč, Jiří ViliDiplomová práce se věnuje oblasti analýzy spokojenosti zákazníků společnosti GRAPE SC, a.s., jež poskytuje internetové připojení v severozápadních Čechách. Teoretická část řeší možnosti marketingového výzkumu, jehož výsledky ...