Now showing items 1-20 of 37

  • Accelerating Face Anti-Spoofing Algorithms 

    Beňuš, Ondřej
    Tato práce se specializuje na akceleraci algoritmu z oblasti obličejově zaměřených anti-spoofing algoritmů s využitím grafického hardware jakožto platformy pro paralelní zpracování dat. Jako framework je použita technologie ...
  • Android IP kamera 

    Chvála, Jan
    Cílem této práce je navrhnout systém, který by umožnil odesílání dat z videokamery mobilního zařízení a jejich zobrazení v reálném čase prostřednictvím webového prohlížeče. Součástí práce je popis použitých technologií a ...
  • Bezsnímkové renderování 

    Krupička, Vojtěch
    Tato diplomová práce se zabývá problémem zobrazovaní počítačové grafiky v reálném čase s využitím metody bezsnímkového renderování jako protipólu k tradičnímu způsobu, který je založen na přepínání výstupu mezi dvěma ...
  • Bezsnímkové renderování 

    Najman, Pavel
    Cílem této práce je vytvoření jednoduchého raytraceru s pomocí knihovny IPP, který bude využívat techniku bezsnímkového renderování. První část práce je zaměřena na metodu sledování paprsku. V další části je rozebrána ...
  • Detekce pohyblivého objektu ve videu na CUDA 

    Čermák, Michal
    Tato práce se věnuje sledování objektů ve videa z monokulární kamery za pomocí modelu sledovaného tělesa. Stav 3D objektu je určený pomocí minimalizace účelové funkce užitím částicového filtru. Účelová funkce je založena ...
  • Fyzikální simulace v počítačových hrách 

    Dočkal, Jiří
    Práce se zabývá problematikou moderních herních enginů se zaměřením na fyzikální simulace a částicové systémy. Nabízí přehled použitelných architektur pro vývoj herního enginu. Poskytuje charakteristiku jeho nejdůležitějších ...
  • Grafické intro 64kB s použitím OpenGL 

    Juránková, Markéta
    Téma diplomové práce je tvorba grafického intra s velikostí do 64kB. V nasledujícím textě je stručně popsaná historie demoscény a grafická knihovna OpenGL. Hlavní částí je popis minimalistických technik použitých při tvorbě ...
  • Grafické intro 64kB s použitím OpenGL 

    Milet, Tomáš
    Diplomová práce se zabývá tvorbou intra s omezenou velikostí. Práce popisuje metody pro omezení velikosti výsledné aplikace. Hlavní část práce popisuje metody pro generování a animaci grafického obsahu. Zabývá se tvorbou ...
  • Grafické intro 64kB s použitím OpenGL 

    Ptáček, Lukáš
    Tato práce se zabývá problematikou tvorby grafického intra s omezenou velikostí. Rozebírá návrh a tvorbu jednotlivých částí intra. Popisuje princip procedurálního generování objektů a textur, jednoduchou fyzikální simulaci ...
  • Grafické intro 64kB s použitím sledování paprsku 

    Butko, Michal
    Tato práce pojednává o grafických intrech s omezenou velikostí a o technikách založených na principu sledování paprsku. Slouží jako teoretický úvod do problematiky, ze kterého následně přechází ke popisu návrhu a implementace ...
  • Hodnocení porezity u tlakově litých odlitků z Al slitin 

    Havel, Jiří
    Cílem této diplomové práce bylo vyhodnocení porezity tlakově litých odlitků, které byly odlity ve slévárně Škoda auto Mladá Boleslav ze slitiny AlSi9Cu3. K vyhodnocení a porovnání vzorků sloužilo jak moje vlastní měření, ...
  • Knihovna algoritmů pro šifrování textu 

    Mikulka, Jiří
    Tato práce podává přehled historických i moderních metod a postupů využívaných v kryptografii. Popisuje a zhodnocuje šifry, které byly používány od samotných počátků šifrování informací až po šifry používané v dnešní době. ...
  • Knihovna pro efektivní záznam videa v 3D aplikaci 

    Pospíšil, Petr
    Tato diplomová práce se věnuje knihovně pro záznam videa na pozadí v 3D aplikacích. Podporovány jsou operační systémy Microsoft Windows a Linux. Zaznamenává se obraz i zvuk. Záznam obrazu je podporován v programovacích ...
  • Knihovna pro práci s tetraedrální sítí 

    Hromádka, David
    Mnoho inženýrských aplikací v architektuře, medicíně a strojírenství potřebuje vytvářet modely prostoru pro potřeby různých numerických výpočtů (např. FEM simulace). Tetraedrální sítě jsou jednou z perspektivních reprezentací ...
  • Pokročilé renderovací techniky v OpenGL 2.0 

    Salajka, Vojtěch
    Tato práce se zabývá interaktivní počítačovou grafikou na programovatelném hardware. Na příkladech ukazuje možnosti využití shaderů pro tvorbu grafických efektů. Vysvětluje použití knihovny OpenGL a jazyka GLSL pro jejich ...
  • Programovatelné shadery v OpenGL 

    Radil, Přemek
    V dnešní době se OpenGL používá převážně pro tvorbu počítačových her, CAD programů, aplikací virtuální reality, leteckých simulací či vědeckotechnických vizualizací. Tato bakalářská práce se zabýva tvorbou shaderů v jazyce ...
  • Ray-tracing s knihovnou IPP 

    Kukla, Michal
    Práce se zabývá návrhem a implementací ray-tracingu a path-tracingu s využitím knihovny IPP. Teoretická část diskutuje současné postupy při akceleraci zmínených algoritmů a možnost paralelizace. V další části práce je ...
  • Ray-tracing s využitím SSE 

    Kučera, Jiří
    Tato práce se zabývá využitím SSE instrukcí k akceleraci výpočtů probíhajících při ray-tracingu. Aby bylo možné SSE instrukce co nejefektivněji použít, bylo zvoleno současné sledování čtyř paprsků uzavřených v jednom svazku. ...
  • Ray-tracing s využitím SSE 

    Skoták, Jakub
    Metoda Ray-tracingu je jedna z realistických metod počítačové visualizace. Tato metoda je vysoce výpočetně náročná a neexistuje pro ni hardwarový akcelerátor. Tato práce popisuje urychlení ray tracingu za použití instrukčního ...
  • Raytracing virtuálních grafických scén 

    Rypák, Andrej
    Práce se věnuje problematice zobrazování a metodami sledování paprsků, zejména nejstarší metodě raytracing. Kromě přiblížení historie algoritmů z této rodiny, přináší detailní popis fyzikálního modelu, nástrojů a technik ...