Now showing items 1-3 of 3

  • Branding Strategy of Company for the Czech Market Entry 

    Šoukal, Michal
    Diplomová práce je zaměřena vstupní strategii značky Virtika na český trh. Za účelem dosažení tohoto cíle author zkoumal literaturu zaměřenou na metodiku značky od Ko Floora a koncept Brand Prizm. V analytické části byly ...
  • Marketingová strategie podniku 

    Václavíková, Petra
    Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie pro internetový obchod www.babylonshop.cz. Na základě shromážděných teoretických východisek a analýzy současného stavu firmy byla navržena marketingová ...
  • Události č. 4/1997 

    Adžiovská, Elena; Babič, Igor; Bogdálek, Jaroslav; Davidová, Marie; Dubšek, František; Hoffmann, Přemysl; Janíček, Ladislav; Jursová, Nataša; Kocman, Karel; Konečná, Yvonne; Krejčí, Renata; Křivánek, Vladimír; Květ, Radan; Lízal, Miroslav; Němeček, Petr; Pekař, Miloslav; Píštěk, Antonín; Ruller, Ivan; Řezníček, Milan; Říčný, Václav; Šišková, Šárka; Tománková, Karla; Ustohal, Vladimír; Zemánková, Helena (Vysoké učení technické v Brně, nakladatelství VUTIUM, 1997)