Browsing by Author "Horváth, Zsolt"
Now showing items 1-8 of 8
-
3D browser fotografií
Horváth, ZsoltDnešní prohlížeče fotek již nejsou jen obyčejnými prohlížeči. Pravidelně se objevují inovace jako například sdílení fotek na internetu, sociálních sítích nebo jejich zobrazení v 3D. Naším cílem bylo vyzkoušet nové, ještě ... -
3D hra webGL s fyzikou
Maixner, DavidTato bakalářská práce diskutuje možnosti vytváření her pro webové prohlížeče. Zaměřuje se především na tvorbu 3D webové grafiky pomocí WebGL. Vybírá frameworky pro zjednodušení práce s WebGL a fyzikou. Dále se zabývá návrhem ... -
Android aplikace pro výuku slovní zásoby
Černoch, JiříTato bakalářská práce popisuje vývoj aplikace k výuce slovní zásoby na zařízeních s operačním systémem Android. V práci je popspána základní teorie, návrh aplikace a implementace stěžejních problémů. Celá aplikace je ... -
Běžecký trenér pro iPhone
Doležal, RadekCílem práce je vytvořit aplikaci na iPhone fungující jako osobní trenér, která pomocí skloubení funkce mapování denního příjmu a výdeje energie a funkce krokoměru, bude uživatele motivovat k pohybu a upravení jeho denních ... -
Částicové simulace v reálném čase
Horváth, ZsoltČásticové simulace v reálném čase se stali realitou teprve před několika roky, kdy se v informatice objevil pojem GPGPU. Tato nová technologie umožňuje využívat obrovskou sílu grafické karty pro obecné účely. V dnešní době ... -
GPU raytracer pro OSG
Kantor, JiříTato práce popisuje tvorbu jednoduchého raytraceru pro OpenSceneGraph, který běží na grafické kartě. V práci jsou popsány věci, které bylo nutné provést v OpenSceneGraphu, aby bylo možno předávat data do GPU a také několik ... -
Interaktivní turistický průvodce
Henry, AndriiTato bakalářská práce se zabývá vývojem aplikace Interaktivní turistický průvodce pro platformu Android. Popisuje řešení návrhu a implementace aplikace, která prostřednictvím tzv. rozšířené reality zobrazuje na obrazovce ... -
Simulace tekutin
Životský, TomášTato práce se zabývá simulací a následnou vizualizací kapalných látek. Jsou zde popsány různé metody pro výpočet reálného pohybu a chování kapalin. Samotná práce je poté založena na metodách, které dokáží být simulovány v ...