Now showing items 1-20 of 93

  • Algoritmy pro umělou inteligenci 

    Petrželka, Jan
    Tato diplomová práce se zabývá algoritmy používanými v oblasti umělé inteligence, konkrétně se jedná o algoritmy popsané v knize Artificial Inteligence: A Modern Approach autorů Russela a Norviga a jejich implementaci v ...
  • Algoritmy rozvrhování výroby s dynamickými rekonfiguracemi a údržbou 

    Halčin, Marián
    Diplomová práca sa zaoberá témou počítačového rozvrhovania výroby s dynamickými rekonfiguráciami a údržbou. Problém je formálne popísaný matematickým modelom s názvom Resource Constrained Project Scheduling Problem rozšíreným ...
  • Analýza obchodních výsledků 

    Jakubík, Martin
    Tato práce se zabývá problematikou analýzy obchodních výsledků získaných obchodováním na burze. V úvodní části je vysvětlena problematika automatických obchodních systémů a modelů pro určení velikosti pozice obchodního ...
  • Aplikace pro demonstraci multi-biometrické fúze 

    Hanák, Jaroslav
    Tato práce je zaměřena na oblast biometrie, multi-biometrie, normalizace a fúze v multi-biometrických systémech a jejich hodnocení výkonnosti. Obsahuje stručný úvod do této problematiky a přehled používaných technik. Cílem ...
  • Aplikace pro ovládání inteligentní elektroinstalace iNELS pro platformu iOS 

    Mataj, Lukáš
    Tato diplomová práce má za cíl seznámení se s vývojem mobilní aplikace, která dokáže ovládat inteligentní elektroinstalaci iNELS a její multimediální nadstavbu iMM. Součástí práce je také popis samotného vývoje pro platformu ...
  • Automatická evaluace multi-biometrických systémů 

    Štupák, Richard
    Tato bakalářská práce se věnuje problematice evaluace multi-biometrických systémů a způsobům fúze biometrických vlastností. První část vysvětluje pojmy z biometrie, biometrických a multi-biometrických systémů. V další části ...
  • Automatická segmentace periodického pohybu srdečního svalstva v EKG záznamu 

    Matocha, Petr
    Tato práce se zabývá automatickou segmentací periodického pohybu srdečního svalstva v EKG záznamu. Popisuje návrh a implementaci aplikace, jenž automaticky segmentuje EKG záznam na jednotlivé srdeční stahy. EKG záznam je ...
  • Automatizované rozvrhování v průmyslové výrobě 

    Bucher, Michal
    Bakalářská práce se zabývá tématem automatizovaného rozvrhování v průmyslové výrobě. Problém je formálně popsaný matematickým modelem Resource Constrained Project Scheduling Problem. Na základě tohoto modelu byl vytvořený ...
  • Board Game Focused on Educational Support for Gaming Algorithms 

    Čáslava, Martin
    Tato práce se zabývá oblastí umělé inteligence zvané jako ''Metody pro hraní her''. Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat software, který umožní uživateli snadněji pochopit principy herních algoritmů ...
  • Desková Hra pro Apple TV 

    Kramár, Adam
    Táto práca pozostáva z návrhu a implementácie hry pre Apple TV a popisu použitých technológií. Výsledkom je hra napísaná v jazyku Swift, spustiteľná na zariadení Apple TV s operačným systémom tvOS. Základom hry je knižnica ...
  • Distribuce místně závislých informací v mobilních aplikacích 

    Bátrla, Tomáš
    Tato diplomová práce se zabývá získáváním multimediálních dat ze serveru v závislosti na poloze mobilního telefonu a vyfotografovaného dvojrozměrného grafického kódu. V práci jsou popsány platformy mobilních zařízení, ...
  • ENERGY MANAGEMENT STRATEGY FOR SUSTAINABLE REGIONAL DEVELOPMENT 

    Hrubý, Martin
    Energy Management strategy for sustainable regional development has been selected as the topic of my research due to the fact that energy demand alongside with energy dependency have been continuously growing from a long ...
  • Fyzikální simulátor pro hry typu SandBox 

    Kotulič, Patrik
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou real-time fyzikálního simulátoru mechaniky tuhých těles. Čtenář je seznámen s principy, na kterých jsou založeny současné simulátory mechaniky tuhých těles. Práce se dále zabývá ...
  • Generátor map pro hry (RPG, počítačové, stolní) 

    Haša, Jiří
    Tato práce se zabývá způsoby vytváření map pro počítačové nebo stolní hry. Je v ní uveden přehled několika editorů a generátorů map pro různé typy her. K práci je přiložen program, který funguje jako obecný modulární ...
  • Generování pseudonáhodných čísel 

    Štulír, Vojtěch
    Tato bakalářská práce pojednává o generování pseudonáhodných čísel pro použití v počítačové technice. Nastiňuje možnosti a způsoby generování posloupností čísel, popisuje různé druhy generátorů a jejich princip činnosti. ...
  • GIS systém pro obec 

    Vrzáková, Hana
    Tato bakalářská práce se zabývá studiem geografických informačních systémů, jejich používaných standardů a možností využití. Dále se zaměřuje na požadavky a návrhy ze strany městské části Brno-Jundrov, ve snaze definovat ...
  • GIS systém pro správu nalezišť přírodních zdrojů 

    Viererbl, David
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací GIS systému pro správu nalezišť přírodních zdrojů ve formě webové aplikace. Pro řešení tohoto projektu byly použity nástroje MapServer, nadstavba PostGIS databázového ...
  • Grafický editor simulačních modelů 

    Hořák, Jan
    Tato práce obsahuje úvod do problematiky modelování a simulace pomocí formalismu DEVS. Definuje základní modely (atomický DEVS a složený DEVS), určuje způsob simulace a obsahuje příklady formalismů, které jsou na DEVS ...
  • Herní server 

    Drbal, Miroslav
    Tato práce se zabývá konstrukcí herního serveru, sloužícího jako univerzální platforma pro tvorbu a hraní her. Dále technickými požadavky kladenými na herní server, dnešními zástupci herních serverů a to jak z oblasti ...
  • Herní server pro podporu on-line her 

    Ohnheiser, Jan
    Bakalářská práce pojednává o vývoji a tvorbě aplikace herního serveru pro podporu on-line her. Zabývá se klasifikací existujících podobných aplikací, síťovým rozhraním a herní logikou. Dále ukazuje možné použití knihovny ...