Now showing items 1-20 of 50

  • Algoritmy pro umělou inteligenci 

    Petrželka, Jan
    Tato diplomová práce se zabývá algoritmy používanými v oblasti umělé inteligence, konkrétně se jedná o algoritmy popsané v knize Artificial Inteligence: A Modern Approach autorů Russela a Norviga a jejich implementaci v ...
  • Algoritmy rozvrhování výroby s dynamickými rekonfiguracemi a údržbou 

    Halčin, Marián
    Diplomová práca sa zaoberá témou počítačového rozvrhovania výroby s dynamickými rekonfiguráciami a údržbou. Problém je formálne popísaný matematickým modelom s názvom Resource Constrained Project Scheduling Problem rozšíreným ...
  • Aplikace pro ovládání inteligentní elektroinstalace iNELS pro platformu iOS 

    Mataj, Lukáš
    Tato diplomová práce má za cíl seznámení se s vývojem mobilní aplikace, která dokáže ovládat inteligentní elektroinstalaci iNELS a její multimediální nadstavbu iMM. Součástí práce je také popis samotného vývoje pro platformu ...
  • Automatická evaluace multi-biometrických systémů 

    Štupák, Richard
    Tato bakalářská práce se věnuje problematice evaluace multi-biometrických systémů a způsobům fúze biometrických vlastností. První část vysvětluje pojmy z biometrie, biometrických a multi-biometrických systémů. V další části ...
  • Desková Hra pro Apple TV 

    Kramár, Adam
    Táto práca pozostáva z návrhu a implementácie hry pre Apple TV a popisu použitých technológií. Výsledkom je hra napísaná v jazyku Swift, spustiteľná na zariadení Apple TV s operačným systémom tvOS. Základom hry je knižnica ...
  • ENERGY MANAGEMENT STRATEGY FOR SUSTAINABLE REGIONAL DEVELOPMENT 

    Hrubý, Martin
    Energy Management strategy for sustainable regional development has been selected as the topic of my research due to the fact that energy demand alongside with energy dependency have been continuously growing from a long ...
  • Fyzikální simulátor pro hry typu SandBox 

    Kotulič, Patrik
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou real-time fyzikálního simulátoru mechaniky tuhých těles. Čtenář je seznámen s principy, na kterých jsou založeny současné simulátory mechaniky tuhých těles. Práce se dále zabývá ...
  • GIS systém pro obec 

    Vrzáková, Hana
    Tato bakalářská práce se zabývá studiem geografických informačních systémů, jejich používaných standardů a možností využití. Dále se zaměřuje na požadavky a návrhy ze strany městské části Brno-Jundrov, ve snaze definovat ...
  • GIS systém pro správu nalezišť přírodních zdrojů 

    Viererbl, David
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací GIS systému pro správu nalezišť přírodních zdrojů ve formě webové aplikace. Pro řešení tohoto projektu byly použity nástroje MapServer, nadstavba PostGIS databázového ...
  • Herní server pro podporu on-line her 

    Ohnheiser, Jan
    Bakalářská práce pojednává o vývoji a tvorbě aplikace herního serveru pro podporu on-line her. Zabývá se klasifikací existujících podobných aplikací, síťovým rozhraním a herní logikou. Dále ukazuje možné použití knihovny ...
  • Heuristiky v optimalizačních úlohách třídy RCPSP 

    Šebek, Petr
    Tato práce se zabývá popisem stavu resource-constrained project scheduling problem. Definuje základní problém a jeho složitost. Také popisuje varianty tohoto problému. Jsou představeny algoritmy pro řešení RCPSP. V práci ...
  • Implementace algoritmů Teorie her 

    Židek, Stanislav
    Teorie her se během doby své existence stala vhodným nástrojem pro modelování různých situací, které obnášejí rozhodování racionálních entit -- hráčů. Uplatnění v praxi je bohužel limitováno velikostí her, jež jsme schopni ...
  • Implementace GIS nástroje pro mobilní počítačová zařízení 

    Kalčík, Vojtěch
    Diplomová práce se zabývá návrhem GIS nástroje pro mobilní počítačová zařízení. Výsledný program bude přizpůsoben pro sběr geografických dat v terénu. Program bude pracovat se standardními formáty souborů pro GIS. Velký ...
  • Implementace GIS nástroje pro mobilní počítačová zařízení 

    Plachý, Tomáš
    Cíle této práce jsou návrh a implementace GIS nástroje pro mobilní počítačová zařízení. V úvodu práce shrnuje základní teorii okolo GISů a mapování. Následně je v práci rozebrán koncept mobilního mapovacího nástroje. Práce ...
  • Integrace vývojových prostředků AVG do prostředí Visual Studio 2005 

    Rajman, Jakub
    Bakalářská práce pojednává o vytváření malé aplikace zvané add-in pro Visual Studio. Add-in poskytuje vývojovému prostředí několik nových vývojových prostředků AVG. První nástroj nabízí podporu vizualizérů pro debugger ...
  • Interaktivní prostředí pro vývoj adventure her 

    Konečný, Michal
    Cílem této práce je vytvořit na platformě PC interaktivní vývojové prostředí, které by umožňovalo výslednou adventure hru interpretovat na platformě Android. Práce popisuje teorii adventure her a jejich historii. Zabývá ...
  • Kniha jízd vozidel malé logistické firmy 

    Cvrček, David
    Cílem této práce je vytvořit aplikaci pro iOS zařízení, která slouží jako elektronická kniha jízd a zároveň pro sledování vozidel v průběhu jejich jízdy. Přenos dat mezi zařízeními je imlpementován pomocí knihovny CloudKit. ...
  • Knihovna pro binární rozhodovací diagramy 

    Janků, Petr
    Efektivní manipulace Booleovských funkcí je důležitou součástí mnoha počítačových návrhů. Jako datová struktura pro reprezentaci a manipulaci s Booleovskými funkcemi se běžně používají binární rozhodovací diagramy. Tyto ...
  • Komunitní Web pro turisty 

    Satrapa, Adam
    Tato bakalářská práce přibližuje návrh, vývoj a testování aplikace, určené především turistům. Aplikace je rozdělena do dvou částí. Serverová část zajišťuje hlavně organizaci uživatelů, nahrávání uživatelských tras, jejich ...
  • Mapový server pro obec 

    Maďarka, Dušan
    Tato bakalářská práce se zabývá procesem návrhu a implementace univerzálního webového mapového portálu pro malé až střední obce založeného na open-source technologiích. Zhodnocuje současný stav existujících mapových ...