Now showing items 1-5 of 5

  • Komunikační mix společnosti při vstupu na zahraniční trh 

    Kollár, Robin
    Tato diplomová práce je zamerena na komunikacni mix výrobce a prodejce skleněných a dekoračních výrobků Royal Crystal, s.r.o. při vstupu na zahraniční trh prostřednictvím internetového obchodu. Podnik byl založen v roce ...
  • Marketingová komunikace podniku 

    Janča, Tomáš
    Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací internetového obchodu StarkGlass.cz. Jedná se o internetový obchod, sloužící pro prodej produktů značky StarkGlass. Jelikož jsem spoluzakladatel tohoto internetového ...
  • Návrh strategického rozvoje společnosti působící v oblasti montáže regálových technologií 

    Janča, Tomáš
    Předmětem této diplomové práce je strategický rozvoj společnosti JančaSolutions s.r.o., která působí v oboru montáže regálových technologií se zaměřením především na západní trhy. Potřebné údaje na zhodnocení současného ...
  • Porovnání návrhových postupů podle ACI 318 a EN 1992 

    Janča, Tomáš
    Diplomová práce se zabývá porovnáním metodiky posuzování betonových konstrukcí dle aktuálně platné evropské normy ČSN EN 1992-1-1 a amerických standardů ACI 318-14. Ke srovnání byly vybrány nosné konstrukční prvky ...
  • Posouzení zděných a železobetonových prvků objektu obytné budovy 

    Janča, Tomáš
    Bakalářská práce se zabývá návrhem a posouzení zděných a železobetonových prvků rodinného domu o dvou nadzemních podlažích. Návrh vybraných částí nosné konstrukce byl proveden výpočetní metodou konečných prvků a vhodnými ...