Now showing items 1-5 of 5

  • Grafické rozhraní pro deskové hry na platformě Android 

    Káčerik, Martin
    Tato bakalářská práce se zabývá zobrazením třírozměrné scény deskové hry. Popisuje možnosti zobrazování třírozměrné grafiky na platformě Android. Uvádí principy vykreslování pokročilými zobrazovacími metodami. Výsledným ...
  • Interaktivní aplikace v API Vulkan 

    Blahoš, Radek
    Práce pojednává o tvorbě nadstavbové knihovny geVk pro Vulkan API a jejím využití při implementaci demonstrační aplikace. Představen je návrh knihovny, která se snaží o zjednodušení programování ve Vulkan API a zároveň o ...
  • Jazyk pro procedurální generování 

    Dobiáš, Roman
    Práca sa zaoberá návrhom a implementáciou knižnice s jazykom pre procedurálne generovanie, vychádzajúcim z L-systémov. Zmyslom práce je vytvoriť prakticky použiteľnú a jednoducho integrovateľú knižnicu, ktorá sa bude dať ...
  • Rozšíření programu VRUT o zobrazovací plugin v rozhraní Vulkan 

    Káčerik, Martin
    Táto diplomová práca sa zaoberá zobrazovaním trojrozmerných CAD modelov v reálnom čase pomocou rozhrania Vulkan. Zároveň skúma možnosti prepojenia tohoto rozhrania s aplikáciou VRUT, komplexným riešením pre zobrazovanie ...
  • Zobrazení terénu nad API Vulkan 

    Méry, Jozef
    Práca popisuje framework, ktorý je schopný vytvoriť a vykresliť jednoduchý procedurálny terén pomocou Vulkan API. Obsahuje ľahký úvod do teórie procedurálneho generovania a popis vytvorených systémov ako napríklad systém ...