Now showing items 1-20 of 35

  • 2D Java Strategy Game 

    Nývlt, Jiří
    Tato práce se zabývá návrhem a implementací strategické video hry v jazyce Java. Součástí práce bude simulace netriviálního počítačového protivníka. V praktické části je popsán postup implementace jednoduché strategické ...
  • Adaptivní klient pro sociální síť Twitter 

    Guňka, Jiří
    Účelem této práce je vytvořit uživatelsky přívětivého klienta pro službu Twitter, využívajícího metod strojového učení k doporučování zajímavých příspěvků uživateli na základě jeho dosavadního chování. Klient nabízí klasické ...
  • Animace a nefotorealistické efekty v počítačové hře 

    Dražka, Jakub
    Tato bakalářská práce se zabývá vývojem počítačové hry - zvláště tvorbou knihovny pro práci s animacemi a tvorbou nefotorealistických efektů. Úvodní část objasňuje teoretické podklady nutné pro vytvoření nefotorealistických ...
  • Částicové systémy 

    Bedecs, Jakub
    Tato bakalářská práce se týká implementace částicových systémů s využitím výpočetního výkonu GPU. Klade si za cíl popsat důležitá fakta o stavbě částicových systémů a poukázat na různé možnosti využití. Rozebírá schopnosti ...
  • Dekódování čárového kódu v obraze v reálném čase 

    Krupa, Martin
    Cílem  práce je popsat čárové kódy používané běžně v praxi a vytvořit aplikaci, která bude za pomocí počítačového vidění zvolené kódy detekovat a rozpoznávat v reálnem čase. Nejdříve popisuje klasické, lineární čárové kódy, ...
  • Dynamické vytváření grafických uživatelských rozhraní pro internetové aplikace 

    Navrátil, Ladislav
    p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 11.0px 'Times New Roman'} Hlavním námětem této bakalářské práce jsou Rich Internet Applications (RIA), webové aplikace simulující desktopové programy. V práci je popsán komplexní ...
  • Eye Tracking During Interaction with a Screen 

    Pavelková, Alena
    Tato práce popisuje systém pro sledování obrazovky počítače v reálném čase a určení pozice uživatelova pohledu na tuto obrazovku s využitím dat z eye-trackovacích brýlí a Uniform Marker Fields. Vytvořený systém lokalizuje ...
  • Geolokalizace na Windows Phone 7 

    Kluz, David
    Cílem této práce je návrh a realizace programu pro zařízení s operačním systémem WP7, která umožňuje sběr informací o poloze uživatele a vyhodnocení nejčastěji navštěvovaných míst. Tyto místa se mohou ukládat do paměti ...
  • Herní engine v Silverlightu 

    Šebedovský, Richard
    Bakalářská práce popisuje tvorbu 2.5D herního enginu určeného pro platformu Microsoft Silverlight 3.0 s využitím programovacího jazyka C# pro kód jadra samotního engineu a jazyka XAML pro tvorbu uživatelského rozhraní. V ...
  • Hra pro více hráčů s využitím HTML5 

    Jahoda, Vojtěch
    Tato bakalářská práce zkoumá možnosti HTML5 v oblasti vytváření her pro více hráčů hratelných po síti bez použití dodatečných zásuvných modulů prohlížeče. Cílem bylo vtvořit lokálně i po sítí hratelnou hru FuryLights, a ...
  • Intuitivní kreslení na platformě Android 

    Appl, Martin
    Tato diplomová práce se zabývá návrhem a implementací programu ke kreslení prstem na mobilních zařízeních se systémem Android. Hlavní důraz byl kladen na promyšlené, intuitivní a přívětivé uživatelské rozhraní. Dále je ...
  • Lokalizace čárového kódu v obraze 

    Šimurda, Pavel
    Lokalizace čárového kódu je důležitým předpokladem pro jeho čtení. Tato práce se zabývá lokalizací čárových kódů v~obraze. Stručně popisuje význam čárových kódů, principy a algoritmy jejich lokalizace. Hlavní část je ...
  • Mikroblog pro týmy 

    Krutiš, Tomáš
    Tato diplomová práce se zaměřuje na vytvoření mikroblogovací služby pro týmy. Práce popisuje průzkum a analýzu současných mikroblogovacích služeb a nalezení jejich silných a slabých stránek. Na základě analýzy je navržena ...
  • Minimalistická reprezentace modelu areálu Božetěchova 

    Piovarči, Rastislav
    Tato práce si klade za cíl stručně seznámit čtenáře s fenoménem demoscény jako východiskové základny pro tvorbu minimalistické aplikace, kterou implementuje. Následně vysvětluje proces návrhu a implementace minimalistické ...
  • Modul pro Orchard CMS 

    Mecháček, Ondrej
    Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením nového modulu pro Orchard CMS. Nový modul vychází z původního modulu Media pro správu souborů, který podporuje jenom velmi omezené množství typů souborů. Dílo bylo vytvořeno ...
  • Naprocházku.cz - mobilní služba pro poznávání okolí 

    Dočkal, Rostislav
    Tato bakalářská práce se zabývá vývojem mobilní služby - aplikace pro platformu Android. Součástí je návrh, implementace a testování aplikace pro poznávání okolí formou procházek. Práce také popisuje problematiku vývoje ...
  • Online LaTeX editor 

    Sokol, Miroslav
    Tato práce si kladla za cíl, vytvořit takový editor jazyka LaTeX, který by obstál po boku již existujících řešení. Nabídnout uživateli základ běžný pro editory tohoto typu a navíc přidat funkce, jež z něj udělají unikátní ...
  • Online nástroj pro vytváření prezentací 

    Zavacký, Filip
    Řešil jsem nový přístup vytváření prezentací, přibližovací užívatelské rozhraní a spouštění prezentace jako video. Vytvořil jsem rozhraní jako dvourozměrnou plochu. Prezentace se vytváří formou rozmísťování objektů na ploše ...
  • Platforma pro vývoj RIA aplikací 

    Stříž, Martin
    Práce má za cíl navrhnout a implementovat plaftormu pro interaktivní webové aplikace (Rich Internet Application - RIA) na základě vhodných technologíí pro programovací jazyky Java a JavaScript. Důraz je kladen na výběr ...
  • Plánování a sledování organizace času pro Windows Phone 

    Popelka, Karel
    Cílem práce je popsat vývoj aplikace pro plánování a sledování organizace času. Vývoj je cílen na platformu Windows Phone 8 se zaměřením na intuitivní uživatelské rozhraní. Implementace aplikace je řešena pomocí návrhového ...