Now showing items 1-20 of 65

  • 2D Java Strategy Game 

    Nývlt, Jiří
    Tato práce se zabývá návrhem a implementací strategické video hry v jazyce Java. Součástí práce bude simulace netriviálního počítačového protivníka. V praktické části je popsán postup implementace jednoduché strategické ...
  • Adaptivní klient pro sociální síť Twitter 

    Guňka, Jiří
    Účelem této práce je vytvořit uživatelsky přívětivého klienta pro službu Twitter, využívajícího metod strojového učení k doporučování zajímavých příspěvků uživateli na základě jeho dosavadního chování. Klient nabízí klasické ...
  • Animace a nefotorealistické efekty v počítačové hře 

    Dražka, Jakub
    Tato bakalářská práce se zabývá vývojem počítačové hry - zvláště tvorbou knihovny pro práci s animacemi a tvorbou nefotorealistických efektů. Úvodní část objasňuje teoretické podklady nutné pro vytvoření nefotorealistických ...
  • Aplikace pro záznam nálady s prvky gamifikace pro Android 

    Jarábek, Juraj
    Tato práce se zabývá návrhem a implementací aplikace pro sledování nálady s prvky gamifikace pro operační systém Android. Klíčovou částí práce je vysvětlení proča jak je dobré zaznamenávat náladu, dále popis operačního ...
  • Částicové systémy 

    Bedecs, Jakub
    Tato bakalářská práce se týká implementace částicových systémů s využitím výpočetního výkonu GPU. Klade si za cíl popsat důležitá fakta o stavbě částicových systémů a poukázat na různé možnosti využití. Rozebírá schopnosti ...
  • Dekódování čárového kódu v obraze v reálném čase 

    Krupa, Martin
    Cílem  práce je popsat čárové kódy používané běžně v praxi a vytvořit aplikaci, která bude za pomocí počítačového vidění zvolené kódy detekovat a rozpoznávat v reálnem čase. Nejdříve popisuje klasické, lineární čárové kódy, ...
  • Dynamické vytváření grafických uživatelských rozhraní pro internetové aplikace 

    Navrátil, Ladislav
    p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 11.0px 'Times New Roman'} Hlavním námětem této bakalářské práce jsou Rich Internet Applications (RIA), webové aplikace simulující desktopové programy. V práci je popsán komplexní ...
  • Eye Tracking During Interaction with a Screen 

    Pavelková, Alena
    Tato práce popisuje systém pro sledování obrazovky počítače v reálném čase a určení pozice uživatelova pohledu na tuto obrazovku s využitím dat z eye-trackovacích brýlí a Uniform Marker Fields. Vytvořený systém lokalizuje ...
  • Generátor komixů - mashup 

    Krutiš, Tomáš
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou webové aplikace, ve které si uživatel může vytvořit a uložit komiks. Jako zdroje obrázků pro komiks jsou použity služby na internetu, které poskytují zdroje obrázků přes rozhraní ...
  • Generátor křížovek 

    Pohner, Martin
    Tato bakalářská práce řeší vývoj webové aplikace pro generování švédských křížovek. Je zde popsána a vysvětlena technologie Silverlight od firmy Microsoft, ve které je aplikace vyvíjena, návrh uživatelského rozhraní a ...
  • Generátor úrovní pro hru v Unity 

    Dražka, Jakub
    Tato práce se věnuje problematice automatizovaného generování herních úrovní v engine Unity, konkrétně generování bludišť a generování prostředí pomocí L-systémů. Dále popisuje některé významné součásti a principy engine ...
  • Geolokalizace na Windows Phone 7 

    Kluz, David
    Cílem této práce je návrh a realizace programu pro zařízení s operačním systémem WP7, která umožňuje sběr informací o poloze uživatele a vyhodnocení nejčastěji navštěvovaných míst. Tyto místa se mohou ukládat do paměti ...
  • GTD pro Windows Phone 7 

    Mašek, Jiří
    Tato práce se zabývá metodou Getting Things Done (GTD) a její implemenatcí na mobilním zařízení s Windows Phone 7. V první části je podrobně popsána metoda GTD a operační systém Windows Phone 7. Dále jsou zde uvedeny ...
  • Herní engine pro 2D hry 

    Štanglica, Jakub
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou 2D herního enginu pro Windows Phone 7. V první části práce je představen framework Microsoft XNA, který byl při tvorbě enginu použit, dále pak platforma Windows Phone 7 a specifika ...
  • Herní engine v Silverlightu 

    Šebedovský, Richard
    Bakalářská práce popisuje tvorbu 2.5D herního enginu určeného pro platformu Microsoft Silverlight 3.0 s využitím programovacího jazyka C# pro kód jadra samotního engineu a jazyka XAML pro tvorbu uživatelského rozhraní. V ...
  • Hra pro více hráčů s využitím HTML5 

    Jahoda, Vojtěch
    Tato bakalářská práce zkoumá možnosti HTML5 v oblasti vytváření her pro více hráčů hratelných po síti bez použití dodatečných zásuvných modulů prohlížeče. Cílem bylo vtvořit lokálně i po sítí hratelnou hru FuryLights, a ...
  • Instant Messaging pro BlackBerry PlayBook 

    Hajný, Jiří
    V práci je představena cílová platforma BlackBerry Tablet OS a její vývojové prostředky. Práce dokumentuje návrh a implementaci klienta komunikačního protokolu XMPP/Jabber. Implementace je provedena ve vývojovém prostředí ...
  • Intuitivní kreslení na platformě Android 

    Appl, Martin
    Tato diplomová práce se zabývá návrhem a implementací programu ke kreslení prstem na mobilních zařízeních se systémem Android. Hlavní důraz byl kladen na promyšlené, intuitivní a přívětivé uživatelské rozhraní. Dále je ...
  • Jednoduchý letecký simulátor na Windows Phone 7 

    Hacaj, Marián
    Práce popisuje programování 3D aplikací, zejména her, na platformě Windows Phone 7 a lehce jej porovnává s přístupem platformy Silverlight. V práci je podrobně popsán framework XNA a dále problematika programování leteckých ...