Now showing items 1-20 of 50

  • Aplikace pro Microsoft HoloLens s využitím mobilního telefonu 

    Stano, Matej
    Táto práca sa zameriava na využitie okuliarov Microsoft HoloLens pre rozšírenú realitu a ich prepojenie a komunikáciu s mobilným telefónom za účelom ovládania hologramu. V telefóne sú využité pohybové a polohové senzory ...
  • Automatické testování uživatelských rozhraní 

    Meluzín, Vojtěch
    Tato práce se zabývá řešením problému automatického testování uživatelského prostředí pro systém ARTable, který je tvořen pomocí frameworku ROS. Zvolený problém jsem vyřešil tvorbou rozšíření pro testovací nástroj. Rozšíření ...
  • Bezdrátově řízený zdroj světla 

    Martinka, Václav
    Cílem této práce je navrhnout a implementovat zdroj světla bezdrátově ovládaný libovolným zařízením skrze Wi-Fi síť. Práce popisuje výběr komponent a jejich zapojení. Dále se věnuje knihovně pro Wi-Fi modul, způsobu ...
  • Cloudový server pro správu robotů 

    Jezerský, Matouš
    Cílem tohoto projektu je zefektivnit a zabezpečit uživatelský přístup k robotům využívajícím platformu ROS a serverům, které na nich běží, bez nutnosti rekonfigurace při změně sítě či potřeby přímého VPN připojení, a také ...
  • Desková hra v rozšířené realitě na dotykovém stole 

    Helešicová, Aneta
    Práce se zabývá využitím interaktivního stolu ARTable pro hraní komplikované deskové hry. Jejím výsledkem je promítané uživatelské rozhraní pro hru World of Warcraft Desková hra s ovládáním skrze dotykovou plochu v jazyce C++.
  • Detekce objektů na stole 

    Timko, Martin
    Cieľom tejto práce je navrhnúť a vytvoriť modul pre robotickú platformu PR2. Tento modul má detegovať objekty položené pred robotom na stole a následne umožniť prácu s týmito objektmi. Táto práca popisuje metódy detekcie ...
  • Efektivní využití omezeného herního prostoru 

    Brestič, Tomáš
    Zařízení pro virtuální realitu (VR), která jsou již dnes dostupná běžným spotřebitelům, umožňují pohyb uživatele po virtuální scéně na základě sledování jeho fyzického pohybu ve skutečném světě. S použitím takové metody ...
  • Grafické uživatelské rozhraní pro ovládání robota 

    Pakosta, Pavel
    Tato práce se zabývá tvorbou jednoduchého grafického rozhraní pro ovládání robota. Cílem práce je poskytnout uživatelům jednoduchý prostředek, který jim umožní spouštět ROS programy pro ovládání robota a zároveň je zbaví ...
  • Hlasové ovládání pro robota 

    Hájek, Pavel
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a tvorbou aplikace pro hlasové ovládání robota se zaměřením na platformu PR2. Práce popisuje proces rozpoznávání řeči a věnuje se robotickému operačnímu systému pro nějž je určená. ...
  • Hra Portal pro Microsoft HoloLens 

    Bandik, Matej
    Cieľom práce bolo vytvoriť adaptáciu počítačovej hry Portal pre zariadenie Microsoft HoloLens. Požadovaná aplikácia by mala demonštrovať koncept hry v reálnom prostredí. Ďalším dôležitým požiadavkom bolo užívateľa úplne ...
  • Hra ve virtuální realitě 

    Čeleďa, Jan
    V posledních letech zaznamenaly headsety pro virtuální realitu značný posun kupředu jakz hlediska dostupnosti pro širší veřejnost, tak z hlediska inovací, které vývoj v oblastivirtuální reality přinesl. Nové technologie ...
  • Hra využívající projekce na dotykový stůl 

    Kovaľan, Patrik
    Táto práca je o využití interaktívneho stola ARTable pre hranie kartovej hry Poker. Výsledkom práce je aplikácia, ktorá je premietaná na plochu stolu a ovládaná pomocou dotykovej plochy. Medzi komponenty tohto systému patri ...
  • Inteligentní video-přehrávač 

    Sabela, David
    Cílem práce bylo vytvořit uživatelské rozhraní pro zobrazování zajímavých událostí z dohledových kamerových systémů. V části teorie jsou popsány technologie, které jsou vhodné k vytvoření webové aplikace, která pracuje s ...
  • Interakční metody pro pokročilé ovládání robotického ramene 

    Vida, Juraj
    Táto bakalárska práca sa zaoberá rozšírením funkcionality systému ARTable, ktorý je postavený na princípoch zjednodušeného programovania robotov. Tieto princípy majú za cieľ uľahčiť interakciu človeka s robotom. Pridáva ...
  • Kalibrace robotického pracoviště 

    Uhlíř, Jan
    Tato práce se zabývá problematikou kalibrace robotického pracoviště, zahrnující zaměření kalibračního objektu za~účelem vzájemné kalibrace 2D nebo 3D kamery, robotického ramene a scény robotického pracoviště. Nejprve byla ...
  • Koncept využití avatara skutečné osoby ve virtuálním městě 

    Müller, Frederik
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou mobilních i webových aplikací s využitím geolokační funkce a 3D grafiky. Nejprve je popsána teorie -technologie pro tvorbu aplikacií, metody testování, existující řešení a jejich ...
  • Mobilní aplikace do posilovny 

    Hynek, Tomáš
    Cílem této bakalářské práce je vytvořit mobilní Android aplikaci umožňující sestavení tréninkového plánu a zapisování odcvičených cviků. Tato práce je cílena na začátečníky nebo pokročilé cvičence z České republiky. Výsledkem ...
  • Mobilní hra s použitím rozšířené reality 

    Konečný, Adam
    Cílem práce bylo vytvoření hry v rozšířené realitě pro operační systém iOS. Výsledná hra je založena na herním žánru tower defense. Práce se věnuje rozšířené realitě a jejímu vývoji, dále popisuje nástroje potřebné pro ...
  • Modul pro lokalizaci dveří a kliky pro PR2 

    Bambušek, Daniel
    Cílem této práce je navrhnout a vytvořit modul pro robotickou platformu PR2, který bude schopen autonomně lokalizovat dveře a kliku a informace o jejich poloze a vlastnostech poskytnout jinému programu, který zajistí jejich ...
  • Modul pro lokalizaci dveří a kliky pro PR2 

    Botka, Roland
    Cieľom tejto práce je navrhnúť a vytvoriť modul pre lokalizovanie dverí a kľučky pre robotickú platformu PR2. Hľadanie dverí by malo prebiehať samostatne, čo znamená, že robot nájde dvere v miestnosti bez pomoci. Pozícia ...