Browsing by Author "Kita, Peter"
Now showing items 1-9 of 9
-
Akční plán marketingové komunikace FP VUT v Brně prostřednictvím sociálních médií
Červený, BenjamínSociálne médiá v dnešnej dobe predstavujú určitý nový priestor pre komunikáciu, marketing a propagáciu firiem s okolitým svetom. Práca sa zameriava na analýzu aktuálneho stavu marketingového plánu a spôsobu propagácie na ... -
Marketingový plán pro vybranou společnost
Ondrišová, KarolínaPředmětem této bakalářské práce je vytvoření marketingového plánu pro přírodní koupaliště Albatros v Ostrožské Nové Vsi. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy marketingového plánování a základy vnější a ... -
Marketingový plán pro vybranou společnost
Večeřová, AnetaCílem této bakalářské práce je vytvoření marketingového plánu pro Body Diamond fitness. V teoretické části bude marketing popisován ze soustavy poznatků a nezbytných informací pro sestavení marketingového plánu. Analytická ... -
Návrh marketingového mixu pro nový produkt začínající firmy
Babičová, KristínaPredmetom tejto bakalárskej práce je návrh marketingového mixu pre začínajúcu firmu. Tento návrh je založený na teoretických východiskách, ktorých fakty ovplyvňujú firmu z rôznych uhlov: prostredie amerického trhu, uvedenie ... -
New Business Models Based on Multiple Value Creation for the Customer: A Case Study in the Chemical Industry
Šimberová, Iveta; Kita, Peter (MDPI, 2020-05-11)The paper's objective is to describe business models currently used in terms of sustainable multiple customer creation in the chemical industry in the Czech Republic, namely Section 20.1 in the CZ NACE (Classification of ... -
Nové obchodní modely se zřetelem na udržitelné vytváření mnohonásobné hodnoty pro zákazníka
Kita, PeterDizertačná práca je zameraná na nové obchodné modely so zreteľom na udržateľné vytváranie mnohonásobnej hodnoty pre zákazníka. Táto téma je posudzovaná z hľadiska nových prístupov v oblasti obchodných modelov, ktoré integrujú ... -
Online marketingová komunikace pro portál zprostředkující IT služby
Tomášek, JanBakalářská práce se zabývá komplexním návrhem řešení propagace portálu zprostředkovávající IT služby na internetu. Tento návrh má podpořit úspěšné fungování portálu a vybudování jeho značky na internetu, kvalitní propagaci ... -
Podnikatelský záměr pro založení e-shopu
Sedlák, RadoslavBakalárska práca sa zaoberá vytvorením podnikateľského plánu pre internetový obchod s oblečením. Práca vychádza z teoretických poznatkov, na ktorých je založená analýza tržného prostredia a konkurencie. Na záver je vypracovaný ... -
Využití ICT nástrojů pro podporu marketingových strategií
Barnet, LukášVyužití ICT nástrojů v marketingových strategiích, tedy ve své podstatě využití internetového marketingu jako takového, se v dnešní době pro společnosti stává naprosto nezbytnou součástí komunikace se zákazníkem a jeho ...