Now showing items 1-9 of 9

  • Elektronická knihovna multimediálního obsahu 

    Holánek, Marek
    Práce se zabývá návrhem a realizací knihovny pro správu multimediálních souborů uložených v počítači, hlavně fotografií, hudby a videa. Výsledkem je aplikace postavená na architektuře klient - server umožňující uživateli ...
  • GUI pro deskovou hru Dostihy a sázky 

    Očenáš, Marek
    Cílem této bakalářské práce je vytvořit rozhraní (GUI) deskové hry Dostihy a sázky,  které umožní uživateli  (hráči) ovládat  hru na virtuálním hracím plánu a bude také hlídat dodržení všech herních pravidel.  V textu  ...
  • Hra Gomoku 

    Basovník, Martin
    Tato bakalářská práce je zaměřena na vývoj umělé inteligence pro deskovou hru gomoku. Nejdříve popisuje potřebný teoretický základ pro vývoj inteligentního protihráče. Dále uvažuje nad možnou paralelizací výpočtů a algoritmy, ...
  • Interpret dynamického programovacího jazyka pro vědecké výpočty 

    Ocelík, Tomáš
    Práce se zabývá návrhem a popisem dynamického reflektivního jazyka, založeného na prototypování. Nejprve jsou vysvětleny principy typické pro tuto skupinu jazyků a jsou stručně popsáni známí představitelé. Dále je krátce ...
  • Nástroj pro správu zobrazovacích zařízení v systému GNU/Linux 

    Klang, Petr
    Cílem této práce je vytvoření aplikace pro správu monitorů v systému GNU/Linux, která by dokázala uložit nastavenou konfiguraci a později toto nastavení vyvolat. Při připojení nového monitoru vyhodnotí všechny konfigurace ...
  • Robotický model lidského myšlení, cítění a chování 

    Pač, Peter
    Předmětem této bakalářské práce je navrhnout a sestrojit základní model lidského myšlení, cítění a chování, který je založen především na vědomostech obecné a kognitivní psychologie. Řešení je demonstrovatelné na robotovi ...
  • Síťová aplikace hry kanasta 

    Němeček, Patrik
    Tato práce popisuje analýzu, návrh, implementaci a testování síťové aplikace hry Kanasta. Jde o karetní hru pro 2 až 4 hráče, kde hráči spolu hrají po síti. V této práci je popsán a použit model klient/server, síťové ...
  • Systém pro správu vědeckých publikací 

    Paška, Juraj
    Cílem bakalářské práce je implementace víceuživatelského systému pro správu vědeckých publikací, který je schopný pracovat tak jak s místními úložišti dokumentů, tak se vzdáleným prostřednictvím protokolů HTTP a SFTP. Tyto ...
  • Systém pro vzdálené monitorování elektrických veličin 

    Kvasnička, Pavel
    Práce se zabývá měřením elektrických veličin, distribucí dat přes ethernetovou síť do internetu a inteligentním výběrem potřebných hodnot, které mají být předány a uloženy na centrálním prvku. V práci jsou popsány komunikační ...