Now showing items 1-20 of 63

  • B + B BARCELONA 

    Boleloucká, Alice
    Tématem projektu je stavba nového gymnázia v Barceloně, v místě, které je typické svými pravidelnými bloky navrženými architektem Cerdou. Stavbu jsem navrhla s respektem k tvaru parcely. Mým cílem bylo, nevytvořit jen ...
  • B + B BARCELONA 

    Křikavová, Iva
    B+B Barcelona/diplomová práce/Iva Křikavová/ateliér Ivana Kolečka/2010 Urbanistický plán barcelonské čtvrti Poble Nou byl v minulosti silně vymezen, haly továren plně zastavovaly území bloků, ulice s náměstími měly jasnou ...
  • B + B BARCELONA 

    Kolomazník, Jiří
    Projekt školy do industriální čtvrti v Barceloně. Koncept projektu je vlozeni fce školy do prostoru starych tovarnich hal.
  • B + B BARCELONA 

    Fabián, Ondřej
    Návrh školy do místa jako je čtvrť Poblenou je velké dobrodružství. Bloky plánu Cerda uv sobě uzavírají dramatickou historii industriální éry, kdy se ještě Barceloně říkalo Katalánský Manchester. A tady si pokládám otázku. ...
  • B + B BARCELONA 

    Kasková, Michaela
    Návrh budovy střední školy na předměstí Barcelony, v místě, kde pobřeží přechází v pahorky. Návrh využívá potenciálu místa a novým zastavěním vytváří sérii veřejných prostorů různých charakterů. Nejvýznamnější je nové ...
  • B + B BARCELONA 

    Datinská, Lucie
    Diplomový projekt je návrh gymnázia v Barceloně. Lokace projektu byla vybrána parcela v horách a to ve Vallcarce. Návrh zohledňuje umístění stavby. Hlavním cílem bylo dosáhnout velké změny místa, vložení jakéhosi impulsu, ...
  • B + B BARCELONA 

    Špániková, Katarína
    Koncept návrhu gymnázia v Brcelona reaguje na existujúcu zástavbu, topografiu, na to čo tu bolo, avšak systém školy je odlišný. Rôznorodosť prostredia transformujem do okolia školy, v každom kúte sa koná iná činnosť, iný pohyb.
  • B + B BARCELONA 

    Zatloukal, Štěpán
    řeším školu jako posloupnost objemů podél ulice spojené společným komunikačním prostorem
  • B + B BARCELONA 

    Látalová, Lucie
    Čtyřleté a osmileté gymnázium se nachází v centru spanělského města Barcelony v místě velmi dobře přístupném městskou dopravou. Gymnázium je v přímé návaznosti na důležitou dopravní a kulturní tepnu města-barcelonskou ...
  • B + B BARCELONA 

    Růžička, Tomáš
    B+B Barcelona – Gymnázium Barcelona – Vallcarca Vallcarca je čtvrť s velmi specifickým charakterem, členitou topografií, sociální strukturou, zástavbou dvojího měřítka, důležitým pěším tahem a místem, před kterým jsou velké ...
  • B + B BARCELONA 

    Markevič, Jiří
    Návrh zachovává a zvýrazňuje nastavený urbanismus bloku, respektive celého města. Urbanistický koncept logicky vede k zachování a rekonstrukciněkterých hal. Identitou celého gymnázia je nový výrazný objem kmenových učeben ...
  • Centrum trvale udržitelného rozvoje 

    Dvořák, Pavel
    Moravská Ostrava v sobě nenese feudální dědictví. Je to město kde se téměř úplně vytratila stopa po jeho středověké síti, převažuje bloková struktura devatenáctého století, počátku dvacátého a nestruktura druhé poloviny ...
  • Centrum trvale udržitelného rozvoje 

    Bartůšek, Ondřej
    Projekt se řeší prostor Moravského náměstí v návaznosti na městský parkový okruh.
  • Centrum trvale udržitelného rozvoje 

    Kučerová, Jana
    TŘETÍ PLATFORMA A CENTRUM TRVALE UDRŽITELNÉHO ROZVOJE V LAUSANNE TRVALE UDRŽITELNÉ MĚSTO JE PODLE MÉHO NÁZORU TAKOVÉ, KTERÉ SVÝM OBYVATELŮM POSKYTUJE KVALITNÍ MĚSTSKÉ PROSTORY - ATRAKTIVNÍ ULICE A NÁMĚSTÍ - ZAJÍMAVÉ I PRO ...
  • Centrum trvale udržitelného rozvoje 

    Sedlák, Jaroslav
    Propojení 3 platforem směre k k centru, nový pohyb ve městě, centrum trvale udržitelného rozvoje v místech bývalého nákladního nádraží. Struktura kolejí a charakter je maximálně zachovám, jako genius místa. koncept vrstvení ...
  • Centrum trvale udržitelného rozvoje 

    Křístková, Veronika
    Vytvoření trvale hodnotného prostředí ve městě. Moje definice je následující: Zaprvé místo se silným charakterem, které bude nezaměnitelné, snadno lokalizovatelné a ke kterému bude možné vytvořit si vztah. Zadruhé místo, ...
  • Centrum trvale udržitelného rozvoje 

    Kopec, Jakub
    Nové využití bývalého překladového nádraží v Lausanne v rámci zásad trvale udržitelného rozvoje
  • Centrum trvale udržitelného rozvoje 

    Macháčková, Šárka
    Trendy rozvoje naší civilizace spojené s bezohledným čerpáním zdrojů, přinesly obavu, že brzy narazí na své meze. Vznikly organizace jejichž cílem je jakýsi kompromis – udržitelnost v přitakání dalšího rozvoje, ale jen ...
  • Centrum trvale udržitelného rozvoje 

    Kučerová, Petra
    Navrhuji tu novou autonomní sturkturu, která vychází z protažení kompozičních os okolního prostředí, ale která vlastním charakterem a náplní vytváří své specifické prostředí. Struktura múže být nezastavěná, zastavěná ...
  • Centrum trvale udržitelného rozvoje 

    Tománek, Martin
    práce se zabývá udržitelností stavění, centrem trvale udržitelného rozvoje. PRO MNE CENTRUM T.U.R. NENÍ POUHÝM MUZEEM, GALERIÍ ČI PŘEDNÁŠKOVÝM SÁLEM. JAK ČASTO CHODÍME DO MŮZEA, KOLIK LIDÍ NAVŠTĚVUJE PRAVIDELNĚ VÝSTAVY? ...