Now showing items 1-20 of 179

  • Expanze podniku na Polský trh 

    Svobodová, Marie
    Tato diplomová práce se zaměřuje na kritickou analýzu podniku, na jejímž základě je navrhnuta strategie expanze firmy na zahraniční trh. Analytická část této práce obsahuje také ucelený pohled na situaci na polském trhu ...
  • Expanze podniku na východní trhy 

    Kargerová, Hana
    Diplomová práce pojednává o volbě vhodné strategie vstupu společnosti K.L.M. na východní trhy v odvětví strojírenského průmyslu. V teoretické části je vysvětlen význam mezinárodního obchodu a mezinárodního marketingu. ...
  • Expanze vybraného podniku na zahraniční trh 

    Nevídal, Martin
    Cílem diplomové práce „Expanze vybraného podniku na zahraniční trh“ je navrhnout strategii vstupu společnosti SLUTO s.r.o. na rakouský trh. Teoretická část práce je věnována problematice internacionalizace a podnikových ...
  • Faktory ovlivňující výkonnost malých a středních rodinných podniků ve vinařském sektoru 

    Murínová, Anastasia
    Byly provedeny dva empirické výzkumy: kvalitativní a kvantitativní. Výsledkem kvalitativního výzkumu jako pilotní studie bylo porozumění současné situaci a vytvoření koncepčního rámce rodinného podnikání v odvětví vína v ...
  • Franchisingový koncept pro rozvoj autoservisu 

    Konečný, Lukáš
    Diplomová práce se zabývá možností expanze a rozšíření stávajícího podnikání vybudováním franchisingového řetězce. V České republice je vytvoření vlastního franchisingového konceptu doposud vzácnosti, protože tato možnost ...
  • Fuzzy model rozhodování investora do fotovoltaických technologií v předprojekční fázi 

    Pavlíček, Michal
    Práce pojednává o fuzzy znalostní bázi podporující rozhodování investora při investici do fotovoltaických technologií ještě v předprojekční fázi, tedy v době kdy nejsou známé podrobnosti o inženýrském řešení. Pravděpodobně ...
  • Identifikace faktorů ovlivňujících hodnotu strojírenských podniků v ČR 

    Strnadová, Michala
    Disertační práce se zabývá problematikou hodnotového řízení podniku. Jeho základní myšlenkou je, že cílem podnikání je maximalizace hodnoty podniku. Koncept hodnotového managementu propojuje činnosti v rámci organizací i ...
  • Inovační faktory ovlivňující růst malých a středních podniků 

    Koudelková, Petra
    Disertační práce se věnuje problematice inovačních faktorů působících na růst malých a středních podniků. V této práci byly stanoveny dva cíle, které se týkají vymezení působení inovací na růst malých a středních podniků ...
  • Malé a střední podniky v Sýrii: Analýza - Management - Dovoz a Vývoz. 

    Khateb, Fabian
    Tato disertacni prace je venovana tematu malych a strednich podniku v Syrii: Analyza - Management - Dovoz a Vyvoz. Syrsky trh je mezinarodnimu obchodovani pomerne otevreny. Obchodni smlouvy byly podepsany jiz s nekolika ...
  • Marketingová strategie společnosti MOTORTEC, spol s r.o. 

    Pócsová, Lilla
    Diplomová práca sa zaoberá marketingovou stratégiou spoločnosti Motortec, spol. s r. o. Firma je autorizovaným predajcom vozidiel značiek Fiat, Alfa Romeo, Lancia a Jeep a poskytuje autorizovaný servis vozidlám všetkých ...
  • Metodika business analýzy při zavádění informačních systémů v telekomunikačních podnicích 

    Neničková, Hana
    Tématem disertační práce je sestavení metodiky business analýzy při zavádění informačních systémů v telekomunikačních podnicích v České republice. Tato metodika je sestavena prostřednictvím kvalitativního výzkumu – zakotvené ...
  • Metodika hodnocení informačních systémů 

    Novák, Lukáš
    Dizertační práce je orientovaná na oblast hodnocení informačních systémů a vymezuje hlavní nedostatky v provozu a řízení informačních systémů v návaznosti na procesy v oddělení informatiky, s částečným přesahem do ostatních ...
  • Metodika tvorby konkurenční strategie ICT podniku působícího v klastru 

    Sládková, Jitka
    Disertační práce uvádí jakým způsobem vytvořit konkurenční strategii zahrnující spolupráci s dalšími subjekty. Vymezuje konkrétní odvětví informačních a komunikačních technologií, včetně jeho specifik, která jsou velmi ...
  • Nákup franchisy: založení provozovny McDonald's 

    Janová, Lucie
    Předmětem této diplomové práce je vytvořit podnikatelský záměr na zřízení pobočky McDonald´s formou franchisy. První část práce je zaměřena na teorii této problematiky. V analytické části za pomoci několika analýz bude ...
  • Návrh na založení malé firmy pro finanční poradenství 

    Jungwirth, Michal
    Tato bakalářská práce je návodem pro začínající podnikatele, kteří hledají vhodný předmět svého podnikání, ale i pro ty, kteří již působí jako podnikatelé v oboru realitní činnosti nebo financování. Obsahuje návody, postupy ...
  • Návrh na založení malého podniku 

    Bráblík, Richard
    Diplomová práce řeší založení reálného a konkurence schopného podnikání na kvalitně sestaveném podnikatelském plánu. Pro účel podnikání bude navrženo centrum sportovních aktivit. Sportovní centrum bude nabízet pohybové ...
  • Návrh na založení malého podniku pro finanční poradenství 

    Blahák, Bohumil
    Bakalářská práce by se mohla stát návodem pro zkušené finanční poradce, kteří by si chtěli založit vlastní společnost zabývající se finančním poradenstvím. Návrh se skládá z postupů a z informací potřebných pro založení ...
  • Návrh na založení rodinného podniku 

    Miškechová, Lucia
    Diplomová práca sa zaoberá návrhom podnikateľského plánu pre založenie malého rodinného podniku, kamennej predajne, zameranej na predaj cukrárskych pomôcok. Návrh je postavený na teoretických poznatkoch z danej oblasti a ...
  • Návrh na změnu procesů v malé společnosti 

    Novák, Roman
    Bakalářská práce se zaměřuje na optimalizaci procesů, zavedených za jedním z prodejních kanálů, ve středně velké firmě zabývající se informačními technologiemi. Řešení vychází z detailní analýzy firemních procesů. Práce ...
  • Návrh na změnu přístupu managementu k pracovníkům na výrobním pracovišti 

    Machalová, Šárka
    Bakalářská práce analyzuje management a řízení pracovního výkonu firmy „XY, a.s.”. Po představení společnosti jsou v teoretické části vysvětleny pojmy v oblasti managementu, stylů řízení, manažerských funkcí, výkonů ...