Now showing items 1-7 of 8

  • EXISTEXION 

    Robaard, Roman
    Realizace tvoří ucelený soubor, který vizualizuje fyzickou existenci původně nemateriálních artefaktů. Součástí instalace je nejen zhmotnění původně virtuálních objektů, ale i jejich následná dokumentace a studium v reálném ...
  • Grid 

    Gajdošík, Andreas
    Práce se věnuje důsledkům plně rozvinuté infrastruktury webu 2.0 a jeho obecnému celospolečenskému přijetí, jež jsou, v doprovodu dostupného výpočetního výkonu, základními faktory umožňujícími rozvoj masivního zpracování ...
  • Netizens 

    Tejml, Ladislav
    Jedná se o interaktivní instalaci ve které jsem zaměřil na sociální síť Twitter, kde detekuji klíčové slovo Refugees. Jakmile se toto slovo objeví v nějakém komentáři na Twitteru, ihned je převedeno do reálného prostředí, ...
  • Remoted nature 

    Richtr, Pavel
    Ve své bakalářské práci se zabývám interaktivitou mezi povětrnostními vlivy a virtuálním modelem, jehož hlavním výstupem je zvuk. Pokouším se vytvořit generativní instalaci, která na základě reakcí virtuálních oraganismů ...
  • RLXY 

    Sedláček, Tomáš
    Práce je koncipována jako audiovizuální performance za použití vlastního autorského softwaru. Téma práce spočívá v experimentech s převody trojrozměrných dat, dvourozměrného obrazu na zvuk či naopak. Cílem práce je prozkoumat ...
  • Video syntezátor 

    Richtr, Pavel
    Generování video signálu na ATtiny85, autorský software pro videoherní konzoli ATARI2600 na téma problematiky UAV útoků a jejich mediálního obrazu - reinterpretace pomocí "low res" generovaného videa.
  • Všechno bude v pořádku 

    Tejml, Ladislav
    Diplomovou prací navazuji na neuzavřený cyklus EGBA, který jsem započal koncem října roku 2016. Název EGBA je vyústěním z dobové nejistoty, úzkosti a ztráty důvěry v člověka, jako zdravě uvažujícího jedince. Projekt EGBA ...