Now showing items 1-9 of 9

  • Animovaný grafický model 

    Mikšaník, Martin
    Bakalářská práce se zabývá demonstrací málo používaných optických jevů v počítačové grafice, konkrétně fluorescencí a dispersí světla. Práce také navrhuje jiný postup při práci se světlem, materiálem a jeho vykreslení. ...
  • Fotorealistické zobrazování 

    Lysek, Tomáš
    Tato práce obsahuje popis implementace fotorealistické metody zobrazení scény. V první části práce jsou popsány postupy a techniky, které slouží k fotorealistickému zobrazení scény. Jsou zde uvedeny jak metody zobrazení ...
  • Grafické rozhraní pro deskové hry 

    Žerdík, Jan
    Bakalářská práce se věnuje vytváření grafického rozhraní pro deskové hry. Cílem práce je modulární aplikace s možností hraní her. Dalším důležitým prvkem zadání je implementace grafických algoritmů vhodných pro omezenou ...
  • Hra 128kB s použitím OpenGL 

    Kačur, Vladimír
    Bakalářská práce se zabývá tvorbou hry s omezenou velikostí . Práce popisuje metody pro omezení velikosti výsledné aplikace . Hlavní část práce popisuje metody pro generování grafického obsahu , pohybu po něm a reakce s ...
  • Raytracing virtuálních grafických scén 

    Kendra, Matej
    Cílem této práce bylo nastudovat knihovnu OpenSceneGraph a algoritmy používané pro metody sledování paprsku. Z nastudovaných materiálů pak vytvořit aplikaci umožňující zobrazovat akcelerovanou a raytracingovou metodou se ...
  • Realistická vizualizace alkoholických nápojů 

    Bartl, Vojtěch
    Cílem práce bylo vytvořit jednoduchý program, který má sloužit k vizualizaci alkoholických nápojů. Použita byla globální zobrazovací metoda sledování paprsků (raytracing), která slouží k vizualizaci 3D scény ve fotorealistické ...
  • Rozšíření knihovny OpenSceneGraph pro zobrazení 3D obrazových dat v medicíně 

    Kučiš, Michal
    Bakalářská práce popisuje metody pro zobrazení 3D obrazových dat. Součastí práce je implementace metody, která zobrazuje řez daty.
  • Simulace vlastností objektivu 

    Kučiš, Michal
    Algoritmy počítačového vidění typicky zpracovávají snímky získané fotoaparátem nebo kamerou. Tyto snímky obsahují nedokonalosti, které jsou způsobeny konstrukcí objektivu. Táto práce se věnuje popisu simulace, která upravuje ...
  • Systém pro správu sbírek fotografií 

    Faika, Petr
    Cílem této bakalářské práce je výběr, návrh a implementace funkce pro správu sbírek fotografií. Je zde popsán současný stav týkající se problematiky sbírek fotografií a také dva existující programy zabývající se jejich ...