Now showing items 1-20 of 44

  • 3D aplikace pro mobilní telefony 

    Vyoral, Marek
    Tato práce se zabývá 3D grafickými rozhraními M3G a MascotCapsule navrženými pro platformu J2ME (Java 2 Micro Edition). Nejprve poskytuje základní informace o samotné platformě a poté o obou rozhraních. Dále tato rozhraní ...
  • 3D aplikace pro mobilní telefony 

    Slavotínek, Tomáš
    Práce se zabývá zobrazováním 3D gra fiky na platformě Java ME. Nejprve je obecně popsána architektura této platformy. Dále je pozornost věnována popisu a srovnání API rozhraní JSR 184 a MascotCapsule. Praktická část se ...
  • 3D aplikace pro platformu Android 

    Smejkal, Jakub
    Tato bakalářská práce řeší implementaci 3D aplikace pro platformu Android. Aplikace realizuje simulátor rubikovy kostky. Ovládání je realizováno s pomocí inerciální jednotky plus dalších druhů rozhraní. Pro podporu uživatelova ...
  • 3D aplikace v Javě 

    Slavík, Roman
    Tato bakalářská práce popisuje rozdíly mezi grafickými knihovnami Java3D API a jMonkey engine. První část práce je zaměřena na vlastnosti a rozdíly v architektuře obou knihoven. Ve druhé části je pomocí několika testů ...
  • 3D rekonstrukce obličeje z 2D snímku 

    Karhánek, Martin
    Tato práce se zabývá možnými přístupy k 3D rekonstrukci obličeje z 2D snímku. Jsou zde popsány způsoby analýzy vstupního snímku, jako lokalizace obličeje a obličejových rysů, ze kterých rekonstrukce vychází. Dále je čtenář ...
  • 3D závodní hra pro platformu Android 

    Ševčík, Martin
    Táto diplomová práce se zabývá možnostmi využití open source 3D herního enginu Java Monkey Engine (jME) při vývoji aplikací pro platformu Android. Obsahuje teoretické poznatky k architektuře jMonkey Engine a platformě ...
  • Automatická tvorba grafického rozhraní pro vzdálený přístup 

    Koriťák, Jan
    Tato práce zkoumá možnosti abstrakce grafického uživatelského rozhraní a automatizace procesu jeho návrhu a tvorby za provozu aplikace. Důraz je kladen na možnost ovládání aplikace na dálku přes počítačovou síť a tedy na ...
  • Detekce obličejů v obraze z kamery na mobilním telefonu s WM 

    Tureček, Martin
    Tato práce se zabývá detekcí obličejů na mobilních telefonech. Konkrétně se zaměřuje na platformu Windows Mobile. Úvod je tedy věnován tomuto operačnímu systému a možnostem práce s kamerou. Další část textu je věnována ...
  • Detekce televizních reklam 

    Turoň, Michal
    Tato práce se zabývá detekcí televízních reklam v nahraných streamech z TV karet anebo samotného nahraného videa v kvalitním formátu. Poskytuje náhled a porovnává různé techniky jak řešit tento problém. Mnou vybrané řešení ...
  • Detekce výrobků na pásovém dopravníku 

    Láník, Aleš
    Tato diplomová práce se zabývá problematikou detekce objektů v obraze a jeho trasováním v čase. Nejprve je popsán teoretický základ pro předzpracování obrazu, filtraci obrazu, extrakci popředí a různé další obrazové příznaky. ...
  • Detektor pohybu pro platformu Android 

    Komár, Michal
    Tato bakalářská práce se zabývá implementací detektoru pohybu pro mobilní telefony s operačním systémem Android. Aplikace funguje jako detektor pohybu, se schopností upozornit na pohyb zaznamenaný vestavěným fotoaparátem. ...
  • Editor videa 

    Kopřiva, Vít
    Obsahem této práce je návrh a implementace jednoduchého systému pro zpracování a střih videa.Práce rozebírá základní funkce programu: načtení video sekvence, střih, filtrace, vložení na časovou osu a vytvoření výstupní ...
  • Evoluce struktury a parametrů agenta pohybujícího se v terénu 

    Tomeček, Aleš
    Tato práce stručně pojednává o historii a současnosti genetických algoritmů v informatice. Dále nabízí krátký přehled nejpoužívanějších metod používaných evolučními algoritmy. Jejich použití je demonstrováno na aplikaci ...
  • Game for Mobile Devices Using Sensors 

    Müllerová, Věra
    This BSc Thesis was performed during a study stay at the RheinMain University of Applied Sciences in Wiesbaden. This BSc Thesis concerns itself with a design and implementation of a game named 'Android Orienteering' for ...
  • Generování modelů domů pro Open Street Mapy 

    Libosvár, Jakub
    Tato práce se zabývá procedurálním generováním modelů budov podle určené předlohy. Předlohou jsou data komunitního projektu OpenStreetMap. Práce dává přehled dostupných metod pro klasifikaci objektů a gramatik pro generování ...
  • Grafické rozhraní pro deskové hry na platformě Android 

    Káčerik, Martin
    Tato bakalářská práce se zabývá zobrazením třírozměrné scény deskové hry. Popisuje možnosti zobrazování třírozměrné grafiky na platformě Android. Uvádí principy vykreslování pokročilými zobrazovacími metodami. Výsledným ...
  • GUI knihovna pro J2ME 

    Strouhal, Jaroslav
    Cílem této bakalářské práce je vytvořit nový framework pro platformu J2ME a otestovat jeho použitelnost na demonstrační aplikaci. Stručně je charakterizována samotná oblast J2ME, možnosti vývoje aplikací pomocí stávajících ...
  • Hra s prvky rozšířené reality pro platformu Android 

    Pösel, Robert
    Tato práce se zabývá návrhem a implementací frameworku pro geolokační hry na platformě Android. Jeho použití je následně demonstrováno na ukázkové aplikaci. V tomto textu jsou také popsány některé geolokační hry a možnosti ...
  • L-systémy ve 3D grafice 

    Marček, Ján
    Modelovaním pomocou L- systémov vzniká veľké množstvo problémov, ktoré sú analyzované a riešené v tejto práci. V práci je rozobratá tematika L - systémov, s využitím jME grafického rozhrania, ktorá vedie k vytvoreniu ...
  • Letecký simulátor v javě 

    Hacaj, Marián
    Práce popisuje (porovnává) dvě grafické knihovny Java Monkey Engine a Java 3D a rozdíly mezi nimi. Dále je v práci popsaná implementace jednoduchého leteckého simulátoru v knihovně Java Monkey Engine.