Now showing items 1-20 of 52

  • Formy a metody motivace manažera ve stavebnictví 

    Mlčoch, Ondřej
    Diplomová práce „Formy a metody motivace manažera ve stavebnictví“ se zabývá problematikou motivování vedoucích pracovníků stavebních firem. Teoretická práce obsahuje vysvětlení základních pojmů potřebných k pochopení ...
  • Formy a metody motivace v práci stavebního podniku 

    Vojenčáková, Paulína
    Cieľom bakalárskej práce je v teoretickej časti si definovať jednotlivé pojmy. Práca sa zaoberá dotazníkom, skladajúci sa zo zaujímavých otázok rôznych foriem. V praktickej časti sa stanovujú pracovné hypotézy a následne ...
  • Formy a metody motivace ve stavebnictví 

    Kočí, Zdeněk
    Tato diplomová práce na téma „ Formy a metody motivace ve stavebnictví“, je zaměřena na spokojenost a motivovanost zaměstnanců firmy UNISTAV a.s. V teoretické části se zabývám nejvýznamnějšími a všeobecně uznávanými teoriemi ...
  • Formy a metody motivace ve stavebním podniku 

    Kratina, Zdeněk
    Tato bakalářská práce pojednává o motivaci zaměstnanců ve stavebních podnicích. Cílem je zjistit na jaké úrovni se nachází motivace dělníků a manažerů, z různých oborů stavebního odvětví a následně tuto situaci vyhodnotit ...
  • Formy a metody motivace ve stavebním podniku 

    Eimann, Kamil
    Bakalářská práce se zabývá formami a metodami motivace ve stavebním podniku. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti stavebnictví a motivace. Praktická část je řešena na základě dotazníku ve stavebních ...
  • Komunikace a firemní kultura v práci stavebního podniku 

    Istenčinová, Nikol
    Bakalářská práce je zaměřena na komunikaci a podnikovou kulturu ve stavebním podniku. V teoretické části jsou vymezeny pojmy z oblasti podnikové kultury a komunikace. Praktická část je založená na výzkumných hypotézách, ...
  • Komunikace při vyjednávání stavební zakázky 

    Pelčák, Svatopluk
    Cílem diplomové práce je vytvořit a analyzovat marketingové výzkumy a následně posoudit jejich aplikaci do praxe. V teoretické části jsou vymezeny základní marketingové a komunikační znalosti spolu se stručným představením ...
  • Koučování jako metoda manažerské práce ve stavebním podniku 

    Kolomazníková, Alžběta
    Tato bakalářská práce se zabývá koučováním jako metodou manažerské práce ve stavebním podniku. Snaží se zjistit, zda se koučování ve stavebních firmách využívá a pokud ne, co je příčinou. K výzkumu je použit dotazník a ...
  • Koučování jako metoda rozvoje manažerů a možnosti jejího uplatnění ve stavebnictví 

    Truxa, Matěj
    Bakalářská práce pojednává o koučování jako metodě rozvoje manažerů a o možnostech jejího uplatnění ve stavebnictví. Cílem této bakalářské práce je poukázat, jak se koučování využívá v rozvoji manažerů ve stavebním podniku ...
  • Koučování jako metoda rozvoje manažerů a možnosti jejího uplatnění ve stavebnictví 

    Prouzová, Veronika
    Bakalářská práce se zabývá koučováním jako metodou rozvoje manažerů. Cílem této bakalářské práce je zjištění možností uplatnění koučování ve stavebním oboru a poukázání na jeho přínos pro stavební podniky. Teoretická část ...
  • Koučování ve stavebnictví 

    Čičmanec, Juraj
    Bakalárska práca pojednáva o tom, ako to v dnešnej modernej dobe, plnej technológií, vyzerá v manažmente stavebníctva. V tejto práci sú rozoberané základné pojmy, hlavné úlohy manažéra, etika manažérov a manažment zmien. ...
  • Manažerská příprava výstavby street workoutového hřiště v městě Bojnice 

    Kotrík, Ján
    Diplomová práce se zabývá manažerskou přípravou výstavby street workoutového hřiště ve městě Bojnice. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti veřejné správy, stavebního podniku a komunikace. Praktická ...
  • Marketing management cementových filtračních technologií pro stavební průmysl v České a Slovenské republice (v angličtině) 

    Beránek, Petr
    Globálně cementářský průmysl je jedním z nejvíce energeticky náročných, dále produkce emisí prachu, CO2, NOX, SO2 a těžkých kovů je považována právě z tohoto průmyslu za značně znečisťující životní prostředí. Nicméně, na ...
  • Motivace a etické otázky ve stavebním podniku 

    Pětroš, Ondřej
    Tato diplomová práce se zaobírá motivací a etikou ve stavebním odvětví. Úkolem této diplomové práce je zjistit úroveň a případná specifika motivace a etiky ve stavebním podniku. Teoretická část je zaměřena na objasnění ...
  • Motivace a firemní kultura ve stavebním podniku 

    Vagundová-Drgáčová, Linda
    Cílem této bakalářské práce bylo zhodnotit stávající firemní kulturu a motivaci zaměstnanců alespoň v některém stavebním podniku a verifikovat pracovní hypotézy, které s tématem souvisejí. Teoretická část se zabývá specifiky ...
  • Motivace a rozvoj osobnosti ve stavebním podniku 

    Zvonař, Tomáš
    Tato bakalářská práce se zabývá analýzou stavu motivace a osobnostním rozvojem ve stavebním podniku. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z oblasti stavebnictví, motivace a rozvoje osobnosti ve stavebním ...
  • Motivace spolupracovníků ve stavebním podniku 

    Martincová, Tereza
    Bakalářská práce pojednává o motivaci spolupracovníků ve stavebním podniku. Cílem této bakalářské práce je navrhnout zlepšení stávající motivace pro vybraný podnik. Teoretická část je věnována výkladu základních pojmů a ...
  • Možnosti využití koučování v práci stavebních a pozemkových úřadů 

    Indrová, Martina
    Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi využití koučování v práci stavebních a pozemkových úřadů. Cílem je zjistit, jaké povědomí mají zaměstnanci těchto úřadů o koučování a jak jsou spokojeni se stavem vedení a řízení ...
  • Některá specifika komunikace ve stavebnictví 

    Kolomazníková, Alžběta
    Tato diplomová práce se zabývá komunikací ve stavebnictví. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmů jako je management, manažer, komunikace a zpětná vazba. Cíl této práce je zjistit, jaké prostředky jsou využívány pro ...
  • Některá specifika komunikace ve stavebnictví 

    Hrtáň, Zbyněk
    Cílem mé práce Některá specifika komunikace ve stavebnictví bylo provést výzkum ve stavebních podnicích a zjistit, do jaké míry dbají tyto podniky na firemní image v různých ohledech – jestli (případně jak) využívají ...