Now showing items 1-13 of 13

  • Automatické zlepšování kvality obrazu otisku prstu 

    Blaho, Vojtěch
    Bakalářská práce je zaměřená na vylepšení kvality obrazu otisku prstu a na jeho kvalitativní ohodnocení. V první části práce je definován pojem otisku prstu, jsou rozebrány jeho charakteristické rysy a nejdůležitější ...
  • Bezpečnost biometrických systémů 

    Lodrová, Dana
    Hlavním přínosem této práce jsou dva nové přístupy pro zvýšení bezpečnosti biometrických systémů založených na rozpoznávání podle otisků prstů. První přístup je z oblasti testování živosti a znemožňuje použití různých typů ...
  • Biometrické testování živosti založené na elektrických a tepelných vlastnostech 

    Malý, Tomáš
    Cílem práce bylo nastudovat a navrhnout způsoby detekce živosti, založené na teplotních a elektrických vlastnostech. Následně je vytvořena aplikace určující míru živosti zkoumaného předmětu. Experimenty jsou vyhodnoceny, ...
  • Detekce oblasti otisku prstu v obraze 

    Doležel, Michal
    Tato diplomová práce se zabývá návrhem a implementací systému pro detekci oblasti otisku prstu v obraze. Prvním z úkolů bylo zpracování teorie nutné k pochopení problematiky této detekce. Dále pak zhotovení návrhu systému ...
  • Detekce šířky papilární linie u otisku prstu 

    Homola, Antonín
    Tato práce se zabývá návrhem metody detekce šířky papilární linie u otisku prstu. Tato metoda je jedním z možných způsobů detekce živosti. Úvodní část se zabývá definováním otisku prstu, útoky na dnešní systémy a možnostmi ...
  • Klient/server aplikace hry mariáš 

    Fabian, Jaroslav
    Bakalářská práce popisuje návrh a implementaci karetní hry Mariáš. Hra je určená pro tři až čtyři hráče, kteří ji hrají přes počítačovou síť prostřednictvím protokolu TCP/IP. Hra je vytvořená pro systémy Microsoft Windows ...
  • Otestování možností biometrického systému - technologie geometrie ruky 

    Hrnčiřík, Matej
    Tato práce popisuje problematiku testování jedné z mnoha biometrických technologií - technologii geometrie ruky. Pro otestování této technologie bylo navržených a provedených několik postup ů . Veškeré testování probíhalo ...
  • Otestování možností biometrického systému - technologie otisků prstů 

    Šuta, Matej
    Tato práce popisuje technologie, které v současnosti používají senzory při snímaní otisků prstů. Pro otestování vlastností těchto senzorů je navrženo několik postupů. Tyto postupy jsou zaměreny na testování vlivu prostředí ...
  • Program pro trénování daktyloskopických expertů 

    Bartoň, Jan
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a vytvořením uživatelského rozhraní programu pro trénink daktyloskopických expertů. V prvních kapitolách je popsán historický a technický vývoj daktyloskopie. Dále jsou vysvětleny ...
  • Rozpoznávání parcelních čísel v katastrálních mapách 

    Svoboda, Jiří
    Obsahem této práce je vytvoření aplikace, která bude zobrazovat katastrální mapy České republiky, po označní parcely uživatelem, aplikace automaticky rozpozná parcelní číslo, na jehož základě dojde k zobrazení informací z ...
  • Rozpoznávání živosti otisků prstů 

    Lodrová, Dana
    Cílem této práce je po nastudování literatury, týkající se rozpoznávání otisků prstů se zaměřením na testování živosti, podání podrobného přehledu hardwarových i softwarových metod testování a dále pak popsání mnou ...
  • Umělá inteligence pro deskovou hru Carcassonne 

    Černohub, Jan
    Obsahem práce je návrh, vytvoření, testování a vyhodnocení virtuální adaptace populární společenské deskové hry Carcassonne pro osobní počítače. Včetně algoritmů řešící umělou inteligenci soupeře - za tímto účelem je ...
  • Umělá inteligence ve hře Bang! 

    Kolář, Vít
    Cílem této diplomové práce je vytvoření umělé inteligence do karetní hry Bang!. Obsahem této práce je kompletní popis hry Bang!, její pravidla, strategické principy používané při hraní a rozbor hry pohledu UI. Dále práce ...