Browsing by Author "Matýšek, Michal"
Now showing items 1-19 of 19
-
4K video přehrávač pro virtuální realitu
Chvíla, VáclavPráce se zabývá implementací přehrávače videa pro virtuální realitu o kvalitě 4K. Teoretická část práce pojednává o vzniku 360° videí, jejich kompresi a následného zobrazení. V návrhu aplikace bylo zvoleno řešení s knihovnami ... -
Boolovské operace s polygonálními modely
Čižmarik, RomanCieľom tejto práce je vytvoriť knižnicu booleovských operácii nad 3D polygonálnymi sieťami. Knižnica musí podporovať prácu s otvorenými modelmi, nesmie mať vyššie pamäťové nároky ako je bežné u súčasných riešení a ideálne ... -
Generování a zobrazování rozsáhlých voxelových scén
Čejchan, DanielTato práce se věnuje vytvoření aplikace, která procedurálně generuje a následně vizualizuje volumetrický terén s využitím knihovny OpenGL. Uvažují se převážně statické scény s možností modifikace na úrovni jednotlivých ... -
Generování informační grafiky pro živé přenosy
Krejčík, MarekCílem práce bylo vytvořit program pro generování statické i dynamické grafiky pro použití v živém vysílání elektronických sportů. Program měl být schopen vytvořit statickou grafiku pro jednotlivé zápasy a také generovat ... -
Grafické demo s využitím procedurálního texturování
Drevický, DušanPráca sa zaoberá návrhom a implementáciou grafického dema veľkostne obmedzeného na 64 kB. Pre vytvorenie štruktúry a vzhľadu realistického prírodného terénu je využité procedurálne generovanie. Terén je definovaný pomocou ... -
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Věrný, JanTato bakalářská práce se zabývá vytvořením grafického intra s omezenou velikostí spustitelného souboru. K dosažení tohoto cíle bylo využito OpenGL společně s metodami procedurálního generování, exe packer a různá nastavení ... -
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Menšík, JakubTato bakalářská práce se zabývá tvorbou grafického intra s omezenou velikostí do 64kB. K vytvoření intra se využívá OpenGL API a jeho nadstavby. V práci jsou popsány techniky pro generování grafického obsahu, zahrnující ... -
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Minařík, AntonínPráce řeší tvorbu grafického intra s použitím OpenGL, jehož velikost nesmí přesáhnout 64 kB. Popsané a použité techniky zahrnují: Phongův osvětlovací model, mlhu, skybox, generování textur pomocí šumu a shadow mapping. ... -
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Olexa, JanCílem práce je vytvořit grafické intro využívající knihovnu OpenGL jehož spustitelný soubor má maximální velikost 64 kB. Program je psán v jazyce C++ a využívá OpenGL verze 4.6. -
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Bobuľa, MatejTáto bakalárska práca rieši problematiku tvorby grafického intra v OpenGL s obmedzenou veľkosťou na 64kB. Popisuje použité metódy, vďaka ktorým sme schopný takéto intro vytvoriť. Medzi tieto metódy patrí: procedurálne ... -
Hybridní raytracing v rozhraní DXR
Polášek, TomášCílem této práce je zhodnotit míru použitelnosti hardwarové akcelerace sledování paprsků na grafických procesorech, v současných herních a zobrazovacích enginech. K dosažení tohoto cíle je použit systém DirectX Ray Tracing ... -
Komponentní systém pro herní grafický engine
Polášek, TomášCílem této bakalářské práce je návrh a implementace knihovny pro správu entit, která umožňuje vývoj pomocí Entity-Component-System paradigmatu. Součástí práce je analýza aktuálního stavu návrhu software, z pohledu vývoje ... -
Pokročilá animace postav
Matýšek, MichalTato práce popisuje moderní techniky animací postav v reálném čase a jejich praktickou implementaci v jazyce C++ s použitím knihoven DirectX a PhysX. První část textu se zabývá výkladem vybraných způsobů animace a je ... -
Procedurální generování voxelových modelů
Hypeš, TomášTato práce pojednává o technikách procedurálního generování a jeho využití při tvorbě voxelových modelů. Využity byly techniky jako Perlinův šum, Voroného diagram, L-systémy apod. Tyto znalosti jsou následně využity pro ... -
Real-Time Volumetric Terrain Rendering
Koblížek, AlešTato práce popisuje způsob implementace volumetrického terénu s důrazem na modifikovatelnost v reálném čase. Použitá datová struktura je bitové pole - materiál terénu není potřeba ukládat, takže pro uložení každého vzorku ... -
Virtuální prohlídka ve VR
Pelánek, LukášTato diplomová práce se zabývá tvorbou virtuálních prohlídek ve virtuální realitě. Věnuje se panoramatickým fotografiím a jejich využití při tvorbě virtuálních prohlídek. V rámci této práce byly navrhnuty a implementovány ... -
Volumetrické mraky
Barvíř, MarekTato diplomová práce se zabývá vytvořením knihovny pro volumetrické mraky. Jsou zde popsány jednotlivé techniky pro vytvoření a zobrazení volumetrických mraků, mezi něž patří samotná vizualizační technika oblaků a atmosferický ... -
Vykreslování planet s využitím adaptivních úrovní detailů
Moravec, MatějTato bakalářská práce se zabývá vykreslováním planety v~reálném čase s~adaptivní úrovní detailu terénu v~enginu Unity. Pro adaptivní změnu úrovní detailů je použit a~modifikován algoritmus Chunked LOD. Pro efektivní ... -
Zobrazování komplexních scén na mobilních zařízeních
Matýšek, MichalTato práce prezentuje techniky a optimalizační postupy, které umožňují efektivně vykreslovat složité herní scény na mobilních zařízeních. Úvodní část textu popisuje engine Unity a problematiku vývoje 3D her pro mobilní ...