Now showing items 1-16 of 16

  • 4K video přehrávač pro virtuální realitu 

    Chvíla, Václav
    Práce se zabývá implementací přehrávače videa pro virtuální realitu o kvalitě 4K. Teoretická část práce pojednává o vzniku 360° videí, jejich kompresi a následného zobrazení. V návrhu aplikace bylo zvoleno řešení s knihovnami ...
  • Boolovské operace s polygonálními modely 

    Čižmarik, Roman
    Cieľom tejto práce je vytvoriť knižnicu booleovských operácii nad 3D polygonálnymi sieťami. Knižnica musí podporovať prácu s otvorenými modelmi, nesmie mať vyššie pamäťové nároky ako je bežné u súčasných riešení a ideálne ...
  • Generování a zobrazování rozsáhlých voxelových scén 

    Čejchan, Daniel
    Tato práce se věnuje vytvoření aplikace, která procedurálně generuje a následně vizualizuje volumetrický terén s využitím knihovny OpenGL. Uvažují se převážně statické scény s možností modifikace na úrovni jednotlivých ...
  • Grafické demo s využitím procedurálního texturování 

    Drevický, Dušan
    Práca sa zaoberá návrhom a implementáciou grafického dema veľkostne obmedzeného na 64 kB. Pre vytvorenie štruktúry a vzhľadu realistického prírodného terénu je využité procedurálne generovanie. Terén je definovaný pomocou ...
  • Grafické intro 64kB s použitím OpenGL 

    Minařík, Antonín
    Práce řeší tvorbu grafického intra s použitím OpenGL, jehož velikost nesmí přesáhnout 64 kB. Popsané a použité techniky zahrnují: Phongův osvětlovací model, mlhu, skybox, generování textur pomocí šumu a shadow mapping. ...
  • Grafické intro 64kB s použitím OpenGL 

    Bobuľa, Matej
    Táto bakalárska práca rieši problematiku tvorby grafického intra v OpenGL s obmedzenou veľkosťou na 64kB. Popisuje použité metódy, vďaka ktorým sme schopný takéto intro vytvoriť. Medzi tieto metódy patrí: procedurálne ...
  • Grafické intro 64kB s použitím OpenGL 

    Menšík, Jakub
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou grafického intra s omezenou velikostí do 64kB. K vytvoření intra se využívá OpenGL API a jeho nadstavby. V práci jsou popsány techniky pro generování grafického obsahu, zahrnující ...
  • Grafické intro 64kB s použitím OpenGL 

    Věrný, Jan
    Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením grafického intra s omezenou velikostí spustitelného souboru. K dosažení tohoto cíle bylo využito OpenGL společně s metodami procedurálního generování, exe packer a různá nastavení ...
  • Grafické intro 64kB s použitím OpenGL 

    Olexa, Jan
    Cílem práce je vytvořit grafické intro využívající knihovnu OpenGL jehož spustitelný soubor má maximální velikost 64 kB. Program je psán v jazyce C++ a využívá OpenGL verze 4.6.
  • Hybridní raytracing v rozhraní DXR 

    Polášek, Tomáš
    Cílem této práce je zhodnotit míru použitelnosti hardwarové akcelerace sledování paprsků  na grafických procesorech, v současných herních a zobrazovacích enginech. K dosažení tohoto  cíle je použit systém DirectX Ray Tracing ...
  • Komponentní systém pro herní grafický engine 

    Polášek, Tomáš
    Cílem této bakalářské práce je návrh a implementace knihovny pro správu entit, která  umožňuje vývoj pomocí Entity-Component-System  paradigmatu. Součástí práce je analýza aktuálního stavu návrhu software, z pohledu vývoje ...
  • Procedurální generování voxelových modelů 

    Hypeš, Tomáš
    Tato práce pojednává o technikách procedurálního generování a jeho využití při tvorbě voxelových modelů. Využity byly techniky jako Perlinův šum, Voroného diagram, L-systémy apod. Tyto znalosti jsou následně využity pro ...
  • Real-Time Volumetric Terrain Rendering 

    Koblížek, Aleš
    Tato práce popisuje způsob implementace volumetrického terénu s důrazem na modifikovatelnost v reálném čase. Použitá datová struktura je bitové pole - materiál terénu není potřeba ukládat, takže pro uložení každého vzorku ...
  • Virtuální prohlídka ve VR 

    Pelánek, Lukáš
    Tato diplomová práce se zabývá tvorbou virtuálních prohlídek ve virtuální realitě. Věnuje se panoramatickým fotografiím a jejich využití při tvorbě virtuálních prohlídek. V rámci této práce byly navrhnuty a implementovány ...
  • Vykreslování planet s využitím adaptivních úrovní detailů 

    Moravec, Matěj
    Tato bakalářská práce se zabývá vykreslováním planety v~reálném čase s~adaptivní úrovní detailu terénu v~enginu Unity. Pro adaptivní změnu úrovní detailů je použit a~modifikován algoritmus Chunked LOD. Pro efektivní ...
  • Zobrazování komplexních scén na mobilních zařízeních 

    Matýšek, Michal
    Tato práce prezentuje techniky a optimalizační postupy, které umožňují efektivně vykreslovat složité herní scény na mobilních zařízeních. Úvodní část textu popisuje engine Unity a problematiku vývoje 3D her pro mobilní ...