Now showing items 1-20 of 26

  • 3D hra ovládaná pomocí senzoru Leap Motion 

    Hajdin, Martin
    Táto práca sa zaoberá návrhom užívateľského rozhrania a ovládania počítačovej hry s použitím zariadenia Leap Motion. Navrhnutá hra je typu „Endless Runner", ktorá bola implementovaná v Unity3D pomocou jazyka C#. Na tejto ...
  • 3D šachy s využitím Leap Motion 

    Smejkal, Václav
    Tato bakalářská práce se zabývá pohybovým ovladačem Leap Motion. Výstupem práce je šachová 3D hra, která nabízí ovládání pomocí tohoto zařízení. Teoretická část popisuje historii podobných vstupních zařízení, Leap Motion ...
  • Animovaný 3D model 

    Konečný, Kamil
    Tato práce se zabývá tvorbou trojrozměrného animovaného modelu. Jedná se o model kulečníkového stolu a vizualizaci pohybu koulí po jeho povrchu. Cílem práce je řešení pohybu koulí pomocí metod počítačové simulace. Tato ...
  • Bezkontaktní autentizace uživatele pomocí senzoru Leap Motion 

    Lukáč, Jakub
    Bezkontaktná autentizácia užívateľov naberá ako nová technológia na popularite. Poznatky v spracovaní obrazu a ich aplikácia prispeli k vzniku zariadení akým je ovládač Leap Motion. Toto zariadenie od firmy s rovnakým ...
  • Bezsnímkové renderování 

    Najman, Pavel
    Cílem této práce je vytvoření jednoduchého raytraceru s pomocí knihovny IPP, který bude využívat techniku bezsnímkového renderování. První část práce je zaměřena na metodu sledování paprsku. V další části je rozebrána ...
  • Budova Božetěchova 1/2 v Google Earth 

    Najman, Pavel
    Tato práce se zabývá tvorbou modelů budov pro Google Earth v aplikaci Google SketchUp. V úvodních kapitolách jsou vysvětleny principy modelování v Google SketchUp a nejčastěji používané nástroje pro tvorbu budov. V další ...
  • Dotykové uživatelské rozhraní pro editor zdrojových kódů 

    Honzátková, Tereza
    Tato bakalářská práce popisuje návrh, implementaci a testování alternativního uživatelského rozhraní editoru zdrojového kódu jazyka C na dotykové zařízení. Cílem práce je ulehčit a zpříjemnit uživatelům práci se zdrojovým ...
  • Efektivní využití omezeného herního prostoru 

    Brestič, Tomáš
    Zařízení pro virtuální realitu (VR), která jsou již dnes dostupná běžným spotřebitelům, umožňují pohyb uživatele po virtuální scéně na základě sledování jeho fyzického pohybu ve skutečném světě. S použitím takové metody ...
  • Kreslení s projektorem pomocí Leap Motion 

    Cilip, Peter
    Cílem této práce bylo navrhnout rozhraní využívajíci projektor a prostorový senzor leap motion pro aplikaci kreslení a kalibračního programu. Navrhované rozhraní implementovat v libovolném jazyce. Práce se zabýva kalibracií ...
  • Mobilní aplikace - bezbariérové trasy v rámci centra města 

    Podola, Adam
    Diplomová práce popisuje základy frameworku Android z hlediska budoucího vývoje mobilních aplikací. Čtenář bude seznámen se stávajícími aplikacemi pro podporu tělesně postižených. Dále bude popsán návrh a implementace nové ...
  • Mobilní hra s použitím rozšířené reality 

    Konečný, Adam
    Cílem práce bylo vytvoření hry v rozšířené realitě pro operační systém iOS. Výsledná hra je založena na herním žánru tower defense. Práce se věnuje rozšířené realitě a jejímu vývoji, dále popisuje nástroje potřebné pro ...
  • Ovládání aplikace pomocí gest 

    Lengál, Tomáš
    Tato bakalářská práce se zabývá ovládáním aplikace pro 3D modelování pomocí senzoru Microsoft Kinect. Hlavním cílem je prozkoumat možnosti a vhodnost tohoto senzoru pro rozpoznávání gest a jejich následné využití při ...
  • Prohlížeč fotografií s Leap Motion 

    Sanitrák, Michal
    Cílem této bakalářské práce bylo navrhnout a vytvořit aplikaci prohlížeče fotografií, který je možno ovládat pomocí gest rukou s využitím senzoru Leap Motion. Aplikace byla implementována v programovacím jazyce Java s ...
  • Promítané uživatelské rozhraní - desková hra 

    Kaisler, Vojtěch
    Tato práce se zabývá návrhem a realizací interaktivní stolní deskové hry. Tuto realizaci je možné rozdělit na detekci a projekci. Detekce prováděná infračervenou kamerou slouží ke snímání reakcí hráčů, kteří interagují se ...
  • Promítané uživatelské rozhraní - desková hra 

    Jílek, Radim
    Tato práce se zabývá analýzou studií využívajících promítané uživatelské rozhraní, návrhem aplikace, která využívá toto rozhraní. Cílem práce bylo vytvořit fungující rozhraní, které by umožňovalo simulaci deskové hry ...
  • Promítané uživatelské rozhraní - Dungeons & Dragons 

    Dymáček, Petr
    Práce se zabývá využitím interaktivního stolu pro hraní deskové hry Dungeons & Dragons. Výsledkem práce je aplikace, která se ovládá pomocí dotykové plochy a pomocí gest. Tato gesta jsou získávána z hloubkových dat pořízených ...
  • Promítané uživatelské rozhraní - karetní hra 

    Brestič, Tomáš
    Ve snaze o zvýšení intuitivnosti používání počítače jsou zkoumány možnosti nahrazení nutnosti práce se vstupními zařízeními uplatněním gest k jeho ovládání a stále častěji se objevují pokusy o realizaci tohoto přístupu. ...
  • Rozhraní pro hry s dataprojektorem a Leap Motion 

    Kendra, Matej
    V této práci jsou popsána různá rozhraní určená člověku k hraní her a postupně jsou vyobrazeny modernější i běžně dostupná rozhraní. Blíže práce popisuje, jakým způsobem lze hrát hry na běžném dataprojektoru a senzorech ...
  • Rozhraní pro hry s dataprojektorem a Leap Motion 

    Tomeček, Adam
    Tato práce se zabývá tvorbou herního rozhraní pro dataprojektor a snímač pohybu dlaní Leap Motion. Popisuje princip mapování obrazu na objekty a různé druhy mapování a jejichy využití. Praktická část se zabývá návrhem ...
  • Rozhraní pro hry s dataprojektorem a Leap Motion 

    Holcner, Jonáš
    Cílém této práce je navrhnout herní uživatelské rozhraní a hru využívající potenciálu zařízení Leap Motion v kombinaci s promítaným obrazem dataprojektoru. Součástí práce je kalibrace projektoru, za pomocí které je možné ...