Now showing items 1-20 of 161

  • Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně 

    Benedělová, Martina
    Cílem této bakalářské práce je zvýšit spokojenost zákazníků společnosti Cement Hranice, a.s. na trhu cementářských výrobků, zejména se sortimentem suchých omítkových a maltovinných směsí a navrhnout zavedení nového výrobku ...
  • Analýza vlastností lakových kompozitů v průběhu navlhávání 

    Novák, Petr
    Předložená bakalářská práce řeší problematiku přípravy zkušebních lakových vzorků plněných mikromletou slídou a sledování vlivu teploty a relativní vlhkosti prostředí na elektrické vlastnosti kompozitních materiálů metodou ...
  • Architektura pasivních domů na venkově 

    Novák, Petr
    Tato disertační práce prověřuje možnost výstavby pasivních veřejných budov v prostředí venkova České republiky, možnost uplatnění přírodních materiálů při jejich výstavbě a v závěru stanovuje architektonické zásady pro ...
  • Elumaja – obytný dům zítřka z Estonska 

    Novák, Petr (Vysoké učení technické v Brně, Fakulta architektury, 2010)
    Myšlenky a principy výstavby domů v pasivním či nulovém standardu jsou dnes již rozšířené ve všech vyspělých státech. Estonská společnost ultraKUB OÜ, sídlící v hlavním městě Tallinnu, vyvinula inovativní modulový energeticky ...
  • Energeticky úsporná opatření v novodobých stavbách 

    Novák, Petr (Vysoké učení technické v Brně, Fakulta architektury, 2008)
    Vědci na celém světě varují. Nejnovější vědecké poznatky ukazují, že svět má jen osm let na to, aby řešil problém globálního oteplování. Pokud teploty na celém světě stoupnou o více než 2 % oproti úrovni před industrializací, ...
  • Hlína dnes 

    Novák, Petr (Vysoké učení technické v Brně, Fakulta architektury, 2009)
    Použití hliněného stavebního materiálu má na území Moravy velmi silnou tradici a najdeme ho v mnoha starších domech na venkově i ve městech. V předešlých deseti letech se u nás hlína používala především ve stavbách ...
  • Hodnocení a rozvoj zaměstnanců ve společnosti STUDENT AGENCY, s.r.o. 

    Zelenková, Lucie
    Diplomová práce se zabývá hodnocením zaměstnanců a jejich osobním rozvojem ve společnosti STUDENT AGENCY, s.r.o. Na základě dotazníkového šetření mezi zaměstnanci společnosti je vyhodnocena dosavadní situace této součásti ...
  • Hodnocení nápravy automobilu metodikou EUSAMA 

    Novák, Petr
    Bakalářská práce je zaměřena na problematiku týkající se bezdemontážní diagnostiky metodikou EUSAMA. Tato metodika hodnotí stav technického stavu tlumičů odpružení. Vzhledem k testování celého zavěšení kola, jsou výsledky ...
  • Komunikační mix pro společnost Contipro Group 

    Barnetová, Eliška
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření ke zlepšení komunikačního mixu společnosti Contipro Group. Teoretická část vysvětluje základní pojmy související s touto problematikou, analytická část seznamuje čtenáře se ...
  • Komunikační mix ve společnosti GRIMALDI, SPOL. S R. O. 

    Lukáčová, Zuzana
    Bakalářská práce je zaměřena na návrh zlepšení a rozšíření nástrojů komunikačního mixu společnosti, vedoucí ke zvýšení počtu nových zákazníků společnosti Grimaldi spol. s r. o., jedná se o malou společnost, která se ...
  • Komunikační strategie podniku 

    Majeriková, Ela
    Podstatou tejto diplomovej práce s názvom Komunikační strategie podniku je vytvoriť novú komunikačnú stratégiu pre konkrétny podnik na základe výsledkov prevedených analýz a požiadavkov spoločnosti. Práca sa skladá z troch ...
  • Konstrukce klimatické komory 

    Novák, Petr
    Tato bakalářská práce se zabývá konstrukcí klimatické komory, která umožňuje plynulou změnu teploty vzduchu v rozmezí -10 až 50 °C a plynulou změnu relativní vlhkosti vzduchu v rozmezí 10 až 90 %. Komora bude napojena na ...
  • Konstrukční návrh „fail-safe“ magnetoreologického tlumiče 

    Hašlík, Igor
    Tato bakalářská práce se zabývá konstrukčním návrhem takzvaného fail-safe systému magnetoreologického tlumiče. V úvodní části je obsaženo shrnutí vědomostí potřebných pro vývoj takového zařízení. Dále jsou uvedeny některé ...
  • Manažerské kompetence v malých podnicích 

    Novák, Petr
    Dizertační práce pojednává o manažerských kompetencích v malých výrobních podnicích v České republice. Záměrem výzkumu bylo zjištění současné úrovně těchto kompetencí u vrcholových manažerů těchto podniků. Zvolená problematika ...
  • Marketingová strategie internetové společnosti 

    Pastor, Jiří
    Cílem diplomové práce je navrhnout způsob jak vytvořit marketingovou strategii pro internetový portál nově založené společnosti, která se zabývá rezervačními službami. Práce obsahuje analýzu současné situace vnějšího a ...
  • Marketingová strategie restaurace U Kotvy 

    Křížová, Michaela
    Tato diplomová práce popisuje marketingovou strategii restaurace U Kotvy. V první kapitole se zabývá teoretickými poznatky marketingu, marketingových strategií, marketingových strategií v oblasti služeb a internetovým ...
  • Marketingová strategie společnosti S.E.N. OKNA A DVEŘE spol. s r.o. 

    Suchý, Marek
    Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie podniku S.E.N. OKNA A DVEŘE spol. s r.o. působící na trhu s výplněmi stavebních otvorů. Práce na základě znalostí získaných v teoretické části a informací zjištěných ...
  • Marketingový mix CAFFE PARK Slovaňák 

    Mrázová, Zuzana
    Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu kavárny CAFFE PARK Slovaňák v Králově poli. Podnik je zaměřený na gastronomii, jeho hlavním prodejním artiklem je káva a její doplňky. Základní pojmy související ...
  • Marketingový mix Hotelu Skalský dvůr 

    Hadravová, Lenka
    Bakalářská práce je zaměřená na rozbor marketingového mixu provozovny Hotel Skalský dvůr, která svým zákazníkům nabízí služby ubytovací, stravovací nebo pronájem prostorů. Na základě analýz hotelu v této práci navrhuji ...
  • Marketingový mix konkrétního podniku 

    Dočekalová, Simona
    Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem konkrétního podniku. Předmětem této práce je analýza současného stavu marketingového mixu vybraného podniku a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. Hlavním cílem ...