Now showing items 1-20 of 129

  • Analýza zaměstnávání osob se zdravotním postižením 

    Horáková, Petra
    Bakalářská práce se zabývá problematikou zaměstnávání osob se zdravotním postižením. Poskytuje kompletní přehled povinností zaměstnavatele, které souvisejí se zaměstnáváním těchto osob. Rozebírá také finanční i nefinanční ...
  • Architektura pasivních domů na venkově 

    Novák, Petr
    Tato disertační práce prověřuje možnost výstavby pasivních veřejných budov v prostředí venkova České republiky, možnost uplatnění přírodních materiálů při jejich výstavbě a v závěru stanovuje architektonické zásady pro ...
  • Dopady hodnocení spokojenosti zákazníků na marketingový mix 

    Haasová, Veronika
    Diplomová práce „Dopady hodnocení spokojenosti zákazníků na marketingový mix“ se zabývá analýzou marketingového mixu a zákaznické spokojenosti poskytovatele dlouhodobých ubytovacích služeb Chillhills Apartments. V první ...
  • Elumaja – obytný dům zítřka z Estonska 

    Novák, Petr (Vysoké učení technické v Brně, Fakulta architektury, 2010)
    Myšlenky a principy výstavby domů v pasivním či nulovém standardu jsou dnes již rozšířené ve všech vyspělých státech. Estonská společnost ultraKUB OÜ, sídlící v hlavním městě Tallinnu, vyvinula inovativní modulový energeticky ...
  • Energeticky úsporná opatření v novodobých stavbách 

    Novák, Petr (Vysoké učení technické v Brně, Fakulta architektury, 2008)
    Vědci na celém světě varují. Nejnovější vědecké poznatky ukazují, že svět má jen osm let na to, aby řešil problém globálního oteplování. Pokud teploty na celém světě stoupnou o více než 2 % oproti úrovni před industrializací, ...
  • Hlína dnes 

    Novák, Petr (Vysoké učení technické v Brně, Fakulta architektury, 2009)
    Použití hliněného stavebního materiálu má na území Moravy velmi silnou tradici a najdeme ho v mnoha starších domech na venkově i ve městech. V předešlých deseti letech se u nás hlína používala především ve stavbách ...
  • Hodnocení a rozvoj zaměstnanců ve společnosti STUDENT AGENCY, s.r.o. 

    Zelenková, Lucie
    Diplomová práce se zabývá hodnocením zaměstnanců a jejich osobním rozvojem ve společnosti STUDENT AGENCY, s.r.o. Na základě dotazníkového šetření mezi zaměstnanci společnosti je vyhodnocena dosavadní situace této součásti ...
  • Komunikační mix pro společnost Contipro Group 

    Barnetová, Eliška
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření ke zlepšení komunikačního mixu společnosti Contipro Group. Teoretická část vysvětluje základní pojmy související s touto problematikou, analytická část seznamuje čtenáře se ...
  • Komunikační mix společnosti 

    Vejnarová, Michaela
    Tato bakalářská práce se zaměřuje na rozbor komunikačního mixu konkrétní společnosti. První část je věnována teoretickým pojmům související s touto problematikou. V druhé analytické části je představena společnost a provedena ...
  • Komunikační mix ve společnosti GRIMALDI, SPOL. S R. O. 

    Lukáčová, Zuzana
    Bakalářská práce je zaměřena na návrh zlepšení a rozšíření nástrojů komunikačního mixu společnosti, vedoucí ke zvýšení počtu nových zákazníků společnosti Grimaldi spol. s r. o., jedná se o malou společnost, která se ...
  • Konstrukční návrh „fail-safe“ magnetoreologického tlumiče 

    Hašlík, Igor
    Tato bakalářská práce se zabývá konstrukčním návrhem takzvaného fail-safe systému magnetoreologického tlumiče. V úvodní části je obsaženo shrnutí vědomostí potřebných pro vývoj takového zařízení. Dále jsou uvedeny některé ...
  • Marketingová strategie internetové společnosti 

    Pastor, Jiří
    Cílem diplomové práce je navrhnout způsob jak vytvořit marketingovou strategii pro internetový portál nově založené společnosti, která se zabývá rezervačními službami. Práce obsahuje analýzu současné situace vnějšího a ...
  • Marketingová strategie Salonu MIA 

    Mráčková, Iva
    Tato diplomová práce je zpracována pro Salon MIA. Hodnotí aktuální situaci salonu i trh, na kterém působí. Práce obsahuje návrhy marketingové strategie vedoucí k rozšíření klientely a propagace hlavní služby salonu a tou ...
  • Marketingová strategie společnosti S.E.N. OKNA A DVEŘE spol. s r.o. 

    Suchý, Marek
    Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie podniku S.E.N. OKNA A DVEŘE spol. s r.o. působící na trhu s výplněmi stavebních otvorů. Práce na základě znalostí získaných v teoretické části a informací zjištěných ...
  • Marketingový mix CAFFE PARK Slovaňák 

    Mrázová, Zuzana
    Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu kavárny CAFFE PARK Slovaňák v Králově poli. Podnik je zaměřený na gastronomii, jeho hlavním prodejním artiklem je káva a její doplňky. Základní pojmy související ...
  • Marketingový mix Hotelu Skalský dvůr 

    Hadravová, Lenka
    Bakalářská práce je zaměřená na rozbor marketingového mixu provozovny Hotel Skalský dvůr, která svým zákazníkům nabízí služby ubytovací, stravovací nebo pronájem prostorů. Na základě analýz hotelu v této práci navrhuji ...
  • Marketingový mix společnosti OKNOSERVIS s.r.o. 

    Šmardová, Gabriela
    Bakalářská práce se zaměřuje především na rozbor marketingového mixu společnosti OKNOSERVIS s.r.o., která se zabývá výrobou a prodejem plastových a hliníkových oken a dveří. Na základě analýzy společnosti a primárního ...
  • Marketingový mix společnosti On Semiconductor a.s. 

    Majeriková, Ela
    Táto bakalárska práca sa venuje sa problematike marketingu na priemyselných trhoch v porovnaní z marketingom na trhoch spotrebiteľských. V teoretickej časti sa rozoberá teória marketingu a marketing na B2B trhoch, rozdiely ...
  • Marketingový mix zapsaného spolku 

    Fejfuša, David
    Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku marketingového mixu zapsaného spolku. Je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola je kapitolou teoretickou. V ní definuji elementární pojmy, analýzy a teoretická ...
  • Marketingový plán pro Fitness ProGym 

    Kubík, Ján
    Cieľom bakalárskej práce je vypracovanie marketingového plánu pre Fitness ProGym, spadajúcu pod telocvičný spolok Sokol Brno 1. V práci sa sústredím na zistenie súčasnej situácie, analýzu poskytovaných služieb a konkurencie, ...