Now showing items 1-3 of 3

  • Analýza vybrané firmy 

    Peš, Martin
    Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat skutečný a aktuální stav společnosti Laufen CZ, s.r.o. a navržení opatření. Jedná se o analýzu vnitřního a vnějšího prostředí společnosti. Jak se firma vyrovnala s dopady finanční ...
  • Marketingová strategie hotelu 

    Janderková, Šárka Jana
    Tato diplomová práce je zpracována pro čtyřhvězdičkový hotel na jižní Moravě. Zkoumá a hodnotí situaci na trhu ubytovacích služeb v daném regionu, hotelové služby a oblasti, které s jejich zajištěním souvisí. Součástí práce ...
  • Návrh marketingové komunikace projektu Třebíč NOW 

    Rygl, Tomáš
    Diplomová práce se zaměřuje na oblast marketingu, konkrétně marketingové komunikace. Analyzuje současnou situaci pomocí vybraných analýz obecného okolí, oborového okolí a marketingového mixu, kde srovnává poznatky teoretické ...