Now showing items 1-20 of 43

  • Akcelerovaná dekomprese obrázků ve formátu JPEG na grafických kartách 

    Janošík, Ondřej
    Tato práce řeší problematiku dekomprese JPEG, návrh algoritmů pro provedení dekomprese na grafické kartě a jejich implementaci. Podrobněji se pak zabývá konkrétním postupem implementace včetně možných alternativ a optimalizací. ...
  • Algoritmy pro zjednodušování modelů 

    Milata, Václav
    Práce se zabývá použitím OpenSceneGraphu, nástroji pro LOD a algoritmy pro zjednodušování modelů. Výsledkem je prototyp hry a aplikace pro demonstraci algoritmů.
  • Algoritmy změny úrovně detailu (LOD) v knihovně OpenSceneGraph 

    Koukolíček, Ondřej
    Tato práce se zabývá knihovnou OpenSceneGraph (OSG) a jejími možnostmi v oblasti algoritmů level of detail (LOD). Obsahuje seznámení s problematikou snižování úrovně detailů a podrobný popis metod, které se v souvislosti ...
  • Bezsnímkové renderování 

    Najman, Pavel
    Cílem této práce je vytvoření jednoduchého raytraceru s pomocí knihovny IPP, který bude využívat techniku bezsnímkového renderování. První část práce je zaměřena na metodu sledování paprsku. V další části je rozebrána ...
  • Efektivní výpočet osvětlení 

    Kubovčík, Tomáš
    Tato práce se zabývá efektivním výpočtem osvětlení v grafických scénách s velkým počtem světel . Představeny budou základní techniky výpočtu osvětlení i pokročilé techniky , které jsou z nich odvozeny . Těžištěm práce je ...
  • Fúze procedurální a keyframe animace 

    Klement, Martin
    Cílem této práce je implementace aplikace, v níž dochází k propojení procedurální a keyframe animace, s následnou vizualizací. Jádrem aplikace je spojení dvou různých technik animace použitých pro rozpohybování virtuální ...
  • Fyzikální hra pro mobilní platformu Android 

    Boszczyk, Radek
    Android je nejrychleji se rozvíjející a nejlépe prodávaný operační systém pro mobilní zařízení. Tato práce pojednává o historii a možnostech tohoto systému, ale také o vývoji aplikací pro zařízení, fungující na této ...
  • Fyzikální simulace v grafické scéně 

    Javorka, Marián
    Tento diplomový projekt se zaobírá problematikou fyzikální simulace aut. Program je vytvořen v programovacím jazyce C++ za pomoci knihoven OpenSceneGraph a Bullet, které jsou v práci v krátkosti představeny. Celá aplikace ...
  • Fyzikální simulace ve 3D scéně s využitím knihovny PhysX 

    Jašek, Tibor
    Tahle bakalářská práce je zameřená na simulaci fyziky s využitím fyzikálního enginu PhysX. Program je vytvořen v XNA Frameworku. Aplikace zahrňuje síťovou hru pro dva hráče a zobrazení několika fyzikálních simulací.
  • Fyzikální simulace ve virtuální realitě 

    Grünseisen, Vojtěch
    Tato práce popisuje použití knihoven SDL, OSG a ODE jako nástrojů pro tvorbu her a jejich integraci do herního enginu. Je popsána obecná teorie o detekci kolizí a její role ve fyzikálním enginu. Použité knihovny jsou taktéž ...
  • Fyzikální simulace vozidla 

    Urbanovský, Jiří
    Práce se zabývá tématy z oblasti fyzikálních simulací a počítačové grafiky. Cílem této bakalářské práce je popsat základní principy simulace vozidla v reálném čase. Jsou zde nastíněny fyzikální zákony popisující pohyby a ...
  • Grafické rozhraní pro deskové hry 

    Žerdík, Jan
    Bakalářská práce se věnuje vytváření grafického rozhraní pro deskové hry. Cílem práce je modulární aplikace s možností hraní her. Dalším důležitým prvkem zadání je implementace grafických algoritmů vhodných pro omezenou ...
  • HDR obrazy a jejich zpracování 

    Musil, Martin
    HDR obrazy jsou snímky, které mají mnohem větší rozsah definičního oboru jasových hodnot, než fotografie vytvářené a zobrazované ve standardním 24bitovém formátu. Existuje několik způsobů vytváření těchto obrazů s vysokým ...
  • Herní projekt se zaměřením na světelné efekty 

    Hupka, Dušan
    Cílem této práce je představit a implementovat metody pro simulaci nerovností povrchu. Na začátku je vysvětlená potřebná teorie k Phongovmu osvětlení a následně teorie nejznámějších metod. Zaměření práce je především na ...
  • Implementace algoritmu LoD terénu 

    Radil, Přemek
    Tato práce pojednává o implementaci algoritmu pro LoD vizualizaci terénu Seamless Patches for GPU-Based Terrain Rendering jako rozšíření knihovny Coin3D. Prezentuje postupy, za pomoci kterých tento algoritmus zobrazuje ...
  • Implementace algoritmu pro zobrazování terénu s pomocí WebGL 

    Kaláb, Jan
    Tato diplomová práce se zabývá zobrazováním rozsáhlých terénu v reálném čase pomocí WebGL. Práce se také zabývá způsoby měření a reprezentace výškových dat. V práci je také srovnáno několik frameworků pro WebGL a také ...
  • Interaktivní aplikace v jazyce UnrealScript 

    Musil, Miloš
    Tato práce se zaměřuje na tvorbu projektů v Unreal Development Kitu, především pak na jejich programování v doprovodném jazyce UnrealScript. Jsou zde stručně probrány nástroje, které jsou v UDK integrovány pro tvorbu scén ...
  • Kolaborativní interakce mezi uživateli ve virtuální 3D scéně 

    Tóth, Michal
    Cílem této bakalářské práce bylo seznámit se s grafickou knihovnou OpenSceneGraph, okenní knihovnou Qt a možnosti síťové komunikace. A demonstrovat možnosti těchto knihoven na jednoduché aplikace. V práci jsou čtenáři ...
  • Komplexní animace v 3D Studiu Max 

    Černý, Miloš
    Tato práce má za úkol obeznámit čtenáře s uceleným postupem pro vznik komplexní počítačové animace za pomoci 3D modelovacího a animačního softwaru 3ds Max. Provede ho celým postupem od tvorby modelů, přes jejich texturování ...