Now showing items 1-3 of 3

  • Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků s využitím IT/IS 

    Němeček, Libor
    Bakalářská práce se zabývá identifikací zákazníků MS Brněnky. Na základě provedeného marketingového výzkumu jsou určeny kategorie nákupních chovní jednotlivých zákazníků, zjištěny jejich potřeby a vnímání prodejny. Navržená ...
  • Podnikatelský záměr rozvoje firmy 

    Balga, Petra
    Tato bakalářská práce pojednává o podnikatelském záměru. Vychází z nalezení podnikatelské příležitosti. Analyzuje potřeby nově založeného vinařství CROY, zabývající se výrobou a prodejem vína. Návrh podnikatelského záměru ...
  • Účetní a daňové aspekty vstupu českého subjektu na ukrajinský trh 

    Kapustyak, Rostislav
    Bakalřská práce popisuje aspekty, jak daňové tak účetní vstupu zahraničního, respektive českého výrobce nebo firmy na ukrajinský trh. V teoretické části práce naleznete rozsah investic na Ukrajině a výhodné tipy pro ...