Now showing items 1-12 of 12

  • Aplikace pro podporu kalibrace pístových pipet 

    Vospěl, Bohumír
    Tato práce se zabývá částečným zautomatizováním pracovního postupu při kalibraci pístových pipet. Analyzuje možnosti využití stávajících měřidel laboratoře, zejména se pak zaměřuje na propojení těchto přístrojů s osobním ...
  • Detekce přerušení papilárních linií otisku prstu a jejich rekonstrukce 

    Cejpek, Tomáš
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou aplikace s grafickým uživatelským rozhraním pro úpravu papilárních linií otisku prstu, které jsou přerušeny vlivem suchého otisku prstu. Navržený algoritmus pro úpravu papilárních ...
  • Elektronická vzdálená správa domácnosti 

    Altrichter, Jan
    Tato bakalářská práce popisuje vytvoření modelu systému pro vzdálenou správu domácnosti a inteligentní domácnosti. Zaměřuje se zejména na bezpečnost hlídaného objektu a jednoduché vzdálené ovládání připojených zařízení. ...
  • Grafický simulátor střeleckých úloh 

    Sabela, Otmar
    V této práci je popsán vývoj systému grafického simulátoru střeleckých úloh. Jeho úkolem je zobrazit střeleckou scénu, vyhodnotit účinek a zobrazit výsledky vedené střelby. Součástí systému je také editor střeleckých úloh. ...
  • Implementace algoritmu pro rozpoznávání sítnice oka 

    Ondroušek, Jan
    Cévní řečiště oční sítnice je velmi významným prvkem v lékařství pro diagnózu očních a kardiovaskulárních chorob. Proto je také kladen velký důraz na význam jeho automatické segmentace. V této práci je po krátkém úvodu, ...
  • Luštění substitučních šifer v klasické kryptografii 

    Kulich, Martin
    Práce uvádí programový nástroj pro automatické luštění monoalfabetických substitučních šifer s využitím slovníkového útoku. Vychází z již uvedených řešení pro anglický jazyk, které však měly omezení na vlastnosti šifrového ...
  • Návrh a analýza sportovního informačního systému 

    Stružka, Jaroslav
    Tato bakalářská práce obsahuje popis analýzy, návrhu a následné implementace informačního systému. Informační systém je určena pro záznam a zveřejňování výsledků zápasů, tabulek skupin, informací o týmech, hračích a ...
  • Rozpoznávání podle sítnice oka 

    Stružka, Jaroslav
    Tato diplomová práce se zabývá rozpoznáváním podle sítnice oka (identifikace, verifikace). V úvodu jsou zmíněny informace o lidském oku a chorobách, které jej mohou postihnout a tím znehodnotit používaný snímek sítnice. ...
  • Síťová aplikace hry kanasta 

    Němeček, Patrik
    Tato práce popisuje analýzu, návrh, implementaci a testování síťové aplikace hry Kanasta. Jde o karetní hru pro 2 až 4 hráče, kde hráči spolu hrají po síti. V této práci je popsán a použit model klient/server, síťové ...
  • Síťová aplikace pro karetní hru Magic: The Gathering 

    Stonavský, Jakub
    V této práci je popsán návrh a implementace on-line hry dle sběratelské karetní hry Magic: The Gathering. Jedná se o aplikaci typu klient-server implementovánu v jazyce C++ s použitím Qt frameworku. Také jsou v této práci ...
  • Umělá inteligence pro deskovou hru Carcassonne 

    Černohub, Jan
    Obsahem práce je návrh, vytvoření, testování a vyhodnocení virtuální adaptace populární společenské deskové hry Carcassonne pro osobní počítače. Včetně algoritmů řešící umělou inteligenci soupeře - za tímto účelem je ...
  • Virtuální interaktivní procházka krajinou 

    Halas, Petr
    Tato bakalářská práce se zabývá problematikou modelování krajiny v OpenGL. Obsahuje teoretický princip vykreslování ve 3D pomocí funkcí OpenGL a popis některých technologií sloužících k modelování realistických objektů a ...