Now showing items 1-20 of 26

  • 3D hra ve WebGL - Inball 

    Jurčík, Lukáš
    Tato bakalářská práce se zabývá tématem tvorby aplikací v prostředí webových prohlížečů, zvláště počítačových her. Na začátku jsou popsány různé metody tvorby her v prohlížečích. Následuje část věnující se frameworkům pro ...
  • 3D kreslicí aplikace pomoci Kinectu 

    Bačik, Radoslav
    Práca informuje o procese vytvárania 3d kresliacej aplikácie s pomocou Kinectu. Nachádzajú sa tu príklady iných 3d modelovacích editorov, popisy rozhraní pre prácu s Kinectom a popis použitých technológií, pri programovaní. ...
  • 3D rozhraní pro webové stránky 

    Klepárník, Petr
    Tato práce diskutuje možnosti vytváření 3D webových stránek. Zaměřuje se především na akcelerované vykreslování 3D scény v reálném čase ve webovém prohlížeči s využitím webové grafické knihovny WebGL. Dále se zabývá návrhem ...
  • Aplikace pro úpravu obrazu z kamery pro Android 

    Bělehrádek, Stanislav
    V této práci je řešena tvorba aplikace pro úpravu obrazu z kamery na operační systém Android. Cílem bylo prostudovat možnosti úpravy obrazu, možnosti tvorby aplikací na platformě Android a následně zjištěné informace použít ...
  • Context-aware filtr notifikací pro Android 

    Jaklovský, Samuel
    Cílem této práce je vytvořit aplikaci pro zařízení s operačním systémem Android, která na základe získaného kontextu určí uživatelský profil a následně aplikuje zvukové nastavení, které pro tento profil uživatel předem ...
  • Detekce deformovatelného pole markerů 

    Schery, Miroslav
    Tato práce se zabývá studiem rozšířené reality a návrhem algoritmu detektoru pro modifikovaný Uniform Marker Field odolný vůči deformaci. Součástí práce je studium existujících typů markerů. Důležitou součástí je popis ...
  • Detektor Uniform Marker Fields pro Windows Phone 

    Mašek, Jiří
    Tato práce pojednává o detekci Uniform Marker Fields a umístění kamery v prostoru. Jsou zde popsány vlastní kroky detekce UMF, platforma Windows Phone 8, práce s DirectX  a také pojem rozšířená realita. V textu je popsána ...
  • Filtr notifikací pro Android 

    Vlkovič, Vladimír
    Cílem práce je vytvořit aplikaci která blokuje hovory, sms správy a notifikace na mobilných zařízeních s operačním systémem Android. V práci je popsána teorie, tři návrhy uživatelského rozhraní z nichž dva byli implementovány ...
  • Generování 3D stromů na základě vzorových obrázků 

    Kubiš, František
    Diplomová práce se zabývá studiem možností generování 3D stromů za použití různých metod včetně bezkontextových gramatik a L-systémů. Diplomová práce dále obsahuje kapitolu o evolučních a genetických algoritmech, kde je ...
  • Grafická aplikace v Pythonu s použitím OpenGL 

    Szentandrási, István
    Cílem této práce bylo prozkoumání možností použití programovacího jazyka Python v počítačové grafice a porovnat výhody a nevýhody interpretovaného přístupu oproti klasickému programování. Byla vytvořená demonstrační aplikace ...
  • Inteligentní vyzvánění pro platformu Maemo nebo MeeGo 

    Čejka, Radim
    Tato bakalářská práce se zabývá platformou Maemo a MeeGo. Cílem práce bylo vytvoření aplikace inteligentní změny vyzváněcích profilů. Tato změna probíhá na základě času, senzorů v telefonu jako je akcelerometr, senzor ...
  • Interaktivní segmentace popředí/pozadí na mobilním telefonu 

    Studený, Petr
    Práce se zabývá technikami pro interaktivní segmentaci popředí a pozadí na mobilních zařízeních. Cílem je nalézt nebo vytvořit vhodné metody pro oddělení uživatelem označeného objektu od pozadí. V úvahu je brána zejména ...
  • Interaktivní turistický průvodce 

    Henry, Andrii
    Tato bakalářská práce se zabývá vývojem aplikace Interaktivní turistický průvodce pro platformu Android. Popisuje řešení návrhu a implementace aplikace, která prostřednictvím tzv. rozšířené reality zobrazuje na obrazovce ...
  • Kamera s výměnou obličeje pro Android 

    Škorňok, Petr
    Cílem této práce je prozkoumat existující možnosti pro detekci obličejů v obraze na mobilních zařízeních s operačním systémem Android a na základě zjištění vytvořit aplikaci podporující výměnu obličeje se vstupem z kamery. ...
  • Komiks kamera pro Android 

    Štefl, Lubomír
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací aplikace komiks kamera v reálném čase pro mobilní zařízení s operačním systémem Android. Práce popisuje základy práce s operačním systémem Android, způsob práce s ...
  • Měření pulzu z videa 

    Matuszek, Martin
    Tato práce se zabývá návrhem aplikace pro detekci lidského pulsu z obyčejného videa. Zmiňuje současné metody pro detekci tepu. Představuje postupy, které zaznamenávají miniaturní změny v obraze mezi snímky videa. Buď ...
  • Mobilní aplikace s predikcemi výsledků e-Sports utkání 

    Věčorek, David
    E-Sports, neboli kompetitivní hraní počítačových her, prošlo v~posledních letech značným rozvojem. Profesionální hráči a týmy se pravidelně utkávají na turnajích, které sledují až~statisíce diváků, a vítězové si odnášejí ...
  • Moderní techniky realistického osvětlení v reálném čase 

    Szentandrási, István
    Fyzikálně přijatelné osvětlení v reálném čase je často dosaženo použitím aproximací. Současné metody často aproximují globální osvětlení v prostoru obrazu s využitím schopností moderních grafických karet. Dva techniky z ...
  • Náhrada QR kódů barevnými maticemi 

    Moc, Filip
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou nového barevného kódu pro ukládání digitálních dat do obrazu. V této zprávě naleznete informace o souvisejících existujících technologiích včetně některých existujících kódů. Dále ...