Now showing items 1-3 of 3

  • Marketingová strategie společnosti Reality Realspectrum, s.r.o. 

    Bárta, Viktor
    Diplomová práce řeší sestavení Marketingové strategie podniku Real Spektrum s.r.o., který nabízí služby v realitní oblasti, především prodej a pronájem nemovitostí. Práce analyzuje současnou marketingovou strategii a ...
  • Marketingový výzkum značek v obchodních řetězcích 

    Matysíková, Ivana
    Tato diplomová práce se zaměřuje na marketingový výzkum značek v obchodních řetězcích. V teoretické části je popsán průběh jednotlivých částí marketingového výzkumu a také tematika hodnoty značky, která je potřebná pro ...
  • Orientace na konkurenci u hi-tech podniků 

    Kaňovská, Lucie; Tomášková, Eva (Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, 2012-06)
    Purpose: The purpose of this paper is to examine the connection between market orientation and mainly competitor orientation and business performance at the hi-tech companies in the Czech Republic. Design/methodology/approach: ...