• Elektronické formy marketingu 

    Učeň, Michal
    Předmětem bakalářské práce je definování a podrobný popis stávajících forem elektronického marketingu a analýza jejich účinnosti v souvislosti se záměry propagace. Bakalářská práce je zpracována bez stěžejní účasti konkrétního ...
  • Marketingová strategie vstupu Kolumbijské firmy Juan Valdez Café na evropský trh 

    Učeň, Michal
    Předmětem diplomové práce je zhodnocení současné mezinárodní marketingové strategie kolumbijské společnosti Procafecol S.A. a návrh dalšího postupu při vstupu na evropský trh. Firma je zaštítěna kolumbijskou asociací ...
  • Vstup luxusních automobilových značek na Balkánský trh 

    Učeň, Michal
    Předmětem diplomové práce je analýza potenciálu balkánského trhu pro distribuci luxusních automobilů Bentley a Lamborghini firmou Leonhardt Group Automobile. Společnost působí jako distributor luxusních značek koncernu ...