Now showing items 1-15 of 15

  • Komunikační mix firmy Danza Brno o.s. 

    Jančová, Kateřina
    Tématem této bakalářské práce je komunikační mix firmy Danza Brno, o. s. Zaměřuje se na kompletní komunikační mix této firmy. Srovnává teoretická východiska se skutečným stavem ve firmě a specifikuje, které složky komunikačního ...
  • Komunikační strategie podniku 

    Kubíček, Jan
    Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření návrhu komunikační strategie pro Hotel U Divadla ve Znojmě. První část práce popisuje teoretické pojmy, které tato problematika zahrnuje. V další je zpracován marketingový mix ...
  • Marketingová strategie produktu 

    Jančová, Kateřina
    Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingové strategie nově zavedeného produktu ve společnosti Danza Brno, z.s. Základem pro návrh vhodné marketingové strategie jsou údaje získané na základě teoretických ...
  • Marketingová strategie vznikající florbalové akademie 

    Fiala, Marek
    Diplomová práce sleduje problematiku marketingové strategie a její tvorby pro vznikající Florbalovou akademii. Základem pro tvorbu marketingové strategie jsou údaje získané na základě teoretických poznatků, aplikace zvolených ...
  • Marketingový mix cestovní kanceláře GO Service 

    Pernica, Ivo
    Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu v cestovním ruchu. Je v ní řešen marketingový mix cestovní kanceláře a nabízené služby. Výsledkem práce je návrh na zlepšení marketingového mixu, který povede k získání ...
  • Marketingový mix společnosti LAZAM CZ s.r.o 

    Vágner, David
    Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu společnosti LAZAM CZ, s. r. o. První, teoretická, část obsahuje vysvětlení pojmů a problematiky marketingu, marketingového mixu samotného a následně použitých ...
  • Marketingový mix společnosti PBK BM s.r.o. 

    Bartolšic, Roman
    Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a vytvoření nového marketingového mixu společnosti PBK s.r.o. podnikající v oblasti kovárenství a slévárenství. Práce se snaží najít vhodné marketingové nástroje, které by společnosti ...
  • Marketingový mix společnosti Vinařství Fuzgrunty 

    Valluch, František
    Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu společnosti Vinařství Fuzgrunty. K zjištění stavu společnosti využívá analýzu marketingového mixu, a vnějších i vnitřních analýz společnosti. V návrhové části se ...
  • Národní image jako faktor konkurenceschopnosti českých výrobků 

    Veselá, Jitka
    Předkládaná dizertační práce se zabývá problematikou národní image a jejího vlivu na zvyšování konkurenceschopnosti tuzemských výrobců na domácím trhu s vínem. Zákazníky v současné době ovlivňuje mnoho faktorů, které se ...
  • Návrh komunikační strategie pro SVŠE Znojmo 

    Peterková, Monika
    Diplomová práce se zaměřuje na oblast marketingu, a to konkrétně na komunikační strategii daného podniku. Analyzuje současnou situaci pomocí marketingového výzkumu a jednotlivých analýz a srovnává teoretické poznatky se ...
  • Návrh marketingové strategie pro firmu na zahraničních trzích 

    Polický, Martin
    Diplomová práce se zaobírá návrhem marketingové strategie pro firmu na zahraničních trzích. Jako konkrétní společnost si autor zvolil firmu Hakr Trade, s.r.o., která byla na začátku roku 2014 přejmenována na KRETZ, s.r.o. ...
  • Návrh strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti taneční školy Danza 

    Pikalová, Hana
    Diplomová práce sleduje problematiku konkurenceschopnosti a návrh strategie pro její zvýšení pro taneční školu Danza. Základem pro tvorbu strategie jsou údaje získané na základě teoretických poznatků, aplikace dotazníkového ...
  • Podnikatelský záměr 

    Veselá, Jitka
    Tématem diplomové práce je vypracování podnikatelského plánu na rozšíření podnikatelské činnosti. V práci je obsažen teoretický úvod do problematiky tvorby podnikatelských záměrů, dále analýza současné situace ve společnosti ...
  • Podnikatelský záměr malého podniku 

    Dušková, Ivana
    Předmětem diplomové práce je příprava a tvorba podnikatelského záměru na založení konkrétního malého podniku. Práce obsahuje charakteristiku pojmů, které souvisejí se zakládáním podniku, popisuje podnikatelský záměr a jeho ...
  • Spolutvorba při rozvoji image v automobilovém odvětví: Možnosti a omezení 

    Mráček, Pavel; Veselá, Jitka; Zich, Robert (Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, 2012)
    Purpose of the article The image, as a part of value for customer, represents a potentially important competitive advantage. A crucial problem is the way how it is developed. Value co-creation concept is an approach showing a ...