Now showing items 1-5 of 5

  • Akcelerace částicových rojů PSO pomocí GPU 

    Záň, Drahoslav
    Tato práce sa zabývá populačně založenou stochastickou optimalizační technikou PSO (Particle Swarm Optimization) a její akcelerací. Jedná se o jednoduchou, ale velmi efektivní techniku, určenou k řešení složitých ...
  • Akcelerace kódování videa do formátu H.264 s využitím CUDA 

    Duong, Cuong Tuan
    Cílem této bakalářské práce je vytvořit funkční enkodér formátu H.264 akcelerovaného CUDA platformou. H.264 je aktuálně jeden z nejpopulárnějších standardů pro kompresi digitálního videa, jelikož je ale výpočetně náročný, ...
  • Automatizace RC řízení modelů s kamerou 

    Záň, Drahoslav
    V současnosti je sortiment RC modelů stále širší, avšak používání a ovládání zůstává pořád stejné. Cílem této bakalářské práce je proto upravení vhodného RC modelu tak, aby jej bylo možné ovládat pomocí PC. Model je osazen ...
  • GUI knihovna pro hry na platformě SDL2 

    Staněk, Jan
    Tato práce se zabývá grafickými uživatelskými rozhraními v počítačových hrách jako prostředky pro komunikaci mezi uživatelem a aplikací. Dále se věnuje návrhu a implementaci obecného uživatelského rozhraní postaveného na ...
  • Simulace šíření tepla s časově proměnným zdrojem s využitím GPU 

    Hála, Pavel
    Tato bakalářská práce se zabývá simulací šíření tepla v živých tkáních, které je dodáváno časově proměnným externím tepelným zdrojem. Simulace byla implementována pomocí metody konečných diferencí čtvrtého řádu v prostoru ...