Now showing items 1-20 of 32

  • 2D Java Strategy Game 

    Nývlt, Jiří
    Tato práce se zabývá návrhem a implementací strategické video hry v jazyce Java. Součástí práce bude simulace netriviálního počítačového protivníka. V praktické části je popsán postup implementace jednoduché strategické ...
  • Android aplikace pro výuku slovní zásoby 

    Černoch, Jiří
    Tato bakalářská práce popisuje vývoj aplikace k výuce slovní zásoby na zařízeních s operačním systémem Android. V práci je popspána základní teorie, návrh aplikace a implementace stěžejních problémů. Celá aplikace je ...
  • Aplikace pro vyhledávání a porovnávání produktů na iPad 

    Jašíček, Petr
    Cílem bakalářské práce je navrhnout grafické uživatelské rozhraní mobilní aplikace na zařízení iPad, která bude sloužit obchodníkům firmy GÜDEL a.s. pro zlepšení efektivity prodeje planetových převodovek. Návrh aplikace ...
  • Budík s analýzou spánku pro mobilní telefon se systémem BADA 

    Pešava, Jan
    Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spánku pomocí telefonu a návrhem inteligentního budíku pro platformu Bada. V úvodní části je rozebrána problematika spánku, spánkových fází REM a NREM a jejich možné snímání pomocí ...
  • Částicové efekty v počítačových hrách 

    Zachariáš, Michal
    Cílem této bakalářské práce je čtenáři přiblížit problematiku částicových systémů, jejich historii a současný trend, který stále více směřuje k využití akcelerace pomocí GPU grafických adaptérů. Dále se zabývá návrhem a ...
  • Editor matematických rovnic pro Android 

    Janičko, Adam
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací editoru rovnic pro platformu Android. Součástí aplikace je grafické uživatelské rozhraní (GUI), možnost ukládat, editovat rovnice, výpočet rovnic a widget pro rychlejší ...
  • Filtr notifikací pro Android 

    Vlkovič, Vladimír
    Cílem práce je vytvořit aplikaci která blokuje hovory, sms správy a notifikace na mobilných zařízeních s operačním systémem Android. V práci je popsána teorie, tři návrhy uživatelského rozhraní z nichž dva byli implementovány ...
  • Fyzikální simulace pro hru pinball 

    Čermák, Jakub
    Cílem této práce je vytvořit knihovnu pro fyzikální simulaci a pomocí ní vytvořit hru Pinball, na které bude vidět její funkčnost. Ve zprávě jsou popsány problémy a jejich řešení, které se v průběhu návrhu a programování ...
  • Generátor úrovní pro hru v Unity 

    Dražka, Jakub
    Tato práce se věnuje problematice automatizovaného generování herních úrovní v engine Unity, konkrétně generování bludišť a generování prostředí pomocí L-systémů. Dále popisuje některé významné součásti a principy engine ...
  • Herní engine pro 2D hry 

    Štanglica, Jakub
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou 2D herního enginu pro Windows Phone 7. V první části práce je představen framework Microsoft XNA, který byl při tvorbě enginu použit, dále pak platforma Windows Phone 7 a specifika ...
  • Hra na platformě iOS 

    Dohnal, Jakub
    Tato bakalářská práce se zabývá vývojem multiplayer hry pro platformu iOS. Popisuje nástroje určené k vývoji aplikací pro platformu iOS a herní frameworky Cocos2d a Sparow. Dále rozebírá síťovou komunikaci, problém s časovou ...
  • Hra pro více hráčů s využitím HTML5 

    Jahoda, Vojtěch
    Tato bakalářská práce zkoumá možnosti HTML5 v oblasti vytváření her pro více hráčů hratelných po síti bez použití dodatečných zásuvných modulů prohlížeče. Cílem bylo vtvořit lokálně i po sítí hratelnou hru FuryLights, a ...
  • Inovace Uniform Marker Fields pro větší volnost měřítka zobrazení 

    Studený, Petr
    Tato práce se zabývá inovací Uniformního Pole Markerů, které pokrývá rozsáhlou oblast a~skládá se ze vzájemně překrývajících se dílčích markerů. Cílem je umožnit detekci z~mnoha různých vzdáleností kamery od pole markerů ...
  • Magická projekce 

    Kaisler, Vojtěch
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a tvorbou aplikace, která promítá obraz na pohyblivé plátno. Tímto plátnem uživatel pohybuje v projekčním prostoru projektoru. Projekce je vždy soustředěna pouze na toto plátno. Práce ...
  • Mikroblog pro týmy 

    Kotásek, Marek
    Cílem této diplomové práce je návrh a implementace vlastní mikroblogovací služby, která bude moci být využívána na Fakultě informačních technologií VUT v Brně a bude zaměřena na komunikaci v týmech a efektivní vyhledávání ...
  • Mikroblog pro týmy 

    Roubal, Martin
    Tato bakalářská práce pojednává o analýze, návrhu a implementaci jednoduchého mikroblogu pro týmy. Hlavním cílem této webové aplikace je usnadnit komunikaci a sdílení informací mezi členy týmu. Aplikace je založena na ...
  • Mobilní aplikace pro nové studenty na FIT VUT 

    Muráň, Michal
    Práce se zabývá tvorbou mobilní aplikace pro operační systém Windows Phone 7, která slouží pro ulehčení studia novým studentům na fakultě FIT VUT. Teoretická část se zabývá získáním zpětné vazby od studentů pro návrh ...
  • Mobilní online přehrávač snímků 

    Kysilko, Michal
    Úkolem této bakalářské práce je analýza, návrh a implementace systému, který bude z pravidelně pořizovaných fotografií  určitého děje vytvářet videa a ty následně zveřejní v rámci mobilní aplikace fungující na platformě ...
  • Multiplatform Game Development Using the Unity Engine 

    Jašek, Roman
    Tato práce se zabývá možnostmi herního vývoje pro víceré platformy pomocí enginu Unity 3D. Rozebírá různé aspekty multiplatformního vývoje na počítačích i mobilních zařízeních. Důraz je kladen na analýzu tvorby her současně ...
  • Nástroj pro vlastní tvorbu NFC štítků na platformě Android 

    Černý, Tomáš
    Tato práce se zabývá bezdrátovou technologií NFC, její podporou na platformě Android a využitím v praxi. Popisuje návrh a implementaci aplikace, která je schopná pracovat s vlastními NFC štítky včetně jejich vytváření, ...