Now showing items 1-20 of 30

  • 3D hra s technologií Leap Motion 

    Mainuš, Matěj
    Cílem této bakalářské práce bylo navrhnout a implementovat 3D hru labyrint ovládanou pomocí gest rukou. Pro rozpoznávání pohybu a gest hra využívá technologii Leap Motion, aplikace samotná je vytvořena v herním enginu ...
  • 3D Object Rendering into Real Environments Using Mobile Devices 

    Švehla, Ján
    Tato bakalářská práce je zaměřená na problémy vyskytující se při tvorbě aplikace pro mobilní zařízení využívající rozšířenou realitu. Jako vyvíjená aplikace byla zvolena jednoduchá strategická hra. Tato práce provede čtenáře ...
  • Aplikace pro sledování dopravy 

    Tesař, Filip
    Tato práce se zabývá detekcí a sledováním pohybujících se objektů ve videosekvenci. Cílem práce je návrh a implementace aplikace, která z videosekvence zachycující dopravní provoz získá statistická data o jednotlivých ...
  • Detekce objektů pomocí Kinectu 

    Švec, Ján
    Tato bakalářská práce se zabývá detekcí objektů pomocí Kinectu. Kinect je pohyb snímající zařízeni od společnosti Microsoft pro hrací konzoli Xbox 360. Cílem práce bylo zhodnotit existující přístupy a postupy používající ...
  • E-shop a CMS s univerzálním datovým modelem 

    Svoboda, Roman
    Náplní této bakalářské práce je analýza a návrh e-shopu a systému pro správu obsahu využívajícího univerzální datový model relačních databází.  Část práce se zabývá problematikou obecného univerzálního datového modelu.  ...
  • Informační systém pro domácnost 

    Janíček, Petr
    Tato bakalářská práce se zabývá řešením problému správy financí domácnosti. Aplikace byla vytvořena na základě požadavků uživatelů jakožto webový informační systém, který byl naimplementován pomocí jazyků HTML a PHP. Pro ...
  • Interakce s objekty ve 3D prostoru 

    Svoboda, Petr
    Tato práce se zabývá zkoumáním a návrhem způsobu interakce člověka s objekty reálného světa. Za tímto účelem byla vytvořena aplikace, která vizualizuje virtuální prostor s virtuálními objekty, které jsou podobné objektům ...
  • Kreslení s projektorem pomocí Leap Motion 

    Cilip, Peter
    Cílem této práce bylo navrhnout rozhraní využívajíci projektor a prostorový senzor leap motion pro aplikaci kreslení a kalibračního programu. Navrhované rozhraní implementovat v libovolném jazyce. Práce se zabýva kalibracií ...
  • Kreslení ve 3D pomocí Leap Motion 

    Semerák, Jakub
    Cílem této práce bylo vytvoření jednoduché aplikace pro 3D kreslení pomocí senzoru Leap Motion. Na této aplikaci byla testována efektivita interakce s rozhraním gesty oproti interakci kombinované s klávesou. Testováním ...
  • Návrh platebních možností elektronického obchodu firmy 

    Bedecs, Jakub
    Táto diplomová práca sa zaoberá návrhom vhodného platobného systému pre novovznikajúci elektronický obchod firmy. Analyzuje prostredie elektronického podnikania a informuje o existujúcich platobných metódach, ich výhodách ...
  • Nerealistické zobrazení videa 

    Širůček, Pavel
    Práce se zabývá způsoby pro nerealistické zobrazení videa. Jsou zde shrnuty techniky pro zpracování videa, hlavní zaměření je na malířské techniky a zpracování videa těmito technikami. Pozornost je věnována jednotlivým ...
  • Obraz jako výšková mapa 

    Zahrádka, Jiří
    Bakalářská práce se zabývá problematikou zpracování obrazu. Konkrétněji se zaměřuje na oblast segmentace obrazu. Shrnuje a popisuje zejména ty segmentační metody a techniky, které chápou obraz jako výškovou mapu. Součástí ...
  • Ovládání aplikace pomocí gest 

    Lengál, Tomáš
    Tato bakalářská práce se zabývá ovládáním aplikace pro 3D modelování pomocí senzoru Microsoft Kinect. Hlavním cílem je prozkoumat možnosti a vhodnost tohoto senzoru pro rozpoznávání gest a jejich následné využití při ...
  • Ovládání webového prohlížeče pomocí gest 

    Němeček, Jiří
    Práce popisuje možnosti ovládání aplikace webového prohlížeče pomocí bezdotykových gest snímaných senzorem Microsoft Kinect. Jsou zde uvedeny postupy při snímání těchto gest a jejich analyzování pro další zpracování. Dále ...
  • Parametrický geometrický 3D kreslicí nástroj 

    Vala, Jan
    Cílem této práce je seznámení se s 3D parametrickými konstrukčními nástroji a jejich podporou dynamické geometrie. Práce obsahuje vymezení základních pojmů z oblasti parametrické konstrukce v souvislosti s dynamickou ...
  • Parametrický geometrický náčrtník 

    Vala, Jan
    Cílem této Bakalářské práce je vytvoření návrhu a implementace parametrického geometrického náčrtníku. Práce rovněľ obsahuje vymezení základních pojmů z oblasti dynamické geometrie. Shrnutí současného stavu, popis dnes ...
  • Prohlížeč fotografií s Leap Motion 

    Sanitrák, Michal
    Cílem této bakalářské práce bylo navrhnout a vytvořit aplikaci prohlížeče fotografií, který je možno ovládat pomocí gest rukou s využitím senzoru Leap Motion. Aplikace byla implementována v programovacím jazyce Java s ...
  • Promítané uživatelské rozhraní - desková hra 

    Jílek, Radim
    Tato práce se zabývá analýzou studií využívajících promítané uživatelské rozhraní, návrhem aplikace, která využívá toto rozhraní. Cílem práce bylo vytvořit fungující rozhraní, které by umožňovalo simulaci deskové hry ...
  • Promítané uživatelské rozhraní - desková hra 

    Vizina, Petr
    Tato práce se zabývá studií možností a použití promítaných uživatelských rozhraní, jež jsou založeny na systému kamera-projektor. Cílem je vytvoření funkční aplikace, využívající pro zobrazení uživatelského rozhraní projektor ...
  • Rekonstrukce 3D scény z obrazových dat 

    Fuchsík, Ondřej
    Tato bakalářská práce se zabývá rekonstrukcí scény pomocí RGB--D senzoru Microsoft Kinect. Cílem práce je z nasnímaných dat vytvořit model místnosti ve formě bodů, ze kterého je následně vytvořen půdorys vnitřních prostor, ...