Now showing items 1-20 of 22

  • 3D Object Rendering into Real Environments Using Mobile Devices 

    Švehla, Ján
    Tato bakalářská práce je zaměřená na problémy vyskytující se při tvorbě aplikace pro mobilní zařízení využívající rozšířenou realitu. Jako vyvíjená aplikace byla zvolena jednoduchá strategická hra. Tato práce provede čtenáře ...
  • Detekce objektů pomocí Kinectu 

    Švec, Ján
    Tato bakalářská práce se zabývá detekcí objektů pomocí Kinectu. Kinect je pohyb snímající zařízeni od společnosti Microsoft pro hrací konzoli Xbox 360. Cílem práce bylo zhodnotit existující přístupy a postupy používající ...
  • E-shop a CMS s univerzálním datovým modelem 

    Svoboda, Roman
    Náplní této bakalářské práce je analýza a návrh e-shopu a systému pro správu obsahu využívajícího univerzální datový model relačních databází.  Část práce se zabývá problematikou obecného univerzálního datového modelu.  ...
  • Informační systém pro domácnost 

    Janíček, Petr
    Tato bakalářská práce se zabývá řešením problému správy financí domácnosti. Aplikace byla vytvořena na základě požadavků uživatelů jakožto webový informační systém, který byl naimplementován pomocí jazyků HTML a PHP. Pro ...
  • Interakce s objekty ve 3D prostoru 

    Svoboda, Petr
    Tato práce se zabývá zkoumáním a návrhem způsobu interakce člověka s objekty reálného světa. Za tímto účelem byla vytvořena aplikace, která vizualizuje virtuální prostor s virtuálními objekty, které jsou podobné objektům ...
  • Kreslení s projektorem pomocí Leap Motion 

    Cilip, Peter
    Cílem této práce bylo navrhnout rozhraní využívajíci projektor a prostorový senzor leap motion pro aplikaci kreslení a kalibračního programu. Navrhované rozhraní implementovat v libovolném jazyce. Práce se zabýva kalibracií ...
  • Návrh platebních možností elektronického obchodu firmy 

    Bedecs, Jakub
    Táto diplomová práca sa zaoberá návrhom vhodného platobného systému pre novovznikajúci elektronický obchod firmy. Analyzuje prostredie elektronického podnikania a informuje o existujúcich platobných metódach, ich výhodách ...
  • Nerealistické zobrazení videa 

    Širůček, Pavel
    Práce se zabývá způsoby pro nerealistické zobrazení videa. Jsou zde shrnuty techniky pro zpracování videa, hlavní zaměření je na malířské techniky a zpracování videa těmito technikami. Pozornost je věnována jednotlivým ...
  • Ovládání aplikace pomocí gest 

    Lengál, Tomáš
    Tato bakalářská práce se zabývá ovládáním aplikace pro 3D modelování pomocí senzoru Microsoft Kinect. Hlavním cílem je prozkoumat možnosti a vhodnost tohoto senzoru pro rozpoznávání gest a jejich následné využití při ...
  • Parametrický geometrický 3D kreslicí nástroj 

    Vala, Jan
    Cílem této práce je seznámení se s 3D parametrickými konstrukčními nástroji a jejich podporou dynamické geometrie. Práce obsahuje vymezení základních pojmů z oblasti parametrické konstrukce v souvislosti s dynamickou ...
  • Parametrický geometrický náčrtník 

    Vala, Jan
    Cílem této Bakalářské práce je vytvoření návrhu a implementace parametrického geometrického náčrtníku. Práce rovněľ obsahuje vymezení základních pojmů z oblasti dynamické geometrie. Shrnutí současného stavu, popis dnes ...
  • Prohlížeč fotografií s Leap Motion 

    Sanitrák, Michal
    Cílem této bakalářské práce bylo navrhnout a vytvořit aplikaci prohlížeče fotografií, který je možno ovládat pomocí gest rukou s využitím senzoru Leap Motion. Aplikace byla implementována v programovacím jazyce Java s ...
  • Promítané uživatelské rozhraní - desková hra 

    Jílek, Radim
    Tato práce se zabývá analýzou studií využívajících promítané uživatelské rozhraní, návrhem aplikace, která využívá toto rozhraní. Cílem práce bylo vytvořit fungující rozhraní, které by umožňovalo simulaci deskové hry ...
  • Rozhraní pro hry s dataprojektorem a Leap Motion 

    Tomeček, Adam
    Tato práce se zabývá tvorbou herního rozhraní pro dataprojektor a snímač pohybu dlaní Leap Motion. Popisuje princip mapování obrazu na objekty a různé druhy mapování a jejichy využití. Praktická část se zabývá návrhem ...
  • Rozhraní pro hry s dataprojektorem a Leap Motion 

    Holcner, Jonáš
    Cílém této práce je navrhnout herní uživatelské rozhraní a hru využívající potenciálu zařízení Leap Motion v kombinaci s promítaným obrazem dataprojektoru. Součástí práce je kalibrace projektoru, za pomocí které je možné ...
  • Rozpoznávání objektů v obraze na platformě Android 

    Šimon, Martin
    Práce popisuje problematiku rozpoznávání objektů v obraze ve spojení s mobilní platformou Android. Rozebírá existující metody a postupy z oboru rozpoznávání objektů stejně jako dřívější řešení podobné problematiky. Z těchto ...
  • Rozšířené uživatelské rozhraní 

    Zahrádka, Jiří
    Práce se zabývá problematikou rozhraní mezi člověkem a počítačem. Zaměřuje se na moderní rozhraní, která využívají projektor a kameru pro rozšíření reálných předmětů o virtuální informace. Součástí práce je také popis ...
  • Simulace hry na theremin pomocí senzoru Leap Motion 

    Staurovský, Maroš
    Cílem této práce je navrhnout a implementovat aplikaci, která bude simulovat hru na hrací nástroj theremin pomocí senzoru Leap Motion za použití protokolu MIDI. Tento senzor umožňuje detekovat pohyb rukou a gest v sledované ...
  • Sledování pohybu osob ve video sekvenci 

    Johanová, Daniela
    Tato bakalářská práce se zabývá detekcí postavy ve videu pomocí Kinectu. Detektor lidských postav je založený na metodě ComboHod, která využívá barevné i hloubkové informace z obrazu. Cílem práce bylo vytvořit detektor ...
  • Uživatelské rozhraní s využitím mobilního zařízení a kamery 

    Rajca, Tomáš
    Práce popisuje vývoj uživatelského rozhraní využívajícího kameru. Pomocí mrknutí pravého nebo levého oka umožňuje emulovat dvě klávesy. Pro zpracování videa využívá knihovnu OpenCV. Uživatelské prostředí je vytvořené pomocí ...