Now showing items 1-20 of 133

  • AdaBoost v počítačovém vidění 

    Hradiš, Michal
    V této diplomové práci jsou představeny nové obrazové příznaky "local rank differences" (LRD). Tyto příznaky jsou invariantní vůči změnám osvětlení a jsou vhodné k implementaci detektorů objektů v programovatelném hardwaru, ...
  • Akcelerace algoritmů na architektuře Larrabee 

    Veselý, Ivo
    Intel Larrabee je jednou z prvních plně programovatelných grafických architektur. Práce popisuje tuto více-jádrovou architekturu z pohledu hardwarové implementace i z pohledu programovacího modelu. Larrabee sází na mnoho ...
  • Akcelerace detekce objektů pomocí klasifikátorů 

    Juránek, Roman
    Detekce objektů v počítačovém vidění je složítá úloha. Velmi populární a rozšířená metoda pro detekci je využití statistických klasifikátorů a skenovacích oken. Pro učení kalsifikátorů se často používá algoritmus AdaBoost ...
  • Akcelerace HDR tone-mappingu na platformě Xilinx Zynq 

    Nosko, Svetozár
    Tato diplomová práca je zameraná predovšetkým na syntézu na systémovej úrovni (HLS). Prvá časť obsahuje teoretické detaily a postupy, ktoré sa využívajú v HLS nástrojoch. Ďalej nasleduje popis syntézy v nástroji Vivado ...
  • Akcelerace zpracování obrazu v GP-GPU a OpenCl 

    Grim, Pavel
    Tato práce studuje možnosti získání co nejkvalitnějšího obrázku z videa, které obsahuje konstantní záběr jediné věci, a navrhnutí a vytvoření programu, který by toto video takto zpracovával. V prácí se nachází popis několika ...
  • Algoritmus obsluhy virtuální čekárny 

    Mrázek, Patrik
    Tato práce se věnuje problematice virtuálních čekáren, informuje o aktuálně dostupných produktech a programovacích prostředcích, hodnotí je a nabízí řešení nedostatků zjištěných v současném stavu. Výstupem je pak algoritmus ...
  • Analýza algoritmů booleovských operací nad obecnými polygony 

    Daněk, Tomáš
    Tato diplomová práce se zabývá algoritmy pro booleovské operace nad obecnými polygony. Mezi booleovské operace se řadí např. průnik, sjednocení nebo rozdíl. Obecný polygon může být např. sebeprotínající s otvorem. Pravděpodobně ...
  • Animovaný 3D model 

    Konečný, Kamil
    Tato práce se zabývá tvorbou trojrozměrného animovaného modelu. Jedná se o model kulečníkového stolu a vizualizaci pohybu koulí po jeho povrchu. Cílem práce je řešení pohybu koulí pomocí metod počítačové simulace. Tato ...
  • Animovaný grafický model 

    Mikšaník, Martin
    Bakalářská práce se zabývá demonstrací málo používaných optických jevů v počítačové grafice, konkrétně fluorescencí a dispersí světla. Práce také navrhuje jiný postup při práci se světlem, materiálem a jeho vykreslení. ...
  • Aplikace mobilního zařízení v ultralehkém letadle/vrtulníku 

    Žůrek, Daniel
    Tato bakalářská práce se zabývá vývojem vestavěného měřícího zařízení pro ultralehká letadla/ vrtulníky a implementací aplikace pro mobilní telefon. Cílem je vytvořit systém, který dokáže určit dobu letu. V práci jsou ...
  • Aplikace počítače v rybářské lodi 

    Březina, Zdeněk
    Bakalářská práce se zabývá problematikou vestavěných systémů pro lov ryb z rybářské lodi, analyzuje již existující řešení a předkládá návrh a implementaci vlastního komplexního řešení. Vlastní řešení se skládá ze vzájemně ...
  • Aplikace počítače v ultralehkém letadle/vrtulníku 

    Maňas, Lukáš
    Tato práce se zabývá návrhem komunikačního protokolu pro sériové rozhraní, návrhem a implementací synchronizační aplikace a tvorbou sešitu pro tabulkový procesor LibreOffice Calc. Vytvořený software bude sloužit pro ...
  • Aplikace počítače v ultralehkém letounu 

    Žůrek, Daniel
    Diplomová práce se zabývá možnostmi pro tarifikaci provozu ultralehkých letadel nebo vrtulníků. Cílem je vytvořit systém pro zjišťování provozních parametrů letadla, s hlavním zaměřením na detekci a vyhodnocení pohybu. V ...
  • Aplikace pro sběr a vyhodnocení dat z rozhraní OBDII pro Android 

    Kabelka, Michal
    Táto práce se zabývá problematikou získávání dat z automobilu přes rozhraní OBDII. Postupně rozebírá měřené veličiny, senzory a také řídicí systémy v automobilech a princip komunikace mezi nimi. Shrnuje základní principy ...
  • Automatická tvorba grafického rozhraní pro vzdálený přístup 

    Koriťák, Jan
    Tato práce zkoumá možnosti abstrakce grafického uživatelského rozhraní a automatizace procesu jeho návrhu a tvorby za provozu aplikace. Důraz je kladen na možnost ovládání aplikace na dálku přes počítačovou síť a tedy na ...
  • Automatizace RC řízení modelů s kamerou 

    Záň, Drahoslav
    V současnosti je sortiment RC modelů stále širší, avšak používání a ovládání zůstává pořád stejné. Cílem této bakalářské práce je proto upravení vhodného RC modelu tak, aby jej bylo možné ovládat pomocí PC. Model je osazen ...
  • Automatizace v divadelní jevištní technologii 

    Bartovičová, Slavomíra
    Táto práce se zaobírá vizualizací divadelního jeviště. Popisuje jevištní techniku, jednotlivé komponenty a jich činnost a způsob jejího řízení a pohybu. Přibližuje pojem modelování a simulace, protože vizualizační software ...
  • Bezdrátově řízený zdroj světla 

    Martinka, Václav
    Cílem této práce je navrhnout a implementovat zdroj světla bezdrátově ovládaný libovolným zařízením skrze Wi-Fi síť. Práce popisuje výběr komponent a jejich zapojení. Dále se věnuje knihovně pro Wi-Fi modul, způsobu ...
  • Board Game User Interface with a Camera 

    Cihlářová, Dita
    Cílem této práce je vytvořit systém, který bude schopen nahradit reálného protihráče ve hře Dostihy a sázky. Hra je snímána kamerou, ze které se obraz přenáší do počítače, kde probíhá zpracování obrazu a identifikace herních ...
  • Charakterizace Kódu pro Automatické Generování Uživatelského Rozhraní 

    Kadlec, Jaroslav
    Práce představuje nový přístup v automatizovaném vytváření uživatelských rozhraní. Na základě taxonomie pro charakterizaci dat byla vyvinuta nová taxonomie pro charakterizaci kódu. Tato taxonomie označuje významné vlastnosti ...