Now showing items 1-4 of 4

  • Analýza marketingového projektu podniku 

    Runštuk, Zdeněk
    Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou kampaní firmy XY. Zaměřenou na živnostníky a malé podnikatele, kteří firmu neznají, nebo od ní z jiného důvodu neodebírají produkty. Cílem práce je vyhodnotit tuto kampaň. Práce ...
  • Podnikatelský záměr 

    Havránek, Lukáš
    Bakalářská práce si klade za cíl poskytnout informace umožňující úspěšný vstup společnosti GrowJOB s.r.o. na rakouský trh. GrowJOB vzdělává ředitele a manažery českých firem v oblasti konkurenceschopnosti, pomáhá jim v ...
  • Posouzení informačního sytému a návrh změn 

    Moudrá, Libuše
    Obsahem této bakalářské práce je analýza a zhodnocení současného stavu informačního systému ve firmě Ing. Antonín Hrubý za účelem odhalení, zdali je nutné tento informační systém měnit a jakým způsobem. Dále bude obsahovat ...
  • Profesionální image lékárníka a jeho vliv na spokojenost zákazníků 

    Váňová, Kateřina
    Cílem předkládané bakalářské práce je uvést základní principy formování image profesionálního pracovníka a podat obraz o tom, jaký má vliv na úspěšnost podnikání a na zákazníky. Zaměřuje se na identifikaci osobnostního ...