Now showing items 1-20 of 20

  • Analýza chůze 

    Hudec, Jiří
    Bakalářská práce se zabývá analýzou lidské chůze pomocí kamerového systému Vicon. V prvních dvou kapitolách jsou diskutovány základní pojmy pro analýzu chůze spolu s principem metody pro její analýzu. Dále je diskutováno ...
  • Analýza chůze 

    Hudec, Jiří
    Práce popisuje funkci optického kamerového systému od společnosti Vicon, který detailně zaznamenává lidský pohyb. V medicíně se technologie snímání pohybu využívána v laboratořích chůze k analýze chůze. Ve spolupráci s ...
  • Automatická detekce událostí ve fotbalových zápasech 

    Dvonč, Tomáš
    Táto diplomová práca popisuje metódy vhodné na automatickú detekciu udalostí z video sekvencií zameraných na futbalové zápasy. Prvá časť práce je zameraná na analýzu a vytvorenie postupov na extrakciu informácií z dostupných ...
  • Cinema point 

    Hrůza, Jiří
    Diplomová práce řeší návrh kina s kavárnou na území města Humpolec v kraji Vysočina. Obsahuje kompletní dokumentaci pro provádění stavby, posouzení z hlediska požární bezpečnosti a z hlediska stavební fyziky. Dále návrh ...
  • The Comparison of 3D and 2D Measurement Techniques Used for the Analysis of Vehicle Deformation 

    Moravcová, Pavlína; Bucsuházy, Kateřina; Zůvala, Robert; Bilík, Martin; Bradáč, Albert (SciTePress, 2020-05-04)
    As one of the main assumptions for the accident analysis has been detailed information about vehicle deformation. The precise deformation depth allows to quantify deformation energy and related impact speed. The aim of ...
  • Detekce pohybu v obraze 

    Zítka, Michal
    Tato bakalářská práce je zaměřena na detekci pohybu v obraze. Práce shrnuje základní metody pro detekci pohybu v obraze a metodu segmentace pomocí aktivních kontur. V praktické části je zaměřena na detekci pohybu osob ze ...
  • Educational Cross Platform Mobile Game for Youngsters 

    Janeček, David
    Tato práce se zabývá vývojem multiplatformní vzdělávací hry na mobilní zařízení. Nejdříve je uvedena teorie a rozbor existujících her. Dále jsou v práci zmíněny některé možnosti tvorby takové hry a konečně popis návrhu, ...
  • Korekce barev 3D scanneru a 3D tiskárny 

    Kratochvíla, Michael
    Tato práce se zabývá barevnou korekcí řetězce, který začíná u 3D skeneru Artec MHT, a končí u 3D tiskárny (CJP technologie) 3D systems Zprinter 650. Cílem je řízení barevné interpretace celého řetězce od skenování povrchu ...
  • Měření aktuální rychlosti vozidla 

    Štencel, Jakub
    V teoretické části této práce jsou shrnuty metody pro analýzu pohybu v obraze. Podrobněji jsou rozebrány metody, které slouží pro detekci pohybu v obrazových sekvencích. Praktická část je zaměřena na nalezení významných ...
  • Multiplatformní hra v Javě 

    Brus, Jan
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a zpracováním jednoduché počítačové hry v Javě pro různé platformy, a to pro mobilní telefony, jako applety a jako samostatné spustitelné stand-alone aplikace. V práci jsou zhodnoceny ...
  • Návrh protipovodňové ochrany na vybrané části toku 

    Filípková, Monika
    Diplomová práca sa zaoberá hydraulickým posúdením kapacity vodného toku pre povodňové prietoky na rieke Litava v riečnom kilometri 11,505 – 18,315 pomocou programu HEC-RAS 5.0.5, konkrétne 1D-2D numerického modelu. Na ...
  • Numerické modelování proudového pole s odtržením 

    Šamša, Petr
    Diplomová práce se zabývá problematikou modelování proudového pole s odtržením. V práci je probrán teoretický základ modelování turbulentního proudění spolu s uvedením rovnic turbulentních RANS modelů a popisu přístupů k ...
  • Prezentace společnosti za využití animované infografiky 

    Zunka, Ondřej
    Tato diplomová práce si klade za cíl vytvoření animované infografiky, která vyčerpávajícím způsobem představuje společnost Visual Unity a nabídku jejich komplexních služeb. Výstupem má být přibližně dvouminutové video, ...
  • Retrospektivní hra pro dva hráče 

    Vybíral, Jan
    Tato bakalářská práce se zabývá vývojem 2D vesmírné arkádové počítačové hry. V úvodu je popsána historie i současnost herního průmyslu a počítačové grafiky. Dále se text věnuje použitým knihovnám OpenGL a SDL, návrhu herních ...
  • Simulátor laboratorního modelu 

    Šváb, Štěpán
    Tato práce se zabývá základními metodami vyrenderování scény. Tvorbou simulátoru laboratorního modelu v jazyce C# s využitím bullet phyzic, která definuje svět fyziky. Vytvořením parseru X3D formátu a způsobem, jak jeho ...
  • Síťová hra: Hon na ponorku 

    Kudrna, Jiří
    Bakalářská práce popisuje návrh a implementaci 2D hry Hon na ponorku. V této hře ovládá každý hráč svoji ponorku a snaží se zničit své protivníky. Hra umožňuje hru více hráčů přes počítačovou síť i u jednoho PC. Aplikace ...
  • Úprava toku na vybraném úseku s přihlédnutím k protipovodňové ochraně a revitalizaci 

    Pastorková, Nikola
    Předmětem této bakalářské práce je hydraulické posouzení kapacity vodního toku, v říčním kilometru 12,227 – 17,979, při průtocích Q5, Q20 a Q100 pomocí 1D a 2D modelu v programu HEC–RAS 5.0.7. Z výsledků rozlivů byla ...
  • Virtuální brána pro počítání počtu průchodů osob 

    Chudý, Andrej Oliver
    Táto práca sa zaoberá návrhom a realizáciou aplikácie, ktorá je schopná detekovať prechod osôb cez virtuálnu bránu (bez akejkoľvek fyzickej prekážky). Za účelom dosiahnutia čo najväčšej presnosti, boli implementované dva ...
  • Vizualizace hmatových a zvukových vjemů 

    Lukš, Roman
    Cílem této bakalářské práce je návrh a implementace vizualizace hmatových a zvukových vjemů běžících v reálném čase. Vjemy mají sloužit pro orientaci hráče v jednoduché 2D hře místo zraku. Vjemy jsou vizualizovány pomocí ...
  • Vizualizace sekundárních struktur DNA v prostředí R/Bioconductor 

    Jaroš, Marta
    Tato bakalářská práce se zabývá zobrazovacími technikami sekundárních struktur DNA. Shrnuje a rozebírá některé současné metody vizualizace. Objasňuje problém a jeho význam z hlediska molekulární biologie. Cílem práce je ...