Now showing items 1-20 of 84

  • 3D Autoškola 

    Řeháček, Prokop
    Hlavním tématem práce je vytvoření simulátoru pro výukové účely, který je schopen simulovat dopravní situace a kontrolovat správné dodržování dopravních předpisů. V práci je představen moderní herní engine Unity 3D a vývoj ...
  • 3D Controller 

    Hrubý, Lukáš (Vysoké učení technické v Brně, Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií, 2017)
    The following arctilce deals with problems of scanning of device position in space, processing of collected data about its position and sending these data to end device. In scope of this work will be created controller ...
  • 3D hra v enginu Godot 

    Trbola, Martin
    Godot je nový opensource herní engine. Cílem této práce je vytvoření bojové 3D hry v tomto enginu s využitím procedurálního generování pro tvorbu úrovní a nepřátel. Pro implementaci hry byla použita verze Godot 2.1. ...
  • 3D Hra v OpenGL s využitím analýzy hudby 

    Baranovičová, Hana
    Tato práce se zaměřuje na analýzu signálu hudby a zakomponování výsledních dat do hry. Cílem je demonstrovat možnosti analýzy hudby, které jsou prakticky využitelné při vytváření hry založené na této analýze, způsoby ...
  • 3D kreslicí aplikace pomoci Kinectu 

    Bačik, Radoslav
    Práca informuje o procese vytvárania 3d kresliacej aplikácie s pomocou Kinectu. Nachádzajú sa tu príklady iných 3d modelovacích editorov, popisy rozhraní pre prácu s Kinectom a popis použitých technológií, pri programovaní. ...
  • 3D logická hra s principy deformace prostoru 

    Joščák, Juraj
    Táto práca sa zaoberá globálnou deformáciou 3D geometrie a jej využitím v logickej hre. Cieľom je preskúmať rôzne metódy pre deformáciu geometrie v reálnom čase, zvážiť ich použiteľnosť v kontexte počítačovej hry a vyriešiť ...
  • 3D zobrazovací jednotka 

    Varga, Tomáš
    Na základe binokulárneho videnia je ľudské oko schopné vytvoriť priestorový vnem pozorovaného predmetu. V súčasnosti je 3D zobrazovanie na dvojdimenzionálnom povrchu v móde, najmä v kinematografickom priemysle. Avšak 3D ...
  • Akcelerace zpracování 3D obrazových dat na GPU 

    Jochlík, Jakub
    Tato práce navrhuje řešení pro aplikaci konvolučních filtrů na velké množství 3D obrazových dat za využití výpočetního výkonu grafických karet. Popisované řešení využívá platformu OpenCL, jenž umožňuje akcelerovat veškeré ...
  • Akční hra pro GearVR 

    Mladý, Jakub
    Táto práca sa zaoberá štúdiom technológií a techník na tvorbu virtuálnej reality pre mobilné zariadenia. Obsahuje popis návrhu a implementácie akčnej hry, pomocou programu Unity Game Engine, ktorá dobre demonštruje možnosti ...
  • Analýza chůze 

    Hudec, Jiří
    Bakalářská práce se zabývá analýzou lidské chůze pomocí kamerového systému Vicon. V prvních dvou kapitolách jsou diskutovány základní pojmy pro analýzu chůze spolu s principem metody pro její analýzu. Dále je diskutováno ...
  • Analýza chůze 

    Hudec, Jiří
    Práce popisuje funkci optického kamerového systému od společnosti Vicon, který detailně zaznamenává lidský pohyb. V medicíně se technologie snímání pohybu využívána v laboratořích chůze k analýze chůze. Ve spolupráci s ...
  • Aplikace aditivní metody Fused Deposition Modeling pro výrobu hlavice na zavlažování 

    Jandák, Lukáš
    Bakalářské práce byla zaměřena na návrh, konstrukci a výrobu prototypové hlavice na zavlažování s využitím moderní aditivní technologie Rapid Prototyping. Model hlavice byl vytvořen v parametrickém programu SolidWorks, ...
  • Aula 

    Žilinský, Michal
    Pomalými kamerovými jazdami v dvadsiatich minútach piatich scén videa, kompletne CGI renderovaného prostredia, nazvaného Areál univerzálnej latencie, mapujem alternatívny časopriestor zóny lokalizovanej na severozápadnom ...
  • Automatická 3D segmentace obrazu mozku 

    Bafrnec, Matúš
    Táto bakalárska práca popisuje návrh a implementáciu systému na automatickú 3D segmentáciu mozgu založeného na konvolučných neurónových sieťach. Prvá časť práce je venovaná krátkej histórii neurónových sietí a teoretickému ...
  • Automatická detekce událostí ve fotbalových zápasech 

    Dvonč, Tomáš
    Táto diplomová práca popisuje metódy vhodné na automatickú detekciu udalostí z video sekvencií zameraných na futbalové zápasy. Prvá časť práce je zameraná na analýzu a vytvorenie postupov na extrakciu informácií z dostupných ...
  • BIM-based timber structures refurbishment of the immovable heritage listed buildings 

    Henek, Vladan; Venkrbec, Václav (IOP Publishing, 2017-12-21)
    The use of Building information model (BIM) design tools is no longer an exception, but a common issue. When designing new buildings or complex renovations using BIM, the benefits have already been repeatedly published. ...
  • Binokulární vidění 

    Němcová, Andrea
    Tato bakalářská práce se zabývá fyziologií binokulárního vidění pro získání prostorového vjemu z dvourozměrných obrázků pomocí brýlí. Je zde pojednáno o anatomii i fyziologii oka a vidění jako nedílných součástech binokulárního ...
  • Binokulární vidění 

    Bršlicová, Tereza
    Tato bakalářská práce se zabývá fyziologií binokulárního vidění pro získání prostorového vjemu z dvourozměrných obrázků. Práce obsahuje popis anatomie zrakového orgánu a fyziologie vidění. Dále se v práci pojednává o ...
  • Cinema point 

    Hrůza, Jiří
    Diplomová práce řeší návrh kina s kavárnou na území města Humpolec v kraji Vysočina. Obsahuje kompletní dokumentaci pro provádění stavby, posouzení z hlediska požární bezpečnosti a z hlediska stavební fyziky. Dále návrh ...
  • Cloudové řešení pro zpracování 3D modelů 

    Klemens, Jakub
    Tato práce se zabývá možnostmi zpracování 3D modelů v prostředí cloudových aplikací. Na základě získaných znalostí vznikla knihovna Cloud3D implementována v jazyce C++. Výsledná knihovna slouží k rychlému vytváření ...