Now showing items 1-4 of 4

  • Design hrací konzole 

    Sedláček, Michal
    Předmětem této bakalářské práce byla analýza a návrh herní konzole a jejího ovládání. Cílem bylo spojení vhodných technických funkcí, estetiky a vyrobitelnosti. Návrh by měl navazovat na vývoj dnešních herních konzolí a ...
  • Systémy průmyslového vidění a snímání 3D obrazu 

    Arnošt, David
    Diplomová práce určuje základní pojmy v oblasti strojového vidění. Popisuje používané kamerové systémy a možnosti snímání 2D a 3D obrazu. Praktická část se zabývá konstrukcí snímacího pracoviště tvořeného lineární osou, ...
  • Trénovatelné metody pro automatické zpracování biomedicínských obrazů 

    Uher, Václav
    Tato práce se zabývá možnostmi automatické segmentace biomedicínských obrazů. Pro 3D segmentaci obrazu byla navržena metoda využívající hluboké učení. V~práci jsou řešeny problémy návrhu sítě, paměťové optimalizace metody ...
  • Vize záznamového zařízení prostorového obrazu 

    Jelínek, Tomáš
    Máme možnost žít v době jednoho z nejmohutnějších pokroků ve vývoji techniky a obzvlášť informačních technologií. V této době hraje čas obrovskou roli. Pět let v IT je v porovnání pěti let člověka období více než jedné ...