Now showing items 1-7 of 7

  • 3D Hra v Unity s využitím analýzy hudby 

    Petrjanoš, Jakub
    Tato práce pojednává o zpracování hudby a jejím využití při tvorbě hry v herním engine Unity. Pomocí analýzy hudby je ve hře řešeno hledání cesty přes procedurálně generovaný terén. Při vývoji byly použity experimentální ...
  • Aerodynamický návrh posledního stupně parní turbíny 

    Jeřábek, Lukáš
    Diplomová práce se zabývá výpočtem nízkotlaké části vícetělesové parní turbíny s dvěma neregulovanými odběry dle zadání, aerodynamickým výpočtem posledních dvou stupňů turbíny a volbou operačního rozsahu s ohledem na ...
  • Extrakce a modifikace vlastností číslicových zvukových signálů v dynamické rovině 

    Kramoliš, Ondřej
    Tato práce se zabývá základními metodami měření efektivní a špičkové hodnoty číslicového zvukového signálu, metodami měření úrovně hlasitosti a skutečné špičkové hodnoty dle doporučení ITU-R BS.1770-1 a číslicovými systémy ...
  • Interaktivní webové aplikace pro podporu výuky 2D počítačové grafiky 

    Drápela, Zbyněk
    Bakalářská práce se zabývá dvojrozměrnou počítačovou grafikou. Konkrétně Bézierovými křivkami, zvýšením jejich stupně beze změny jejich tvaru a provedení subdivision. Dále pak algoritmem Catmull--Clark subdivision a ...
  • Srovnáni 2D LIDAR SLAM metod v simulaci a v reálném světě 

    Cihlář, Miloš
    Tato práce se zbývá návrhem vhodné mobilní robotické platformy, se schopností vytvořit mapu budovy za použití existujících 2D SLAM algoritmů, a porovnáním SLAM algoritmů v simulaci a reálném světě. Jsou použity tři známé ...
  • Tenkostěnné přesypané konstrukce 

    Houšť, Vladimír
    Předkládaná disertační práce je zaměřena na analýzu tenkostěnných přesypaných klenbových konstrukcí. Štíhlá betonová klenba je řešena s využitím nelineárního FE-modelu, který zohledňuje konstitutivní vztahy pro zeminy, ...
  • Tvorba písma OpenType volně dostupnými softwarovými prostředky 

    Bednár, Peter
    Práca podrobne spracováva súčasnú problematiku typografie a počítačového písma formátu OpenType. Zo začiatku sa venuje historickému vývoju písma, kde kladie dôraz hlavne na vývoj rímskeho písma a latinky a popisuje ich ...