Now showing items 1-8 of 8

  • Analýza prodejních kanálů a návrh na jejich rozvoj ve společnosti ABB s. r. o 

    Kilinger, Jan
    Diplomová práce se zabývá analýzou distribučních kanálů ve společnosti ABB s. r. o. se zaměřením na divizi vysokého napětí, která má sídlo v Brně na ulici Vídeňská. V první části jsou stanoveny hlavní a dílčí cíle spolu s ...
  • Marketingový mix společnosti On Semiconductor a.s. 

    Majeriková, Ela
    Táto bakalárska práca sa venuje sa problematike marketingu na priemyselných trhoch v porovnaní z marketingom na trhoch spotrebiteľských. V teoretickej časti sa rozoberá teória marketingu a marketing na B2B trhoch, rozdiely ...
  • Marketingový plán pro BT SERVIS 

    Bilíková, Eva
    Předmětem diplomové práce je sestavení marketingového plánu pro společnost BT servis, která plánuje otevřít novou pobočku v Jihomoravském kraji. V první části jsou představena teoretická východiska, která se vztahují ke ...
  • Marketingový plán pro K2 atmitec s.r.o. 

    Toth, Václav
    Předmětem bakalářské práce je sestavení marketingového plánu pro společnost K2 atmitec s.r.o. První část práce se zabývá teoretickými východisky, založenými na odborné literatuře. Druhá část je zaměřena na analýzu současného ...
  • Marketingový plán pro společnost K2 atmitec, s.r.o. 

    Toth, Václav
    Předmětem bakalářské práce je sestavení marketingového plánu pro společnost K2 atmitec, s.r.o. První část práce se zabývá teoretickými východisky, založenými na odborné literatuře. Druhá část je zaměřena na analýzu současného ...
  • Návrh na zlepšení marketingové komunikace konkrétní společnosti 

    Novosadová, Natálie
    Stěžejním obsahem bakalářské práce je popis teoretických východisek z oblasti B2B marketingu a tyto poznatky aplikovat na příkladu marketingových procesů v konkrétní firmě. Záměrem práce je zhodnotit současný stav a navrhnout ...
  • Rozvoj komunikačního mixu firmy 

    Křivánková, Petra
    Tato bakalářská práce se zabývá rozvojem komunikačního mixu společnosti působící na B2B trhu. Teoretická část vysvětluje důležité pojmy, které souvisejí s touto problematikou. Především se jedná o komunikační mix na B2B ...
  • Spolutvorba hodnoty prostredníctvom zapojenia spotrebiteľa a jej prínos pre spoločnosť 

    Svobodová, Karolína (Vysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatelská, 2016-12-09)
    Koncept spolutvorby je zmenou vo vnímaní hodnoty pre zákazníka, so zásadným dopadom na konkurencieschopnosť podniku, ktorá umožňuje podniku disponovať určitou konkurenčnou výhodou. Z pohľadu zákazníka ide nie len o prijímanie ...