Now showing items 1-20 of 64

  • Analýza a návrh elektronického obchodu firmy 

    Resler, Tadeáš
    Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhy na zlepšení internetového obchodu pro firmu Lukashokej.cz. Na základě poznatků a informací získaných v teoretické části s následnou analýzou konkurence a současného stavu ...
  • Analýza a návrh elektronického obchodu firmy 

    Kosíř, Martin
    Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem elektronického obchodu firmy, tak aby byly splněny nejmodernější trendy v oblasti elektronického obchodování, firma byla schopná konkurence na poli elektronického obchodování ...
  • Analýza a návrh elektronického obchodu firmy 

    Špička, Vojtěch
    Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem nového elektronického obchodu firmy. Jaké jsou v dnešní době možnosti realizace a marketingové propagace e-shopu. Výběrem optimálního návrhu řešení pro obchod s ochrannými ...
  • Analýza a návrh elektronického obchodu firmy 

    Deutsch, Vojtěch
    Diplomová práce se zabývá zpracováním vnitřní a vnější analýzy dané společnosti za účelem návrhu varianty elektronického obchodu, která bude vybrána na základě daných kritérií. Součástí vlastního návrhu bude vybrané řešení ...
  • Analýza a návrh elektronického obchodu firmy Elkov elektro, a.s. 

    Očenášková, Markéta
    Diplomová práce se zaměřuje na analýzu elektronického obchodu vybraného subjektu. Cílem je navrhnout optimální variantu tvorby elektronického obchodu a jeho možného vzhledu a propagace. Součástí práce je rovněž analýza ...
  • Analýza a návrh řešení internetového obchodu 

    Novák, Tomáš
    Tato bakalářská práce obsahuje návrh elektronického obchodu pro firmu, zabývající se výrobou a prodejem různých druhů strojírenských součástek. Nejedná se však o prodej konečným zákazníkům, ale o velkoobchodní prodej mezi ...
  • Analýza a optimalizace elektronického obchodu 

    Pírková, Hana
    Bakalářská práce vytváří návrh elektronického obchodu brněnské společnosti Železářství Oldřich Barták, spol. s r.o. Na základě analýzy současného stavu elektronického obchodu a teoretických východisek, přináší v návrhu ...
  • Analýza digitální strategie společnosti Geox S.p.A na německém trhu a návrhy na její zdokonalení 

    Pejchal, Lubomír
    Pochopení digitální transformace společností v segmentu Business-to-Customer, to je hlavní smysl teoretické části této práce. Konkrétně, jak je touto transformací ovlivněno vytváření business modelu a digitální strategie ...
  • Analýza implementace elektronického obchodu společnosti 

    Barancová, Leona
    Cílem této diplomové práce je zanalyzovat elektronický obchod společnosti, zamyslet se nad tím, co této firmě přinesl a zároveň navrhnout některé nástroje pro zvýšení prodejnosti a zlepšit komunikaci mezi jednotlivými ...
  • Analýza vybraných ukazatelů e-shopu firmy Ecoprint s.r.o. 

    Nečasová, Silvie
    Bakalářská práce se zabývá analýzou elektronického obchodu firmy Ecoprint s.r.o. První část práce obsahuje teorii o časových řadách, testech statistických hypotéz a regresní analýze. Druhá část se pak zabývá analýzou ...
  • Analýza, návrh a implementace elektronického obchodu společnosti 

    Přívara, Tomáš
    Předmětem diplomové práce „Analýza, návrh a implementace elektronického obchodu společnosti“ je analýza trhu internetových obchodů a zavedení nového řešení elektronického obchodu. První kapitola je věnována teorii, ve druhé ...
  • Daňové aspekty elektronického obchodu 

    Žambochová, Alice
    Tato bakalářská práce se zabývá daňovou problematikou v oblasti elektronického obchodu. Obsahem práce je analýza prostředí elektronického obchodu a daňové legislativy. V praktické části jsou pak získané teoretické poznatky ...
  • Databázový systém pro elektronický obchod 

    Lempera, Milan
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací databázového systému a webového rozhraní pro elektronický obchod. Webové rozhraní bude rozděleno do dvou částí. První část je určena zákazníkům a umožňuje registrovat ...
  • Dialogové rozhraní pro e-commerce 

    Crlík, Jan
    Diplomová práce se zabývá vytvořením marketingové strategie pro nový elektronický obchod. Specifikuje vznik elektronické aplikace a popisuje jednotlivé marketingové nástroje, které vedou k efektivnějšímu prodeji produktů ...
  • Elektronický obchod 

    Morcinek, Petr
    Práce se zabývá elektronickým obchodem v České republice a jeho aktuálním stavem. Cílem diplomové práce je srozumitelně formulovat strategii pro zavedení a provoz elektronického obchodu tak, aby byla pochopitelná pro širokou ...
  • Elektronický obchod firmy 

    Smolík, Luboš
    Bakalářská práce vytváří návrh elektronického obchodu a marketingové strategie společnosti Crhák s.r.o. Analyzuje současný stav elektronického obchodu a porovnáním s moderními trendy a vývojem v oblasti e-commerce, přináší ...
  • Elektronický obchod nad systémem SAP R/3 

    Krutiš, Rostislav
    Tato diplomová práce pojednává o zpracování elektronického obchodu pro VUT v Brně, ve kterém by se měli prodávat propagační předměty a publikace vydané na VUT. Elektronický obchod je pomocí integrační platformy napojen ...
  • Elektronický obchod s USA 

    Pavlíček, Martin
    Obsahem diplomové práce je model založení nové společnosti v americkém státě Nevada a její provozování z České republiky přes Internet. V práci jsou obsažena teoretická východiska, v analytické části rozebírá typy společností ...
  • Elektronický prodej vstupenek 

    Lacman, Petr
    Tato diplomová práce shrnuje současný stav elektronického prodeje vstupenek, analyzuje výhody a rizika, která elektronický prodej vstupenek přináší divákům i provozovatelům kulturních zařízení a uvádí přehled dostupných ...
  • Implementace ERP systému ve firmě a jeho propojení s E-shopem 

    Lužník, Tomáš
    Tato diplomová práce se zabývá implementací ERP systému ve společnosti s propojením elektronického obchodu firmy a navrhuje řešení, jak realizovat procesy ve společnosti, které jsou logické a funkční a zároveň, které budou ...