Now showing items 1-10 of 10

  • Architektonická vizualizace ve virtuální realitě 

    Hložanka, Filip
    Tato práce se zaměřuje na nynější podobu virtuální reality a její využití v průmyslovém designu a architektuře. Je rozdělená do dvou částí. V první částí je popsána historie virtuální reality včetně fází vývoje a ...
  • Futuristický kokpit pro městskou mobilitu 

    Bohovic, Samuel
    Rastúci záujem o mestskú leteckú dopravu vytvára priestor pre vývoj užívateľských rozhraní pre mestskú leteckú dopravu . Nasledújúca práca je koncept zobrazovania letových dát a užívateľského rozhrania pre tieto dopravné ...
  • Fyzikální simulace ve virtuální realitě 

    Pacáková, Gabriela
    Hlavním cílem této práce je seznámit čtenáře s teorií a implementací aplikace pro virtuální realitu, která využívá headset HTC Vive a knihovnu BulletPhysics. Popisuje integraci nástrojů BulletPhysics a OpenVR SDK s OpenGL. ...
  • Hra ve virtuální realitě 

    Čeleďa, Jan
    V posledních letech zaznamenaly headsety pro virtuální realitu značný posun kupředu jakz hlediska dostupnosti pro širší veřejnost, tak z hlediska inovací, které vývoj v oblastivirtuální reality přinesl. Nové technologie ...
  • Lepší vymezení herního prostoru pro VR pomocí 3D sensorů 

    Tinka, Jan
    V posledních letech se na trhu začala objevovat VR zařízení, což má za následek celkový nárůst popularity VR. Špičkové produkty jako HTC Vive a Oculus Rift s přesným room-scale sledováním podporují z důvodu bezpečnosti a ...
  • Malování v 3D prostoru s využitím rozšířené reality 

    Kořínek, Milan
    Cílem této práce je popsat a následně vytvořit aplikaci, ve které může uživatel malovat v 3D prostoru virtuální a rozšířené reality. V první části práce je objasněno řešení nástrojů, které poskytují možnost malování v 3D ...
  • Propojení virtuální reality s externím zdrojem dat 

    Klíč, Daniel
    Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku propojení virtuální reality s on-line externím zdrojem dat a následném návrhu aplikace v prostředí Unity a hardwarem HTC Vive.
  • Tvorba a demonstrace 3D modelů pro VR 

    Zouhar, Marek
    Tato práce pojednává o konceptu virtuální reality, její historii, současných možnostech a dostupných zařízeních a technologiích virtuální reality a způsobech tvorby prvků, zejména modelů, textur a animací, které aplikace ...
  • Vizualizace modelu ve virtuální realitě 

    Cmajdálka, Ondřej
    Tato práce se zabývá fenoménem zvaným virtuální realita, jeho historickým vývojem a v dnešní době používanými technologiemi. Dále se věnuje herním enginům, jejich historii a struktuře. Praktická část práce popisuje návrh ...
  • VR interaktivní aplikace 

    Novotný, Miroslav
    Cílem této práce je nastudovat virtuální realitu a aspekty vývoje pro tuto platformu. Dále také vybrat a nastudovat vhodné prostředí pro vývoj aplikace a zjistit a vyzkoušet možnosti a omezení, které s touto platformou a ...