Now showing items 1-17 of 17

  • Akční plán marketingové komunikace FP VUT v Brně prostřednictvím sociálních médií 

    Červený, Benjamín
    Sociálne médiá v dnešnej dobe predstavujú určitý nový priestor pre komunikáciu, marketing a propagáciu firiem s okolitým svetom. Práca sa zameriava na analýzu aktuálneho stavu marketingového plánu a spôsobu propagácie na ...
  • Analýza a zvýšení výkonu elektronického obchodu využitím digitálních nástrojů 

    Chalupa, Patrik
    Tato diplomová práce se zabývá digitálními nástroji, které se používají ve výkonnostním pojetí online marketingu. Na úvod charakterizuje internetový marketing a uvádí jednotlivé formy reklamy na internetu. V praktické části ...
  • Budování komerčně úspěšných internetových projektů 

    Kadeřábek, Jakub
    Tato práce se zabývá popisem metod a postupů využívaných v procesu tvorby komerčně úspěšných internetových projektů. Oblastí zájmu jsou především e-business strategie, strategie internetového marketingu a postupy budování ...
  • Firemní web jako nástroj marketingu 

    Sušil, Zbyněk
    Diplomová práce řeší problém firmy, která má svoje vlastní internetové stránky, ale není s nimi spokojena. Diplomová práce obsahuje návrh jak zviditelnit její web a dosáhnout co nejlepších pozic ve vyhledávačích. Zabývá ...
  • Internetový marketing elektronického obchodu 

    Steklá, Iva
    V diplomové práci se budu zabývat internetovým marketingem pro nově vzniklý elektronický obchod zabývající se prodejem kabelek. V práci bude popsán teoretický základ, který bude použit jako východisko pro zpracování ...
  • Internetový marketing elektronického obchodu 

    Balharová, Lucie
    V bakalářské práci je na základě podrobné situační analýzy navržena nová marketingová strategie společnosti FAROT s.r.o., která působí na trhu v oblasti fitness a obchoduje se sportovním náčiním, přičemž jsou definovány i ...
  • Internetový marketing pro firmu 

    Pohorelec, Andrej
    Cílem bakalářské práce je vytvoření uceleného přehledu možností, které internetový marketing nabízí a vypracování vhodné strategie, jak propagovat firmu na internetu.
  • IS jako konkurenceschopnost daňových a účetních kanceláří 

    Nedbálková, Kristýna
    Bakalářská práce pojednává o vztahu marketingu a internetu jako konkurenceschopného prvku. Obsahuje návody, postupy a potřebné informace k utvoření optimálního řešení a tím ke zvýšení prosperity a reklamy firmy.
  • Komplexní marketingová strategie v online prostředí 

    Novák, Michal
    Práce má za cíl poskytnout základní přehled marketingových koncepcí a nástrojů využitelných pro prostředí Internetu, zmapovat aktuální trendy v online prostředí a aplikovat je na konkrétní řešení komplexní marketingové ...
  • Marketingová strategie v odvětví prodeje drahých kovů se zaměřením na investiční zlato a stříbro v České republice 

    Líbezný, Lukáš
    Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové strategie v odvětví prodeje drahých kovů se zaměřením na zlato a stříbro v České republice, analýzou současné situace na trhu drahých kovů a zhodnocením marketingu ...
  • Marketingové možnosti Internetu 

    T.Kovács, Gregor
    Práca sa zaoberá súčasnými možnosťami Internet marketingu a možnosťami ich aplikácie pre model www stránok s ciežom zefektívniť jej online marketing, popularitu a zaistiť nárast návštevnosti. Práca rozoberá metódy online ...
  • Model elektronického obchodu s autodoplňky 

    Mišák, Stanislav
    Bakalářská práce pojednává o problematice implementace elektronického obchodu pro začínajícího samostatného podnikatele, a to od výběru vhodné aplikace, výběru webhostingu, až po otázky týkající se provozu obchodu a zajištění ...
  • Model marketingu elektronického obchodování 

    Mejzlík, Vojtěch
    Tato práce pojednává o návrhu marketingového modelu pro elektronické obchodování. Snahou je znázornění nejrozšířenějších a nejúčinnějších metod marketingové strategie. V praktické části práce je rozebrán konkrétní případ ...
  • Návrh e-marketingu pro Kitemaniacs.cz 

    Kinzel, Roman
    Cílem této bakalářské práce je návrh e-marketingu pro sportovní klub „kitemaniacs“. Práce se skládá z teoretické, analytické a praktické části. Získané data z analýz budou sloužit jako podklad pro praktickou část práce. V ...
  • Prezentace firmy na internetu 

    Březík, Martin
    Bakalářská práce se zabývá prezentací dané firmy na internetu. Navrhuji řešení jak pro vytvoření samotné prezentace, tak i následné kroky k úspěšné marketingové propagaci na internetu, zvýšení efektivity prezentace a ...
  • Realizace elektronického obchodu pro malou firmu 

    Novák, Lukáš
    Ve své bakalářské práci se chci zaměřit na problematiku Elektronických obchodů.. Komerční využití internetu je výhodné pro malé a střední podniky. Každá firma , která chce zůstat konkurenceschopnou, by měla vlastnit webové ...
  • Využití internetu v marketingu firmy zaměřené na prodej automobilových doplňků 

    Kadlec, Petr
    Internetové obchodování se stalo běžnou součástí životů mnoha lidí. Ruku v ruce s ním jde také propagace, která se postupně přesouvá od klasických médií k on-line podobě. Cílem této práce je zmapovat možnosti marketingu a ...