Now showing items 1-16 of 16

  • Inteligentní agenti v bezdrátových sítích 

    Kružliak, Miroslav
    Práca sa zaoberá synchronizáciou senzorových uzlov v bezdrátovej senzorovej sieti. Využíva sa tu usporiadanie udalostí pomocou logických hodín. Pre synchronizáciu je použitý Lamportov algoritmus, ktorý sa snaží usporiadať ...
  • Inteligentní autopilot založený na agentně orientovaném programování 

    Burda, Radek
    Práce se zabývá problematikou leteckých soubojů stíhacích letounů. Cílem práce je vytvoření chytrého autopilota s využitím agentního systému, který bude inteligentně provádět bojové manévry a taktiky v běžící simulaci. V ...
  • Inteligentní řízení světelné signalizace 

    Skoták, Miloš
    V této práci rozebereme multiagentním systémem pro ovládání světelné signalizace. Pro vytvoření reálných situací byl implementován simulátor dopravní situace v jazyce Java, který je založen na celulárním automatu. V ...
  • Interpretace agentního systému řízeného záměrem v jazyce PROLOG 

    Němec, Ladislav
    Tato páce se zabývá realizací iterpretu agentního systému řízeného záměrem implemetovaného v jazyce PROLOG. Jako vzor byl využit interpret Jason implementovaný v jazyce Java, který interpretuje jazyk AgentSpeak(L). Pro ...
  • Interpretace agentního systému řízeného záměrem v jazyce PROLOG 

    Němec, Ladislav
    Tato páce se zabývá realizací interpretu agentního systému řízeného záměrem implementovaného v jazyce PROLOG. Jako vzor byl využit interpret Jason implementovaný v jazyce Java, který interpretuje jazyk AgentSpeak(L). Byl ...
  • Kooperativní hra v multi-agentním prostředí Jason 

    Husa, Jakub
    Tato práce se zabývá tvorbou hry založené na multi-agentním systému. Práce začíná seznámením se s teorií multi-agentních systémů, strategických počítačových her, jazyka AgentSpeak a jeho nástavby Jason použitých při ...
  • Letecký simulátor vytvořený v multi-agentním systému Jason 

    Punčochářová, Pavlína
    Cílem této práce je vytvoření 2D leteckého simulátoru s využitím multi-agentního systému Jason a jazyka AgentSpeak. V tomto simulátoru budou letadla reprezentována agenty a jejich chování bude popsáno plány v jazyce ...
  • Modelování sociální sítě pomocí multi-agentních systémů 

    Lelkes, Gábor
    Práce poskytuje čitateli úvod do témat sociálních sítí a multi-agentních systémů. Jejím cílem je popsat návrh a implementaci funkčního modelu sociální sítě jakožto multi-agentního systému postaveného na frameworku Jason a ...
  • Modelování umělého života 

    Žák, Jakub
    Tato práce se zabývá simulací umělého života pomocí umělých BDI agentů. Pro účely práce je vytvořen virtuální svět, do kterého jsou agenti umístěni. V systému figuruje 5 různých druhů agentů. Agent otec, který systém řídí ...
  • Multi-agentní strategická hra s mravenci 

    Šimetka, Vojtěch
    Tato práce se zabývá problematikou koncepce a vývoje multi-agentní strategické hry hrané v reálném čase. Práce analyzuje teorii těchto her a agentních systémů a výsledky této analýzy následně zohledňuje v koncepci samotné ...
  • Multiagentní simulační model pro letecké formace 

    Šalbaba, Vojtěch
    Práce se zabývá návrhem modelu pro simulaci a vizualizaci taktik leteckých soubojů. Představuje leteckou problematiku a popisuje proces jejího modelování pro simulaci. Popisuje základy leteckých soubojů, jejich principy a ...
  • Rozhraní pro tvorbu herních agentů v prostředí Jason 

    Rusnák, Jakub
    Práce se zabývá tvorbou rozhraní pro vytváření agentů v jazyce Jason pro hru Unreal Tournament 2004. Čtenář se seznámí s teorií agentních systémů, s hrou Unreal Tournament a prostředím GameBots. V práci je popsán návrh ...
  • Simulace spolupráce agentů v prostředí Jason 

    Kříž, Jakub
    Práce se zabývá tvorbou simulátoru multiagentního systému, ve kterém agenti spolupracují. Čtenář se nejprve seznámí se základy agentních systémů, jejich tvorbou a modelováním. V práci je popsán návrh prostředí, v němž se ...
  • Strategic Game in Multi-Agent System Jason 

    Leško, Matej
    Tato práce se zaobírá problematikou koncepce a vývoje multi-agentní tahové strategické hry. Práce analyzuje teorii těchto her a agentních systémů a výsledky této analýzy následně zohledňuje v návrhu samotné hry. Ta ...
  • Strategická hra v multi-agentním prostředí Jason 

    Vais, Roman
    Práce se zabývá umělou inteligencí využívanou v~oblasti počítačových her, zejména pak tzv. strategií v~reálném čase, a implementuje rozšíření pro jednu z~těchto her. Analyzuje možnosti využití přístupu multi-agentních ...
  • Vizualizace činnosti multi-agentního systému pomocí enginu Unity 

    Prokop, Jaroslav
    Cílem této práce je popsat základní vlastnosti multi-agentního systému Jason a herního enginu Unity3D. Následně se práce zabývá vytvořením vizualizační aplikace, s kterou bude přes síťovou komunikaci navazovat spojení ...