Now showing items 1-20 of 34

  • Anonymní komunikace v prostředí Internetu 

    Pajtinová, Mária
    Diplomová práce se zaměřuje na možnosti, jak lze anonymně komunikovat přes Internet. Jsou zde popsány anonymizační programy TOR, JAP, I2P a CyberGhost, které umožňují uživateli ukrýt svou identitu za jinou IP adresu. ...
  • Generování grafů v DIAdemu z LabVIEW 

    Kučera, Karel
    Cílem této práce je vytvoření programu který bude vytvářet a ukládat grafy pomocí programu DIAdem. Program je rozdělen do dvou částí kdy jedna se nachází v prostředí LabVIEW a druhá jako script v jazyce VBS. Výsledné řešení ...
  • Hodnocení komunikace se zahraničními zákazníky firmy TEMPISH s.r.o. s možnými návrhy na zlepšení 

    Kráčmarová, Hana
    Předmětem této diplomové práce je komunikace se zahraničními zákazníky ve firmě TEMPISH s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části, které na sebe navazují a doplňují se. První část obsahuje teoretická východiska a druhá jejich ...
  • Interní komunikace ve vybrané společnosti 

    Králová, Pavla
    Diplomová práce se zaměřuje na interní komunikaci ve vybrané společnosti. Zabývá se komunikací, členy v komunikaci a stresem. Analyzuje interní komunikaci ve vybrané společnosti prostřednictvím pozorování a dotazníkového ...
  • Komunikace v budování technické infrastruktury pro rozvoj regionů 

    Řeháková, Adéla
    Diplomová práce „Komunikace v budování technické infrastruktury pro rozvoj regionů“ se zabývá komunikací vedení obce s občany, stavem technické infrastruktury v obcích a rozvojem regionů. V teoretické části jsou vysvětleny ...
  • Komunikační strategie firmy TVT EURO-okna s.r.o. 

    Havlíková, Ladislava
    Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie pro firmu TVT EURO-okna s.r.o. Práce je zaměřena na analýzu současné marketingové komunikace a návrh nové komunikační strategie pro tuto firmu.
  • Komunikační strategie pro firmu Goldpress, s.r.o 

    Masaříková, Lucie
    Diplomová práce se zabývá problematikou komunikace. Práce je zaměřena na analýzu současné marketingové komunikace a návrh nové komunikační strategie pro firmu Goldpress, s.r.o., podnikající v oblasti polygrafie.
  • Marketingová komunikace společnosti 

    Škodová, Michaela
    Tato diplomová práce se zabývá používanými formami marketingové komunikace vybrané společnosti. Součástí práce je dotazníkové šetření mezi skupinou zákazníků z vinařského oboru, kde jsou zjištěny možné problémy v této ...
  • Marketingová komunikace vybrané společnosti 

    Grecová, Kateřina
    Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem tradičního českého podniku Šohaj služby s.r.o. Tato práce je rozdělená na dvě základní části – teoretická a praktická. Teoretická část je zaměřena na základní literaturu týkající ...
  • Marketingový plán personálního informačního systému Kompas2 

    Gultová, Pavla
    Diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingového plánu personálního informačního systému Kompas2, který je vyroben a distribuován společností PC HELP, a.s. V teoretické části se zároveň zabývá mapováním moderních ...
  • Marketingový výzkum 

    Vidlička, Václav
    Bakalářská práce se zaměřuje na nedostatky v používání marketingových nástrojů a reklamních komunikačních kanálů v oblasti poskytování služeb. Práce blíže specifikuje problematiku využití marketingových nástrojů v dané ...
  • Nástroje managementu kvality 

    Matoušek, David
    Cílem této bakalářské práce je rešeršně popsat průběh manažerského plánování a zlepšování kvality. Práce začíná popsáním základních pojmů týkajících se tématu a jejich rozvedení. Dále pokračuje fází plánování kvality, kde ...
  • Návrh interní komunikace pro Tribun EU s.r.o. 

    Nejezchlebová, Marie
    Tato práce se zabývá návrhem interní komunikace ve společnosti Tribun EU s. r.o. Je rozdělena na dvě části. V první teoretické části jsou popsány metody a průběh komunikace ve společnosti. Druhá část je zaměřena na hodnocení ...
  • Návrh komunikačního mixu 

    Macháňová, Hana
    Bakalářská práce se bude věnovat komunikačnímu mixu ve firmě Unimal Color ve Valašském Meziříčí. Cílem je navrhnout nové a levné způsoby komunikace se zákazníkem. Tyto nové způsoby komunikace by měly vést ke zlepšení pozice ...
  • Návrh komunikačního mixu pro zahradnickou firmu Ivo Řeřucha 

    Killich, Ondřej
    Cílem této bakalářské práce je po analýze zlepšení komunikačního mixu v zahradnické firmě Ivo Řeřucha. Teoretická část vysvětlí základní pojmy související s touto problematikou, analytická část seznámí s firmou a jejím ...
  • Návrh komunikačního plánu pro D.S. Leasing, a. s. 

    Weiterová, Jana
    Bakalářská práce pojednává o komunikačním plánu firmy D. S. Leasing, a. s. Popisuje současnou situaci ve firmě, uvádí klady a zápory této situace. Práce obsahuje návody, postupy a potřebné informace k utvoření efektivní ...
  • Návrh na zlepšení firemní kultury 

    Jelínek, Tomáš
    Diplomová práce je zpracována na téma návrh na zlepšení firemní kultury. Teoretické poznatky představují podrobné prozkoumání problematiky firemní kultury. Práce obsahuje sběr jednotlivých teoretických poznatků a empirických ...
  • Návrh na zlepšení komunikace ve firmě s cílem zvýšení spokojenosti zákazníků 

    Hladíková, Lucie
    Diplomová práce se zaměřuje na vztahy existující uvnitř firmy, které jsou nedílnou součástí firemní kultury a vnitropodnikové komunikace. Teoretická část je zaměřena na problematiku komunikačního procesu, jednotlivé typy ...
  • Návrh na zlepšení marketingové komunikace pro grafické studio 

    Štěpánek, Petr
    Tato bakalářská práce se zabývá zlepšením marketingové komunikace grafického studia. V počáteční teoretické části jsou popsány druhy komunikace a nástroje marketingového mixu. V následující analytické části se pokusím o ...
  • Návrh na zlepšení pracovních podmínek a motivace zaměstnanců. 

    Vítek, Kamil
    V diplomové práci se budu zabývat současnou motivací a pracovními podmínkami zaměstnanců. Provedu analýzu firmy dotazníkovým šetřením a osobní konzultací se všemi zúčastněnými v podniku. Na základě zjištěných nedostatků ...