Now showing items 1-20 of 27

  • Firemní kultura a její vliv na efektivitu práce 

    Dostálová, Marta
    Diplomová práce pojednává o kultuře společnosti, jejím vlivu na efektivitu práce a způsobů rozvoje. Význam spočívá v užším specifikování firemní kultury a jejich prvků. Obsahuje analýzy, strategie a postupy potřebné k ...
  • Konkurenční strategie firmy 

    Krudenc, Miloš
    Cílem diplomové práce je zpracování návrhu konkurenční strategie pro firmu Nanograph, s.r.o. Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí, z nichž první se zabývá hodnocením současného stavu firmy a odhalení problému, druhá ...
  • Konkurenční strategie firmy 

    Vyskočilová, Monika
    Diplomová práce je zaměřena na vytvoření konkurenční strategie společnosti, která působí v oblasti prodeje šperků a hodinek. Práce analyzuje současnou situaci podniku, zkoumá faktory vnějšího prostředí, působící na podnik ...
  • Konkurenční strategie firmy 

    Nagy, Jan
    V diplomové práci se snažím o formulaci konkurenční strategie, jež ve firmě doposud chybí, a která by pomohla firmě efektivněji konkurovat a tím si upevnit postavení na trhu.
  • Konkurenční strategie firmy, vyloučení konkurence 

    Hasanbayova, Sabina
    Diplomová práce se zaměřuje na stávající a budoucí stav konkurenční strategii vybraného podniku a návrh na zlepšení této strategii. Specifikuje záměr vedení podniku v nejbližších pěti letech a taky navrhuje efektivní metody ...
  • Konkurenční strategie společnosti 

    Smejkalová, Dagmar
    Tato diplomová práce se zabývá problematikou konkurence a konkurenční strategie ve společnosti ABC, s.r.o. Vyhodnocuje současný stav a navrhuje efektivní řešení pro společnost ABC, s.r.o. vzhledem ke konkurenci na trhu.
  • Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti 

    Rozsypalová, Lenka
    Bakalářská práce se zaměřuje na marketingové nástroje posilující konkurenceschopnost společnosti Tesco Stores ČR a. s. s orientováním především na marketingovou komunikaci. Teoretická část se opírá o vysvětlení pojmů ...
  • Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti 

    Hrbatová, Jana
    Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením konkurenceschopnosti podniku FiberTech, s.r.o., působícího na B2B trhu v oblasti telekomunikačních činností. Analyzování současného stavu podniku v konkurenčním prostředí je ...
  • Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti 

    Horák, Tomáš
    Bakalářská práce řeší možnosti posilování konkurenceschopnosti stavební společnosti RISTEKO s.r.o. na stavebním trhu za pomocí marketingových nástrojů a prozkoumání srovnatelné konkurence s důrazem na pozitivně ovlivňující ...
  • Návrh konkurenční strategie vinařské firmy 

    Ivičičová, Irena
    Tato práce se zabývá návrhem vhodné strategie do budoucna, na vybranou firmu z oblasti vinařství. Diplomová práce je rozdělena do několika hlavních části. První analyzuje současný stav, další částí je výběr teorie potřebné ...
  • Návrh na zlepšení hospodaření firmy 

    Pochyla, Martin
    V této práci je analyzována vydavatelská společnost Deník Rovnost. Na základě získaných a analyzovaných poznatků je vyhodnocena celková situace společnosti a doporučeny návrhy na zlepšení hospodaření společnosti.
  • Návrh opatření vedoucí ke zlepšení konkurenceschopnosti podniku 

    Uhlířová, Jana
    Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření návrhů opatření, která povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti. Objasňuje pojmy oblasti konkurenceschopnost a konkurenční výhoda. Zkoumá společnost Mironet.cz, jež se specializuje ...
  • Návrh podnikatelského plánu na založení kavárny s hudebním klubem 

    Fialová, Aneta
    Bakalářská práce je návodem, jak založit společnost podnikající v oblasti poskytování služeb, konkrétně kavárny s hudebním klubem. Obsahuje všechny informace, které jsou potřebné k založení společnosti a jejího uvedení do provozu.
  • Návrh zlepšení marketingového mixu 

    Hradil, Jiří
    Cílem bakalářské práce je analyzovat vnější i vnitřní prostředí podniku. Po provedení analýz vyhledat problémy podniku v jednotlivých segmentech marketingového mixu - 5P. Následně tyto problémy v jednotlivých segmentech ...
  • Návrh zlepšení marketingového mixu ve společnosti 

    Hradil, Jiří
    Diplomová práce je zaměřena na analýzu a následné návrhy v jednotlivých segmentech marketingového mixu, které povedou k dosažení cíle, kterým je zvýšení tržeb ve společnosti. Obsahuje návrhy na rozšíření portfolia, zvýšení ...
  • Podnikatelský plán restaurace 

    Ingrová, Lenka
    Tato diplomová práce se zabývá podnikatelským plánem na vytvoření nové stylové restaurace v konkrétní lokalitě, tedy v mikroregionu Nový Dvůr. Výsledný podnikatelský záměr vychází z celkové analýzy trhu jak z hlediska ...
  • Posilování konkurenceschopnosti firmy 

    Cundová, Kateřina
    V diplomové práci je řešena problematika posilování konkurenceschopnosti tuzemské cestovní kanceláře provozující zahraniční zájezdy. Teoretická část práce zahrnuje poznatky z odborné literatury, které se týkají ...
  • Posilování konkurenceschopnosti firmy 

    Kalužík, Jakub
    Tato práce se věnuje návrhu opatření, která povedou k posílení konkurenceschopnosti společnosti. Základem části této práce nazvané Teoretická východiska práce je objasnění pojmů týkajících se strategického řízení a ...
  • Posilování konkurenceschopnosti firmy (Pivovar Černá Hora a.s.) 

    Mirvaldová, Martina
    Cílem této diplomové práce je vytvoření návrhu k posílení konkurenceschopnosti podniku na základě analýz vlivů mikroekonomických a makroekonomických faktorů. Dále se tato práce zabývá zhodnocením současné situace výrobní ...
  • Posilování konkurenceschopnosti podniku 

    Kheilová, Eliška
    Diplomová práce pojednává o firmě živnostníka podnikající na výrobním trhu. Živnostník provozuje řemeslnou výrobu, obor truhlářství, modelářství. Práce monitoruje pozici podnikatele vzhledem ke konkurenci na trhu. Na základě ...