Now showing items 1-14 of 14

  • Algoritmy pro zjednodušování modelů 

    Pokorný, Jan
    Tato práce se věnuje algoritmům pro redukci polygonálních modelů. Nejdříve jsou popsány obecné principy zjednodušování modelů - jsou zde vysvětleny vlastnosti polygonálních povrchů a operace používané k redukci počtu ...
  • Algoritmy pro zjednodušování modelů 

    Milata, Václav
    Práce se zabývá použitím OpenSceneGraphu, nástroji pro LOD a algoritmy pro zjednodušování modelů. Výsledkem je prototyp hry a aplikace pro demonstraci algoritmů.
  • Algoritmy změny úrovně detailu (LOD) v knihovně OpenSceneGraph 

    Koukolíček, Ondřej
    Tato práce se zabývá knihovnou OpenSceneGraph (OSG) a jejími možnostmi v oblasti algoritmů level of detail (LOD). Obsahuje seznámení s problematikou snižování úrovně detailů a podrobný popis metod, které se v souvislosti ...
  • Analýza možností propojení stavebně-ekonomických software a software pro technické kreslení 

    Domanský, Vojtěch
    Předmětem práce je analýza možností datového propojení software pro stavebně-projekční činnost se software stavebně-ekonomickými pro sestavování rozpočtů z hlediska informačního modelování budov. V teoretické části je ...
  • Detekce fluoru pomocí spektrometrie laserem buzeného plazmatu 

    Jaworková, Magdalena
    Tato práce se zabývá spektroskopií buzeného plazmatu LIBS a jejím využitím pro detekci fluoru ve vzorcích. V teoretické části je rozebrána tato metoda a jednotlivé přístupy měření vhodné pro detekci fluoru. V experimentální ...
  • Efektivita procesu oceňování stavební výroby 

    Sofka, Filip
    Diplomová práce se zabývá efektivitou oceňování stavební výroby. Teoretická část se věnuje oceňování stavební výroby, analýzou náročnosti oceňování, principem sestavení rozpočtů a představení BIM procesu ve stavebnictví. ...
  • Implementace algoritmu Seamless Patches for GPU-Based Terrain Rendering 

    Jozefov, David
    Tato diplomová práce se zabývá vykreslováním terénu s využitím moderního algoritmu pro adaptivní úroveň detailů. Popisuje dvě v současnosti nejpoužívanější grafická aplikační rozhraní a jejich high-level nadstavby a shrnuje ...
  • Jednoduchý letecký simulátor na Windows Phone 7 

    Hacaj, Marián
    Práce popisuje programování 3D aplikací, zejména her, na platformě Windows Phone 7 a lehce jej porovnává s přístupem platformy Silverlight. V práci je podrobně popsán framework XNA a dále problematika programování leteckých ...
  • Minimalistická reprezentace modelu areálu Božetěchova 

    Král, Tomáš
    Práce se zabývá tvorbou grafických aplikací s omezenou velikostí. Popisuje techniky vhodné pro kompresi polygonálních modelů. V druhé části potom postup jejich praktického využití při vytvoření scény v 3D modelovacím ...
  • Možnosti propojení cenových soustav a software pro technické kreslení 

    Domanský, Vojtěch
    Stěžejním tématem této práce je analýza možností propojení cenových soustav pro tvorbu stavebních rozpočtů a software pro technické kreslení, ve kterých se vytváří modely BIM, za účelem dosažení automatizace oceňování BIM ...
  • Realistické zobrazení krajiny v počítačových hrách 

    Jozefov, David
    Tato bakalářská práce se zabývá základy vykreslování krajiny v počítačových hrách. Vysvětluje základní principy tvorby počítačové grafiky a jednotlivě implementaci tří částí krajiny - terénu, vodní hladiny a oblohy. ...
  • Techniky "level of detail" v knihovně OpenSceneGraph 

    Hupka, Dušan
    Dnešní grafika se neobejde bez neustálé optimalizace technik a výpočtů. Je to způsobeno tím, že nároky na zobrazování scény jsou pořád vyšší. Jednou z technik, která napomáhá optimalizovat scénu jako takovou, je Level of ...
  • Virtuální interaktivní procházka krajinou 

    Halas, Petr
    Tato bakalářská práce se zabývá problematikou modelování krajiny v OpenGL. Obsahuje teoretický princip vykreslování ve 3D pomocí funkcí OpenGL a popis některých technologií sloužících k modelování realistických objektů a ...
  • Zobrazení závodní dráhy s úrovní detailu 

    Mohelník, Petr
    Tato práce se zabývá efektivním zobrazením závodní dráhy pomocí OpenGL. K reprezentaci terénu se používá výšková mapa. Dráha je zobrazena jako polygonální model zřetězený na křivce s využitím techniky level of detail. Je ...